Witam!
Jestem prawdopodobnie jednym z pierwszych klientów firmy, na której temat toczą sie tu dyskusje. Nie brałem jak dotąd w nich udziału, gdyż uważałem to za zbędne, zresztą nadal tak uważam. Mam jednak dosć poważne spostrzeżenia...
Jako osoba dość wiekowa (w porównaniu z częscią goszczących tu użytkowników) i co za tym idzie mająca doświadczenie (podkreślam to dla mniej domyślnych), chciałbym zwrócić uwagę na to, iż sznowni klienci chcąc być traktowani poważnie muszą powaznie sie zachowywać. Nie dziwi mnie, iż pracownicy firmy dostają białej gorączki po konwersacjach z dziećmi które pragną aby traktować je jak dorosłych i poważnych.... bo w końcu sa klientami?! Pytam jednak dlaczego Ci "poważni" kienci, których krzyków tu najwiecej (a najmniej mają do powiedzenia) zachowują sie jak prymitywne, niedouczone czternastolatki ktore nawet do słownika zajrzeć nie potrafią? Proponuję, aby rzekomo poważni kienci zaczęli sie zachowywać poważnie a wtedy napewno odczują róznicę w ich traktowaniu.
Prosze nie traktowac tej wypowiedzi jako krytyki, ale jako dobrą rade starszego Pana.
Ta strategia działa nie tylko na pracowników firmy soursense, ale także na każdego czlowieka.
Życzę powodzenia w dalszych kontaktach.
Natomiast jeśli chodzi o moją ocenę firmy, to musze przyznać, ze nie wiem skad te zarzutu.... czasami mam wrażenie, że czytam o innej firmie.
Mam nadzieje, ze panstwa domysły, problemy (nie wiem jak to nazwać) zostaną rozwiązane pomyślnie.
Niestety podejrzewam, iz zaraz pojawią sie wypowiedzi sugerujące iz jestem pracownikiem firmy itp. Z miejsca zaznaczam, iz tak nie jest. Tego typu domysły sugerują znów niski poziom....
Wypowiadam sie w dobrej wierze, mam nadzieje, ze tak też zostane odebrany.