Wymagania:
- b. dobra znajomość administracji systemami Linux (przede wszystkim Debian GNU/Linux);
- doświadczenie w obsłudze i administracji serwerami baz danych (Postgres , MySQL);
- b. dobra znajomość administrowania usługami: DNS (djbdns), poczta (qmail), http(apache), SMB, firewall;
- praktyczna znajomość technologii: PHP, SQL;
- umiejętność podstawowego programowania: bash/perl/php
- znajomość zagadnień sieciowych w zakresie protokołu TCP/IP;
- bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego, serwerowego;
- znajomość systemów MS Windows Vista/XP/2000/NT w zakresie obsługi i administracji;
- dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- dyspozycyjność;
- ukończone studia wyższe;
- zamieszkanie w Warszawie;
- prawo jazdy.
Mile widziane:
- doświadczenie w konfiguracji środowisk HA;
- znajomość technologii: HTML, Java script, CSS;
- doświadczenie w pracy na stanowisku HelpDesk.
Oferujemy:
- rozwój kwalifikacji zawodowych;
- pracę w świetnym zespole ciekawych ludzi;
- adekwatne wynagrodzenie.
Zgłoszenia:
- cv ze zdjęciem;
- opis własnych dokonań i doświadczeń.
prosimy przesyłać na adres email: oferty.pracy(at)maxus.com.pl
Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)".
=========================================
Informacja o firmie:
Maxus Net Communications Sp. z o.o. (www.maxus.com.pl) od 9 lat tworzy strony WWW i portale internetowe, prowadzi efektywne pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach oraz realizuje kampanie reklamowe w Internecie. Nasze systemy wykorzystuje ponad 700 klientów. Prowadzimy stałą obsługę hostingową ponad 100 serwisów WWW. Administrujemy kilkudziesięcioma serwerami w kilku lokalizacjach. Największy obsługiwany przez nas serwis WWW ma 10 milionów odsłon miesięcznie.