Witam Serdecznie!
Jak sprawa wygląda z naszej strony? Nie możemy zaprzeczyć blokady konta użytkownika z powodu infekcji, jednak blokada ta została wykonana po automatycznym powiadomieniu użytkownika przez cPanel o zagrożeniu, na adres e-mail podany w zamówieniu usługi. Moduł ten daje użytkownikowi 2 dni na reakcję, po czym wykonuje automatyczną blokadę konta. Użytkownik oczywiście otrzymał możliwość pobrania całego backup-u, po czym backup ten został trwale usunięty. Nie zależy nam na tworzeniu stron opartych o "kradzionych" użytkownikom skrypty lub pliki stron. Wolimy stworzyć coś, czego nie ma na rynku od podstaw.
Właściciel serwerowni czy reseller? Oczywiście że reseller. Prowadzimy odsprzedaż kont hostingowych. Firma, która udostępnia nam tę usługę posiada bardzo dobre opinie, a ponad to istnieje od wielu lat.
Czy nasza firma upada z uwagi na niską cenę kont hostingowych? Wręcz przeciwnie, była to wyłącznie akcja marketingowa z uwagi na okres w którym ją przeprowadziliśmy. Aktualnie cena jest na standardowym poziomie.
Czytamy opinie niektórych użytkowników typu: tanie nie jest dobre. Większość tanich usług faktycznie nie jest wysokiej jakości, my natomiast nie oferujemy "Bóg Wie Czego", dajemy możliwość uruchomienia strony, postawienie CMS lub innego skryptu, który nie wymaga więcej niż oferujemy. Mamy regulamin, którego użytkownicy muszą przestrzegać. W UK dba się o prawa autorskie i inaczej podchodzi się do ich tematu, a w szczególności odszkodowań. Dlatego nasze usługi są ograniczone pod kątem możliwości udostępniania potencjalnie nielegalnych plików.
Teraz pytanie dlaczego potencjalnie? Nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy udostępniony plik jest legalny, chyba że użytkownik posiada pisemną zgodę na jego udostępnianie i rozpowszechnianie. W przeciwnym razie taki plik muzyczny, wideo (teledysk, film), musimy uznać za nieoryginalny.
Teraz meritum naszej odpowiedzi. Nie zagroziliśmy klientowi skierowaniem sprawy na drogę sądową bezpodstawnie. Klient obrzucał nas błotem, groził i szantażował, dlatego zaoferowaliśmy mu rozwiązanie polubowne lub po prostu skierowanie sprawy na drogę sądową, gdzie może dochodzić swoich praw. Poprosiliśmy go o napisanie całej prawdy, a nie tylko tej "wygodnej" dla niego.
W razie jakiś kolejnych wątpliwości, z przyjemnością udzielimy odpowiedzi.
Administrator SSDcloud.pl