Zen
Użytkownicy-
Zawartość
30 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Proszę nie zaśmiecać tematu i nie szukać dziury w całym.
-
Znajduje się ona przy nowej dzielnicy domków.
-
Proszę skończyć swoje bezsensowne przemówienia i to raczej Pan sobie wmawia i innym jakieś bajki. Pożyjemy, zobaczymy, jeszcze się Pan zdziwi. Nie mam zamiaru dalej z Panem konwersować. Nie był Pan, ani nie jest naszym klientem, a ma Pan najwięcej do powiedzenia... A klient jest informowany o rzeczywistej prędkości łącza, proszę się nie wymądrzać. Opinie mamy zszarganą tylko i wyłącznie przez ludzi takich jak Pan, którzy nigdy się z nami nie kontaktowali. Poza tym proszę również spodziewać się wezwania z sądu, to już po prostu za daleko zaszło. Dokładnie, szkoda słów... Pozdrawiam.
-
Rozumiem Pana rozgoryczenie doskonale... jednakże to nie był nasz pracownik, tylko człowiek oferujący panel DA po niżej, atrakcyjnej cenie, dlatego też odwdzięczyliśmy się sprzedając mu serwery po niższej, atrakcyjnej cenie. Nadal staram się odzyskać Pana dane z serwera, przecież gdyby mnie coś takiego spotkało... to po prostu wpadłbym w szał. Proszę napisać na oliwer@soursense.eu swój numer kontaktowy, przedzwonię do Pana jak tylko będę mieć wieści... Miłego dnia.
-
Niech Pan w końcu zrozumie - Nie był Pan naszym klientem, czy to takie ciężkie? IP Pana serwera nie było w naszej bazie... To zaczyna być chore. Przelał Pan pieniądze na nasze konto? Nie. Przecież Panu tłumaczyłem... widocznie kolejna osoba mająca problemy ze zrozumieniem (bez obrazy). I proszę nie zaśmiecać już tego wątku. Pozdrawiam.
-
Panie Grand, niestety na niczym sie Pan nie opiera pisząc firma krzak i odradzając nas. Klienci którzy mają u nas serwery są zadowoleni i nie widać ani jednej negatywnej opini, tak więc proszę przemyśleć to, co się pisze, a nie 'na odwal', przyłączając się do grupki dzieci których wszystkie negatywne kwestie zostały podwarzone. Również proszę o wyczyszczenie tego tematu ze z będnych informacji. Pozdrawiam.
-
Tak jakby się nie zgadza, nasze konto 50 102055581 1111 50468000172, numer konta podany przez Ciebie: 19114020040000390243003398 Czytaj uważnie zanim coś napiszesz.
-
Pieniądze wysłane, to nie BOK.
-
Nie rozumiem, [qoute] No to jesteśmy w domu... SourSense = rusel. po czym Pan to stwierdza? Konta różnią sie numerami... Czy mamy choć jednego niezadowolonego klienta? (oprócz Pana nvu, z którym kończymy współprace). Nie. Tak więc prosze nie wciskać innym swoich domysłów. Jak chce Pan zgłaszać przestępstwo(?), to zapraszam do prokuratury. Ehh... prosze administratorow o przeniesienie tej bajki do innego tematu. Proszę zgadywać sobie dalej, ale proszę mi wierzyć, jest Pan w wielkim błędzie - Panie Nowaker. Nie mam zamiaru uczestniczyć w tej żałosnej dyskusji która doprowadzi do niczego jak tylko oczerniania firmy, a jest już to karalne, tak więc proszę wstrzymać się ze słowami. Pozdrawiam.
-
Z babcią Pan kłamał, bo takowa nie istnieje. Dziękujemy za współpracę. Miłego dnia.
-
My też nie mamy maszyn za darmo. Bardzo mi przykro.
-
Pan nvu jest conajmniej śmieszny. Dziś to raczej nie jest prima aprilis? Babcia? Chyba Pan nie potrafi numeru dobrze wykręcić. Oczywiście nie zamierzamy z Panem dalej współpracować, ponieważ z dziećmi nie chcemy mieć nic do czynienia. Jestem totalnie rozgoryczony, telefon nieaktywny przez kilka godzin a takie zamieszanie jakby tornado przeszło... Telefon był rozładowany, byłem w podróży i nie miałem jak go wpiąć do ładowarki... Pozdrawiam...
-
W Krakowie na łączach (GTS) dzieje się coś niedobrego...
-
Wybacz za niezrozumiałość. Chodzi o nazwa.pl i ich nowy panel. Na moim koncie posiadam możliwość konfigurowania dns`ów używając IP, jednakże dziś, na koncie klienta, który ma kilka domen już od jakiegoś czasu, takiej opcji nie ma, a BOK netart`u poinformował, iż takiej opcji nie było i nie będzie... Więc to wydaje mi się dziwne... Pozdrawiam.
-
Stanowczo zaprzeczam... Proszę nie snuć takich podejrzeń na podstawie hosta, którym wychodzi 3/4 Słupska. Poza tym, nie oszukujemy klientów... Pozdrawiam.