Skocz do zawartości

draco9

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O draco9

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Hehe prosze przeczytaj dokladnie czego sie czepiam moje obsmarowanie dotyczy przedewszystkim traktowania klienta. Zdrowy rozsadek powinien nakazac obsludze progreso aby poinformowala nas, ze taka sytuacja zaszla i, ze powinnismy zmniejszyc obciazenie. I odrazu mowie... nie mam zamiaru obsmarowywac progreso od strony technicznej. a znasz pojecie rachunek ekonomiczny, albo stosunek ceny do jakosci ? Widze, ze masz ciezkie przejscia z takimi jak ja Moze jak bedzie mnie stac to zakupie invasiona albo vbulletina.
  2. Wybacz panie wszystkowiedzacy. Dlamnie (prawdopodobnie i dla 90% ludzi) cos nie zapisanego i nie obietego w umowie poprostu nie istnieje. Gdyby w warunkach zawarcia umowy bylo napisane, ze nie moge przekroczyc 5%, nie przekroczylbym ich. Uzywanie slow "..nie masz pojecia o tym co robisz.." pokazuje tylko Twoja ignorancje bo przeciez, nie masz zielonego pojecia co robie i jak robie, zgadza sie ? Po drugie: moze Ciebie nie interesuje jak progreso traktuje klientow, ale innych moze to interesowac, a nawet zniechecic do zakupu i mam calkowite prawo sie wypowiedziec na ten temat
  3. moze odrazu zlikwidujmy 50% stron internetowych... a czemu jest na ovh ?? bo przenosilismy sie juz tyle razy, ze postanowilismy wykupic dedyka. Wszystkie te zarzuty mialby sens gdyby poinofrmowano nas o takich wymogach. Jesli dobrze pamietam np. kei czy insanen podaja w specyfikacji konta % uzycia procka, ale juz nawet nie chodzi nam o te parametry. Progreso poprostu zachowala sie "chamsko". W umowie napisane jest czarno na bialym, ze po wypowiedzeniu umowy przysluguje 30 dniowy czas opuszczenia servera. Musielismy sie prosic, zeby chociaz tydzien dostac na zgranie plikow.
×