Skocz do zawartości

Klaris

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O Klaris

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. hosting oferta

    Szacun dla Was. Chwali się podejście do klienta. Niestety nie wiem jak szybko zazwyczaj bok odpowiada w home, czy 24 to standard czy raczej najdłuższy możliwy czas, który zdarza się rzadko. Prawda jest taka, że home to jednak ogromna firma, znikąd sie to nie bierze. Jakimś cudem musi mieć klientów, zadowolonych klientów. A jak to z nimi bywa, nie piszą na forach. Piszą tylko Ci z negatywnymi odczuciami... Wielka firma to plusy i minusy. To decyzja każdego. Teraz można ich usługi testować za darmo, nie zobowiązująco w ramach konkursu i samemu można sobie wyrobić zdanie.
  2. hosting oferta

    Home.pl - ludzie piszą różne rzeczy ale jeśli zapytasz stałych klientów, użytkowników, to Ci odpowiedzą, że faktycznych problemów jest niewiele i są rozwiązywane szybko (średnio w 24 godz za pośrednictwem BOK). Jeśli klient ma rację, często przyznawane są rekompensaty. Konkurencja jest bardzo duża, decyzje często podejmuje się na podstawie obsługi klienta (czasu reakcji i podejścia konsultantów) oraz intuicyjności w usłudze (dla początkujących, laików). Home.pl ma teraz promocję i usługę można testować za darmo do końca roku. Jak coś Ci się nie podoba albo wyskakują błędy zgłaszasz to na forum konkursowym i masz szanse na wygranie dodatkowych usług za darmo, w tym hostingu biznes na 2 lata.
×