rybak157
Użytkownicy-
Zawartość
0 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Typ zawartości
Profile
Fora
Katalog firm
Wszystko napisane przez rybak157
-
widać ile są warte zapewnienia, poczekałem 3 miesiące + kilka dni i: - żadnego mailingu nie było, - żadnej rekompensaty nie widzę w panelu serwera, żenua
-
minął tydzień który wskazałeś, żaden mail nie dotarł, kibicuję dalej
-
Minął tydzień od awarii: - brak informacji o podsumowaniu awarii (nie wiem z jakich dni które backupy są podniesione), u mnie maile są z 8-9 maja, część plików z 18 maja, sam muszę dochodzić co jest od czego, - brak informacji o przyznanej rekompensacie, - usunięty z serwera link do awarii s98, ogólnie sprawa zamieciona, a w zasadzie to nie było sprawy
-
Piotrze, napisałem w poście powyżej że pierwsze zgłoszenie poszło po 1h od komunikatu z mojego monita że website-down, bardzo proszę nie uogólniaj i nie przeinaczaj. Po równej godzinie zgłosiłem na admin@ że jest problem z maszyną. Wiem, że jak pierdyknie to potrzebna jest chwila żeby się ogarnąć, ale po godzinie warto już mieć diagnozę, plan i scenariusz dla klientów. Napisałem to w dobrej wierze a nie po to żeby się przyczepić, możesz skorzystać z mojej sugestii albo ją zignorować i olać.
-
Sarkazm nie jest potrzebny, merytorycznie nic nie wnosi a sugeruje brak argumentów. To co podałem otrzymałem 5 minut przed wysłaniem na wht. Oczekiwałbym: - na początku awarii rzetelne info co się dzieje, - plan co będzie robione, - info o postępach i ew. zmianach planu, maile które otrzymałem godzinę po wystąpieniu awarii zawierały się w jednym zdaniu: Serwer ma awarię nie możemy podać czasu jej usunięcia. Pierwsze konkretne info udało się wydusić dziś rano. Dla mnie to słabe. Żeby była jasność - nie mam do nikogo pretensji że serwer leży od X godzin bo padła macierz - wcale nie zazdroszczę tym chłopakom, ale wątek jest o tym jak zachowują się firmy w trakcie padu i tu to opisałem. Nie oczekuję złotych gór czy pisma na papierze czerpanym przyniesionego na czerwonej poduszce tylko konkretnego info żebym wiedział na czym stoję.
-
s98 leży od wczoraj 18:48 konsultanci są po melisie i generalnie nic konkretnego nie podają, jedyne co udało mi się uzyskać to łączna długość tej awarii to już 19h ... rekordu jeszcze nie ma jeśli chodzi o linuxpl ale są szanse.