1oBuZ
Użytkownicy-
Zawartość
6 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
[poszukuje] Osoby do pomocy i administracji serweru dedykowanego
1oBuZ odpisał lofweb na temat w Oferty Pracy / Zlecenia
PW poszła -
PM poszło
-
k*wa to jakaś wielka kpina serwery leżą już od 1,5h i żadnego kontaktu z livenet! Przepraszam za wulgaryzmy...
-
[opinie] Logout.pl / biznes-host.pl
1oBuZ odpisał melmat na temat w Informacje o firmach hostingowych
Klient, który najmniej płaci marudzi najwięcej Pozdrawiam -
[opinie] Logout.pl / biznes-host.pl
1oBuZ odpisał melmat na temat w Informacje o firmach hostingowych
Myślę, że ten temat ma służyć wyrażaniom opinii odnośnie firmy, a nie sprzeczania się, czy też zastraszania... Jestem klientem Logout na stałę od ok. 3 miesięcy i z ręką na sercu złego słowa powiedzieć nie mogę. Na 2 serwery VPS tylko jeden uległ chwiliwej niedyspozycyjności z powodu awarii superhost.pl W kwestii jakości usług, uważam, że jest ona naprawdę wzorowa- żadnych spadków itp. Płatności oraz obsługa klienta poraziły mnie najbardziej- rzeczowość, szybkość oraz dyspozycyjność praktycznie całą dobę. Dla wyjaśnienia byłem klientem już kilku firm hostingowych zarówno tych droższych jak i tańszy jednak nigdzie nie czułem się bardziej komfortowo jak tutaj. Zainteresowanym gorąco polecam! -
Witam! Z hitme.net.pl jestem związany praktycznie od samego początku, aż po dzisiejszy dzień. Jeżeli chodzi o serwery VPS uważam, że nie można im nic złego zarzucić- dobra jakość, niskie pingi wysoki uptime Jeżeli chodzi o support to w moim przypadku było różnie- odpowiedzi w ciągu 5-10minut lub 2-3 dni, bynajmniej nigdy sam z problemem nie zostałem. Taka jest moja opinia, pozdrawiam i polecam!
-
widziałem, liczyłem na coś pozatym
-
Witam! Poszukuję firmy z hostingiem vps w lokalizacji: Warsaw Data Center
-
Witam! Jestem stałym klientem hitme.net.pl i o firmie nie mogę powiedzieć złego słowa. Serwery dysponują maksymalnym uptime'em ponadto jest naprawdę duża elsatyczność jeżeli chodzi o specyfikację danej usługi (np. możliwość dołożenia ramu, czasów procesora itd.) Przeglądając wypowiedzi odnośnie tego wątku głównie dostrzegłem Państwa problem z Supportem. Myślę, że ktokolwiek decydujący się na wykup usług typu: vps, rps, serwer dedykowany itd. powinien dysponować pewną wiedzą na ten temat- jeżeli jednak tak nie jest wówczas zaczynają się problemy i tysiące "pilnych emaili". Pamiętajmy również, że rzadko kto decyduje się na dodatkowy support (przykładowo Managed VPS)- bo po co płacić więcej ? Firma jest dość młoda rozwija się jednak bardzo dynamicznie trudno więc chcieć wszystkiego od razu Pozdrawiam, Tomasz Urbański