indegoeu
Użytkownicy-
Zawartość
0 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
0 NormalnaO indegoeu
-
Ranga
Nowy użytkownik
Informacje osobiste
-
Firma
indego
-
Imię
Piotr
-
Nazwisko
Karolczak
-
dziękuję za szybką pomoc
-
dziękuję za pomoc
-
Dokładnie, nie jest normalne aby prosić się o jakąkolwiek reakcję na forum. Szkoda, że na tickety nie odpowiadacie tak szybko.
-
Tylko, że kolejka odpowiedzi na tickety to jest wasz problem. Jak się nie wyrabiacie to zatrudnijcie więcej ludzi. Na stronie się chwalicie, że odpowiadacie w 10-15 minuy "Konta Biznes cechują się priorytetową obsługą. Możesz liczyć na błyskawiczne odpowiedzi na Twoje zgłoszenie realizowane poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie www. Przeciętny czas odpowiedzi to 10-15 minut." To jakiś żart. Jak zamawiałem u Was hosting to odpowiedzi były migiem, support funkcjonował bezbłędnie, dlatego zadecydowałem, że to u Was zamówię kolejny serwer dedykowany. I to był błąd. Bo od kilku miesięcy to jakaś katastrofa. Co mam powiedzieć klientowi? Żeby był wyrozumiały, bo macie kolejkę, to niech jeszcze z tydzień pobędzie bez sklepu. To są wszystkie tabele sklepu internetowego po awarii!!!!! kqs_akcesoria kqs_akcesoria_grupy kqs_akcesoria_kategorie kqs_akcesoria_produkty kqs_aktualnosci kqs_cechy_grupy kqs_cechy_grupy_opcje Nie uważasz, że trochę za mało? Jak byście się przykładali do tego co robicie to można byłoby to załatwić jednym ticketem. Tak trudno jest popatrzeć na wielkość bazy? Tak trudno sprawdzić czy po wgraniu bazy strona wyświetla się poprawnie? Sami sobie dodajecie roboty, bo nierozwiązany problem generuje kolejne tickety. No chyba, że płaca Wam za odfajkowanie każdego. Czy wasze odpowiedzi nie mogą być konkretne? NIE MAMY KOPII BAZY, KTÓRA BYŁABY ROZMIARAMI WIĘKSZA NIŻ TA USZKODZONA. Możecie nawet dodać, pocałuj nas w d***. Przynajmniej bym wiedział na czym stoję.
-
Czy mógłbyś zerknąć do kopii baz danych i sprawdzić czy jest jakaś kopia bazy, która jest większa niż 10K? Ta z wielkością 10K (po spakowaniu) nie jest kompletna. ID zgłoszenia: HWZ-891-39833 baza\ Jaki może być powód, że baza danych nie zapisała się kompletna, po kliku pierwszych tabelach urywa się? Kamikadze- nie robię kopii klientom, bo do tego zobowiązała się firma Biznes-Host i za ta usługę płacę. Nie sądzicie, że to jest trochę dziwne, że aby otrzymać odpowiedź na ticketa to trzeba pisać na forum?
-
Nie do końca, bo dostęp do /home/backup/db jest z poziomu root'a. A żeby uzyskać dostęp do root'a trzeba u Was zrezygnować z usługi administracji i już w ogóle wypniecie się na mnie. Błędne koło. Proszę mi przynajmniej wysłać tą bazę, sam ją sobie podgram. Tylko nie tą uszkodzoną, tą sprzed awarii proszę. Ta uszkodzoną mi już raz wgraliście. Na BOK? Żarty. Cały dzień się proszę na BOKu i nadal jestem bez strony.
-
Ludzie zostali z uszkodzonymi stronami. Przecież nas też atakują klienci. Proszę się postawić w roli klienta, któremu zniknęły wszystkie produkty na sklepie. Dodzwonić się do Was nie można, wczytali mi Państwo ponownie uszkodzoną bazę, dostałem maila, że problem rozwiązany, a nadal jest problem i dalej zero kontaktu.
-
Jakieś wieści. Uda się przywrócić brakujące bazy danych?
-
U mnie po awarii była wczytana kopia baz danych, ale po sprawdzeniu wszystkich domen nie działają mi 2 strony. W jednej bazie wczytało się tylko kilka tabel, u drugiego użytkownika brakuje całej bazy. Sprawa pilna. Komu mogę przesłać więcej informacji?
-
dedykowane pewnie na samym końcu przywrócą
-
indegoeu zaczął obserwować biznes-host leży
-
Mój dedykowany też leży.