Skocz do zawartości

mruwek

Użytkownicy
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O mruwek

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://vcf.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. [opinie]Rootnode.net

    Można prosić o podanie przykładów takich ofert? Sam na razie jestem z Rootnode zadowolony pod względem jakości usług, ale nie zaszkodzi rzucić okiem na rynek
  2. Progreso

    Ok, może to nie jest pad całkowity, ale od jakichś 40 minut mulistość jest tragiczna i dawno już czegoś takiego w progreso nie notowałem. Nie mogę nawet kulturalnie do extranetu wejść. Ze 2 "przerwy" były jak dotąd, gdy wszystko działało normalnie, ale trwały co najwyżej 5 minut. [edit]Up, oby to nie była kolejna "przerwa" tylko koniec tego incydentu.
  3. Tam jest tylko obsługa postgre przez php, ale to nie oznacza, że możesz sobie bazkę postawić na pgsql. Zapytałem zresztą w extranecie o to i póki co chłopaki "szykują się do wdrożenia". Kiedy to będzie - nie wiadomo. Mnie tam akurat się to nie pali, choć byłoby na pewno przyjemniej. Myślę też, że zdecydowanie większa rzesza ludzi ucieszyłaby się z MySQL5.
  4. A jest? Chętnie bym skorzystał, ale jakoś nigdzie nie widzę ani na stronie, ani w extranecie o tym informacji. W specyfikacji serwerów i dokumentacji też nic nie ma.
  5. Ta, i chyba w tym zamęcie Panowie z Progreso zapomnieli locale na pl_PL ustawić. Nie wiem jak na innych maszynach, ale na p23 stoi en_US. pl_PL nawet nie jest zainstalowane, bo nie ma siły by na stronie via php je sobie ustawić. Czas natomiast ustawiony na sztywno i ignoruje wczorajszą przestawianie zegarków. Podobnie jak z lokalami, zmiana strefy czasowej w php nic nie daje. edit: Tak czy owak, z migracji jestem zadowolony i ufam, że powyższe to jedynie drobne niedociągnięcia. edit2: locale pl_PL jednak są zainstalowane.
  6. Eh, nic nie może wiecznie trwać. W końcu zjawisko zwane "wiszącym ticketem" dotknęło i mnie. Póki co 8 dni i 3h (priorytet 3, po 4 dniach bodaj zmieniony na 2). Dla jasności, nie - nie piszę tego, żeby sobie poużywać na chłopkach z Progreso. W dalszym ciągu mam zamiar być ich klientem, ale tak długi czas oczekiwania na odpowiedź w helpdesku to chyba jednak przesada i dowód na to, że trzeba coś z tym fantem zrobić. Pozdr.
  7. Heh, nowe maszynki (p23) śmigają "jak ta lala". Mój wspaniały i jedyny serwis o Valencii potrafi się teraz parsować nawet w 0,05 sek. Definitywnie zostaję na kolejny rok w Progreso
  8. Sponsi: próbowałem, ale nic z tego. Jak widać Progreso nie przewiduje w swojej polityce "custom planów". Mają pewnie ku temu swoje powody, mnie nic do tego. Ot trzeba będzie trochę danych poprzenosić
  9. I ja podzielę się swoją opinią o Progreso. Używam od 9 miesięcy i generalnie jestem zadowolony. Uptime w porządku. Serwer potrafił nieco przymulać od czasu do czasu, ma to się zmienić po przeniesieniu na nową platformę - zobaczymy jak to będzie. W kwestii samego odbioru usługi nie mam zastrzeżeń. Progreso na pewno wyróżnia się na rynku swoim bardzo dobrym autorskim panelem, a także dostępem do konta via SSH, co dla shared hostingu "z górnej półki" jest chyba wyjątkiem a dla mnie stanowi wielkie udogodnienie w użytkowaniu. Nie mogę narzekać na kontakt. Wszelkie moje problemy, nawet te najbardziej noobkowate, były szybko rozwiązane. Nigdy nie zaznałem wspominanych "wiszących ticketów", a jak potrzebowałem bezpośredniej pomocy, to telefon albo gg załatwiało sprawę. Muszę też pochwalić Progreso za cierpliwość i cenne wskazówki, które otrzymałem gdy moje konto "siadało" w wyniku niedopracowanych skryptów. Jedyną rysą na Progreso, a właściwie na jej ofercie, jest brak opcji pośredniej między pakietem "Biznes" i "Biznes Plus". Z mojej perspektywy bowiem nie do przejedzenia jest transfer 600Gb, natomiast 300 to znowuż za mało jak na moje potrzeby. Pożegnam się najprawdopodobniej niestety z Progreso w lutym, właśnie z wymienionego wyżej powodu i zamienię go na Kei tudzież IQ. Będę tęsknił za Progreso i ssh, ale proza życia jest nieubłagana. Cóż, nie ma jak widać hostingu idealnego.
  10. A to p12 jest na nowym sprzęcie? Wszak miał się numerek zmienić czyż nie?
  11. Progreso.pl

    A dlaczego p4 i p12 musiały zostać wyłączone? Jak już konferencja prasowa trwa, to i ja się przyłączę Pozdr.
×