i365 wyszło niby z nową ofertą, a tymczasem jestem zmuszony zrezygnować z ich "usług".
Jeszcze przed zmianami czyli mniej więcej jakieś pół roku temu wszystko działało bez zarzutu.
Jednak ostatnio robili chyba jakieś grubsze zmiany, bo moje główne skrypty przestały działać (mimo, że wcześniej działały przez ok. 2 lata).
I zaczęło się...
Napisałem maila ze zgłoszeniem - dostałem zwrotkę, że e-mail niedostarczony.
OK - zgłosiłem przez stronę. Dostałem powiadomienie, że zgłoszenie przyjęto i... cisza przez 3 dni.
No cóż - jest jeszcze telefon.
Zadzwoniłem - pan na infolinii poinformował mnie, że zgłoszenia o podanym przeze mnie numerze nie ma... No trudno - powiedziałem o co chodzi, mieli sprawdzić i odpowiedzieć mi.
Minęły kolejne 3 dni - cisza.
Próbuję dodzwonić się kolejny raz - tym razem po informacji, że zostanę przełączony do konsultanta, połączenie zostawało przerwane (próbowałem kilka razy w różnych godzinach).
No nic - nie dałem za wygraną - kolejne zgłoszenie przez stronę.
Tym razem dostałem odpowiedź - że administrator dziwi się, że jeszcze nie dostałem odpowiedzi, bo powinienem ją dostać. I udzielił mi jej stwierdząc, że jest to błąd programistyczny po mojej stronie (że funkcja imap nie działa - tak na marginesie).
Oczywiście odpisałem na e-mail - znowu dostałem zwrotkę, że wiadomość niedostarczona.
Na kolejne zgłoszenia przez stronę już odpowiedzi nie dostałem.
Więc nie pozostało mi nic innego jak zmienić providera (na szczęście akurat kończy mi się okres hostingu).
A co do "błędu programistycznego" - skrypt odpaliłem u nowego usługodawcy i wszystko działa bez zarzutu.
Krótko mówiąc - NIE POLECAM! A jeśli ktoś potrzebuje dobrej obsługi i otrzymywania odpowiedzi niech się dobrze zastanowi zanim wybierze i365...
Pozdrawiam