Skocz do zawartości

piotr_b

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O piotr_b

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Nazwisko
    B

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

923 wyświetleń profilu
  1. Odświeżam - czy teraz wszystkie opinie na temat dostawców zniknęły i nie da się ich dodać? Czy to tylko "chwilowe"? Czyżby negatywne opinie komuś przeszkadzały ?
  2. [dyskusje] Hekko.pl

    W związku z tym, że wszystkie opinie na temat firm zniknęły z rankingu top100 (dziwne...) To jeszcze raz wklejam moją opinię. Zastanawiasz się nad Hekko? Przeczytaj... Przeczytałem wiele pozytywnych opinii i szukałem nowego hostingu dla siebie - obecny był już za bardzo obciążony. 1. Sądzisz, że można zrezygnować z usługi? - nawet jeżeli nic się na hostingu nie zrobiło (albo jak w moim przypadku same problemy były). Cytat 1 od supportu: "rezygnacja nie jest możliwa dla firm, a jedynie dla Konsumentów w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy." Nie ma znaczenia, że usługa mi nie pasuje, nie chcę jej, nie działa tak jak powinna... 2. Opłaciłem usługę Hostingu Premium 7 października o 23:30 - hasła przestały mi działać (wiem, wiem ... mogłem złe wpisywać... jednak zawsze zapisuję sobie hasła i nie działały - ZRESZTĄ hasła do niektórych usług dostaje się od hekko na emaila - oczywiście te hasła również nie działały). OK. jest odzyskiwanie haseł - NIE DZIAŁA. - dalej, email do supportu (sobota wieczór).. spoko, dopiero w poniedziałek dostałem informację, że w 24h godziny zajmą się sprawą... - po kilku godzinach dzwonię i telefonicznie dostałem nowe hasło (jak się okazało uniwersalne do panelu i nawet zmieniło się hasło ftp (które wcześniej było inne niż do panelu). Odzyskiwanie haseł nie działa bo żaden email do mnie nie przychodził - o dziwo wszystkie inne emaile przychodziły (reklamy, ważność konta, potwierdzenia wpłat itp. przychodziły poprawnie + wiem co to spam i filtry - tak sprawdziłem też - mój email to gmail) 3. To problem techniczny, przez który faktycznie chciałem zrezygnować z Hekko - Panel Direct Admin w hekko nie ma podpiętego pluginu do Lets Encrypt (przypuszczam, że po prostu nie chcą informować naiwnych osób o tym, że istnieją takie usługi i że za darmo można mieć odświeżane AUTOMATYCZNIE certyfikaty SSL). Dzwonię do supportu, niestety nic się nie udało uzyskać. Dla mnie jest to dyskwalifikacja bo wgrywanie SSL na każdą domenę co 2 miesiące jest dla mnie katastrofalne i zawsze trzeba o tym pamiętać. Zakup certyfikatów na rok też nie wchodzi w grę. Czy tylko ja mam przeczucie, że "ominięcie" tego pluginu jest "przypadkowe" ? ... Zależało mi na automatycznie odnawianym SSL dla wszystkich domen. Nie ma tego - nie udało uruchomić mi się żadnej domeny - więc wysyłam emaila o rezygnacji. 4. Zanim jeszcze wysłałem emaila o rezygnacji to jest problem z tym SSL co dostałem w ramach Hostingu Premium - Okazuje się, że trzeba oddzielny na www i bez www wystawiać. Zupełnie niezrozumiała procedura. Przejście do certyfikatyssl (gdzie www i bez www jest traktowane jako jedno) - dla mnie był gdzieś tam błąd - support twierdzi, że wszystko jest ok. No może i tutaj mają rację. (chociaż na 3 innych hostingach udawało się instalować certyfikaty bez żadnych problemów i może po prostu tutaj czegoś nie doczytałem). 5. I TUTAJ DOCHODZIMY DO GWOŹDZIA DO TRUMNY... Grzecznie piszę. Że niestety problem z hasłami, ale głównie zależy mi na tym automatycznym SSL i jednak chciałem zrezygnować z usługi ( NIE minęły jeszcze 3 dni od wpłaty). Żadnej strony nie uruchomiłem. Niestety brak automatycznych SSL jest dla mnie dyskwalifikujący i proszę o zwrot wpłaty. Dostaję odpowiedź: "SSL działa poprawnie" "rezygnacja nie jest możliwa dla firm" Kolejny email: "Proszę Pana, nie do końca rozumiem skąd niechęć z Pańskiej strony do usługi, która jest realizowana w 100% zgodnie z ofertą. Z usługi Pan korzysta, na serwerze wgrane są dane" Potwierdzam - Wgrałem dane (ok 400MB), żeby włączyć stronę i faktycznie chciałem używać Hekko, ale po drodze okazało się, że brak potrzebnych mi funkcji. Domeny nie działały. Nie udało mi się nic uruchomić. Faktury nawet nie były wystawione przez Hekko. Ale nadal nie chcą zwrócić wpłaty... I teraz dopiero rozumiem. Walczą o klienta jak wściekli. Nawet o takiego, który nie chce ich usługi i po 3 dniach od wpłaty chce zrezygnować. Bardzo nie polecam !!! Teraz mam inny hosting - nie istotne jaki. Czy lepszy? Ma jedną istotną różnicę - automatycznie odnawiane SSL.
  3. Od 2 tygodni staram się dodać opinię na temat jednej z firm. Negatywną na temat Hekko. Prób ponad 10. (oczywiście konto ponad 30dni aktywne). Cały czas informacja, ze email z potwierdzeniem ma jakiś do mnie przyjść. Myślałem, że chwilowy problem - piszę do supportu. I nawet dostałem odpowiedź: "pracujemy nad rozwiązaniem problemu . Mamy nadzieję, że jak najszybciej zostanie on rozwiązany . Informować Pana będziemy na bieżąco . Administrator " Wysłane z: kontakt@wht.pl 22 listopada. Też tak macie? Bo sory, ale ja mam wrażenie, że to jest blokowanie napisania negatywnej opinii ... Od 2 tygodni nie mogą poradzić sobie z wysyłaniem emaili potwierdzających ? O co chodzi? W sprawie hekko negatyw to prosta sprawa - Wpłaciłem - próbowałem uruchomić, cały czas błędy i problemy, po 3 dniach od wpłaty chciałem zrezygnować grzecznie, ale nie da się - bo jestem firmą, itp. że usługa według nich działa poprawnie. No i jestem z kasą w plecy. Oczywiście już używam innej firmy.
×