Skocz do zawartości

Hugos147

Użytkownicy
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez Hugos147

  1. NCGroup, Livenet.

    Również mam ten problem, VPS zbanowany w spamhouse. Chyba czas na zmianę hostu, bo to zapewne potrwa tygodnie...
  2. [QUOTA] - problem.

    Witajcie, Mam problem z QUOTA, gdyż konfigurowała mi go pewna osoba, z którą obecnie nie mam kontaktu i muszę sobie jakoś sam poradzić. Otóż mam konto FTP, na nich są pliki które kopiuje pewien skrypt. Problem w tym, że te pliki mają prawa administratora i w momencie, gdy próbuję zmienić uprawnienia na konto użytkownika otrzymuje błąd: root@server:/home# chown user122 /home/user/122/log.txt chown: changing ownership of `/home/user/122/log.txt': Disk quota exceeded Czytałem w google, że można wyłączyć qutoe w /etc/fstab z tym, że nie mam tam żadnych ustawień. Próbowałem danemu użytkownikowi wyłączyć quote, ale otrzymuję taki błąd: root@server:/home# setquota -u user122 0 0 0 0 -a setquota: Cannot set quota for user user122 from kernel on /dev/simfs: No such process setquota: Cannot write quota for 1153 on /dev/simfs: No such process Próbowałem wyłączyć quote poleceniem quotaoff, ale problem nie znika. Proszę Was bardzo o pomoc co w takim przypadku mogę począć, bo brakuję mi już pomysłów. Z góry wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi.
  3. [QUOTA] - problem.

    Filesystem Inodes IUsed IFree IUse% Mounted on /dev/simfs 27418601 772800 26645801 3% / tmpfs 1012154 5 1012149 1% /lib/init/rw tmpfs 1012154 1 1012153 1% /dev/shm Nie bardzo. Brakuję mi już pomysłów.
  4. [QUOTA] - problem.

    Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on /dev/simfs 410G 164G 247G 40% / tmpfs 3.9G 0 3.9G 0% /lib/init/rw tmpfs 3.9G 0 3.9G 0% /dev/shm Nie wiem czy dobrze rozumuje, ale miejsca na dysku jest jeszcze sporo.
  5. [QUOTA] - problem.

    Jesteś w stanie mi jakoś pomóc? Bo totalnie nie wiem co z tym zrobić.
  6. Podpinam się do tematu. Próbuje dodzwonić się do ich infolinii 801 000 820 i nikt nie odbiera. Jeśli możecie to proszę sprawdźcie czy od Was telefony są odbierane czy tylko ja mam ten problem. Z góry wielkie dzięki.
  7. NCGroup, Livenet.

    Wg informacji, które zdobyłem to problem z zasilaniem routera. Jeśli ktoś może to niech zadzwoni, może to ich przyspieszy.
  8. NCGroup, Livenet.

    Padły mi wszystkie serwery. Czy Wy również macie ten problem?
  9. PL-IX

    Czy sytuacja wróciła do normy?
  10. NCGroup, Livenet.

    Moje serwery jak padły od 22:00 tak do teraz nie działają...
  11. NCGroup, Livenet.

    Zgłosiłem to, podobno atak DDOS.
  12. NCGroup, Livenet.

    Czy nadal macie ten problem? Co raz częściej moje serwery w tej serwerowni mają masakryczne pingi oraz zdarzają się offy.
  13. NCGroup, Livenet.

    80% nie działa, 20% wstało, miejmy nadzieję, że naprawiają to.
  14. NCGroup, Livenet.

    U mnie znów offline, czy u Was też nie odpowiada? Proszę Was o ping dla 91.203.223.45
  15. NCGroup, Livenet.

    "Natomiast nie działa prawidłowo dostęp do KIXa co zostało wczoraj zgłoszone do operatora. Pracują nad rozwiązaniem problemu. Może to powodować problemy z dostępem z niektórych lokalizacji." Trzeba czekać.
  16. Z tego co ja się dowiedziałem padł router, naprawili w 3-4h, bez tragedii.
  17. NCGroup, Livenet.

    U mnie od 2 dni wszystko działa jak należy
  18. NCGroup, Livenet.

    Zauważyłem, że pracuję to na tpnet a nie na plixie jak było dawniej, więc coś z łączem musi być, ja również odczuwam przycinania.
  19. NCGroup, Livenet.

    Serwery powróciły do działania, ale ping jaki występuje = masakra.
  20. NCGroup, Livenet.

    Ja aż takich problemów nie mam, lecz z odebraniem telefonów to jest u nich ciężko niekiedy.
  21. NCGroup, Livenet.

    Również mam podobnie, z tym że jedna z moich maszyn jeszcze żyje, lecz ping duży, loss duży, to musi być coś z łączem, lecz czuje się totalnie nie doinformowany, poniżej ping: Badanie 91.203.223.28 z użyciem 32 bajtów danych: Upłynął limit czasu żądania. Odpowiedź z 91.203.223.28: bajtów=32 czas=52ms TTL=60 Upłynął limit czasu żądania. Odpowiedź z 91.203.223.28: bajtów=32 czas=54ms TTL=60 Statystyka badania ping dla 91.203.223.28: Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 2, Utracone = 2 (50% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 52 ms, Maksimum = 54 ms, Czas średni = 53 ms Jeśli macie jakieś informację to proszę mi je podać, na pewno będą cenne.
  22. [Opinia] LiveNet

    Również uważam, że wiele osób nie jest świadom, że głównym czynnikiem komplikującym przenosiny jest Śląsk Data Center. Sytuacja na pewno wyprostuję się w ciągu 30 dni, a dla Śląsk Data Center proponuję zrobić osobny temat i tam przenosić posty związane z ich hostem.
  23. [Opinia] LiveNet

    Ja nie mam takowych problemów. Ping jest raczej zadowalający, nikt bynajmniej nie narzeka. Jedyne co mnie zdenerwowało to za mała ilość RAMów. Mają dołożyć mi w poniedziałek odpowiednią ilość RAMów i wtedy już będę w pełni zadowolony.
×