Skocz do zawartości

q3d

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O q3d

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. No właśnie ja też to tak zrozumiałem, że należy dodać wszystkie wersje. Moim zdaniem ma to sens. Bardzo długo miałem dodaną jedną wersję domeny (bez www) i dostawałem maile z informacją, że powinienem ustawić preferowaną domenę. Nie moglem jej jednak ustawić do czasu gdy nie dodałem drugiej wersji domeny: z www. W tym momencie mogłem dopiero ustawić preferowaną wersję domeny. Co do http i https nie wiem ale w linku którym podałem (lista rzeczy do zrobienia gdy wdraża się https) był to jeden z pierwszych punktów.
  2. W takim razie mam pytanie jak ustawisz preferowaną domenę np. bez www jeżeli w narzędziach dla webmastera nie wstawisz wersji z www? W chwili obecnej site://nazwa-domeny.pl zwraca mi wyniki wyszukiwania dla site:nazwa-domeny.pl site:http://nazwa-domeny.pl site:https://nazwa-domeny.pl Nie zwraca wyników wyszukiwania dla: site:www.nazwa-domeny.pl
  3. Ja sugerowałem się tym znalezionym w sieci wpisem: http://mobiletry.com/blog/migracja-z-http-na-https
  4. Dziękuje za odpowiedź. Witryna dodana do Google - Search Console. Z tego co wyczytałem i zrozumiałem (mam nadzieję, że dobrze), nalezy tam dodać 4 wersje adresów: hxxp://nazwa-domeny.pl hxxp://www.nazwa-domeny.pl hxxpS://nazwa-domeny.pl hxxpS://www.nazwadoemny.pl Dla hxxpS://www.nazwadoemny.pl ustawiłem preferowaną nazwę na bez WWW. Zgłosiłem mapę witryny dla hxxpS://nazwa-domeny.pl W Błedach indeksowania mam 38 pozycji i są to głównie adresy, które kończą się ID, które już nie występuje (w pierwotnej wersji było więcej produktów). Próbuje dokonać przekierowania przez .htacces: Redirect 301 hxxps://nazwa-strony.pl/link-produktu-10725.html hxxps://nazwa-strony.pl/link-produktu-4830.html gdzie wartośc liczbowa na końcu to ID (stare/nowe) produktu. ale po wybraniu hxxps://nazwa-strony.pl/link-produktu-10725.html nadal ładuje się strona z informacją o braku produktu. Dodatkowo (nie wiem czy dobrze) dla stron produktów dodałem rel="canonical" Pozdrawiam, N
  5. Sklep oparty o PrestaShop 1.6.14 Początkowo funkcjonował z wczytaną bazą produktów i tak został zindeksowany przez Google: Nazwa produktu 1 http://link-do-produkty-1.html Opis produktu 1 Nazwa produktu 2 http://link-do-produkty-2.html Opis produktu 2 Po pewnym czasie baza danych o produktach została usunięta i zostały zaimportowane ponownie produkty. Po imporcie produkty mają swoje nowe id i adres. Problem polega na tym, że z tego co widzę w wynikach wyszukiwania jest teraz śmietnik i dużo pozycji: Nazwa produktu 1 http://link-do-produktu-2 Opis produktu 1 (nie zgadza się treść link-a z nazwą i opisem). Dodatkowo już dla nowej wersji został wdrożony protokół https dla całości serwisu. Każde wywołanie po http przekierowane jest na https. Obecnie dla site:http://nazwa-serwisu.pl i https://nazwa-serwisu.pl zwracana jest ta sama liczba około 43 600 wyników (gdy produktów jest 8000). Jakieś sugestie zabrać się za posprzątanie tego?
×