Skocz do zawartości

jaszi

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O jaszi

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [dyskusje] webh.pl

    Życzę powodzenia w biznesie, bo buraczanemu biznesmenowi się przyda powodzenie. Dla jasności webh.pl pomimo, że nie udało się znaleźć rozwiązania problemu postanowiło się zająć problemem, dobrze, że z nimi współpracuję a nie z Tobą.
  2. [dyskusje] webh.pl

    Ponownie, ale tym razem dodatkowo w kwestii jakości i szybkości odpowiedzi i ku przestrodze innym, którzy jak ja wpieprzą się w webh.pl. Informacja o szybkości reakcji: w dniu 12.12 odpowiedź, że Państwo pracujecie uzyskałem po niemalże 50 minutach. Dzisiaj czekam na info już 20 minut - to chyba nie zachwyca. Nie robią Państwo nic z mojego punktu widzenia, żeby jakoś załatwić ten problem.
  3. [dyskusje] webh.pl

    Panie Kamilu, kolejny już n-ty dzień a problem wciąż się powtarza. Dzisiaj znowu awaria, wczoraj dwie. Jakiej awarii serwera nie można naprawić w tydzień? Ja wszystko rozumiem, ale czas naprawy jest kluczowy, a co ja mam mówić codziennie klientom, którzy mają usługi online, że matka ma problemy? Pozdrawiam Jaszi
  4. [dyskusje] webh.pl

    Niestety coś się z webh.pl ostatnio złego dzieje, kilka razy dziennie vps pada, czasami na kilka minut a czasami godzinę, kontaktu praktycznie nie ma, bo na pytania starają się nie odpowiadać. Na pytanie o powód uzyskuję lakoniczne odpowiedzi, które nic nie znaczą dla mnie czy moich klientów. Jestem zmuszony szukać nowego, ale bardzo stabilnego serwera vps, bo potracę swoich klientów.
×