att
Użytkownicy-
Zawartość
6 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
0 NormalnaO att
-
Ranga
Nowy użytkownik
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Dziękuję wszystkim za pomoc. Kolega mariaczi zaproponował mi obejście za pomocą freedns.42.pl/ i przeprowadził za rękę. Teraz na spokojnie będę musiał wdrożyć sugestie kolegi Ciacho. Pozostaje jednak pytanie, co, qfa, poszło nie tak i jak temu zapobiec w przyszłości...
-
Porównałem na tyle ile mogłem logi z czynności w hekko i w home i z dużą dozą pewności mogę powiedzieć, że webspace był już 30 sierpnia. Przeglądałem nawet strony używając zmyłki za pomocą edycji pliku hosts, a admin wysłał i odebrał maila tą metodą. Natomiast zmiana DNS W hekko miała miejsce dopiero 4 września. A ja dalej w czarnej....
-
att zaczął obserwować problematyczna propagacja dns
-
Wydaje mi się, że tak:
-
Jeśli chodzi o 1) to właśnie się o tym dowiedziałem i gdy tylko ogarnę bieżące zagadnienia związane z przenosinami to się tym zajmę. Ad 3) zgłaszając problem podałem im link https://intodns.com/szczecina.pl, a tam jak wół stoi: Parent Domain NS records Nameserver records returned by the parent servers are: ns2.szczecina.pl. ['8.8.4.4'] [TTL=86400] ns1.szczecina.pl. ['8.8.8.8'] [TTL=86400] a-dns.pl was kind enough to give us that information. ale tak jak pisałem, spuścili mnie na drzewo i kazali szukać błędów w home.pl. Ale ponownie za moment zadzwonię. Postaram się być uprzejmy. Ad 2) i 4) to już 4 faul ze strony hekko w ogóle, a drugi ciężki. I jestem przekonany, że nie pozostanę ich klientem ponad bieżący okres. Tym niemniej zmiana rejestratora przy 15 czy 20 domenach to kolejne kłopoty i trzeba się do tego przygotować. A teraz muszę znaleźć bieżące, doraźne rozwiązanie.
-
U rejestratora, a dokładniej w hekko.pl jest tak, jak w załączniku. A w BOK hekko spuścili mnie na drzewo i sugerowali błędną konfigurację DNS w home.pl. Mimo, że intuicja mi podpowiada, że nie mają racji, bo świat nawet jeszcze nie wie, że ma szukać dnsa w home. Słowem, poprawić nie umiem, bo w hekko drugi raz się nie da wysłać zmiany IP.
-
Dzień dobry, Problem dotyczy domeny szczecina.pl. Domena jest w hekko. Dotychczasowe serwery dns to ns1.hekko.net.pl i ns2.hekko.net.pl i wskazywały na ip w 1and1. Jako, że 1and1 wypowiedziało umowę zamówiłem vps+plesk w home.pl. Mój admin stwierdził, że prościej mu będzie zarządzać wszystkim w plesku. Dlatego w ustawieniach dns w hekko wpisał nowe serwery ns1.szczecina.pl i ns2.szczecina.pl oraz przypisał im IP serwera w home.pl Przez kilka godzin po wpisaniu w przeglądarkę adresu szczecina.pl lądowałem na "starym" serwerze. A potem już "nigdzie". I ten stan trwa 2 doby. Nowy adres IP to .46.41.135.31. Ping dochodzi. Ale do szczecina.pl już nie - "Żądanie polecenia ping nie może znaleźć hosta szczecina.pl. Sprawdź nazwę i ponów próbę." Serwisy http://www.digwebinterface.com/?hostnames=szczecina.pl&type=NS&useresolver=8.8.4.4&ns=all&nameservers= czy np. https://dnschecker.org/#NS/szczecina.pl pokazują, że coś jest źle, chociaż niektóre niby już działają. Ten stan trwa już 2 i pół doby. Pytanie - co robić? Czekać? Czy wykonać jakieś ruchy i czekać od nowa? A jeśli ruchy to jakie? Jako ciekawostka - podobna operacja została rozpoczęta kilka minut później (burg.com.pl / ns1/ns2.burg.com.pl) odbyła się płynnie, bezboleśnie i zamknęła się w kilku godzinach.