Skocz do zawartości

perone

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O perone

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Fatalny Dostawca Usług Hostingowych

    ano przylazuuuuu czyli kei.pl
  2. Fatalny Dostawca Usług Hostingowych

    zapłaciłem za hosting! wg.cennika a o co chodzi z wiekiem? zmienia to fakt że jakość usług jest fatalna i czuję się oszukany (zabrali kase i mają w dupie) faktycznie po dwóch miesiącach użytkowania zdecydowałem sie zbyt pochopnie na zmianę serwera dla klientów to był błąd. zmieniam usługodawcę zastanawiam się pomiędzy home.pl a kei.pl pozdrawiam ja
  3. Witam, Słuchajcie mam problem z jedną firmą hostingową easyisp.pl. Problemy zaczeły się jakis czas po aktywowaniu usługi, był problem z niedostarczonymi mailami, z problemem wysyłania poczty kilka razy dziennie z odbieraniem poczty no i z dostępnością serwisów www. Obsługa techniczna to kpina!!! gdy któraś z sytacji wymienionych wyzej miała miejsce odrazu łapałem za telefon i dzwoniłem do nich po czym Pan po drugiej stronie łaskawie odpowiadał ze takie zgłoszenia powinienem wysyłać z panelu administracji kontem, ok tyle że odpowiedzi na takie pytania dostawałem albo po tygodniu albo wcale!!Więc łapałam za telefon i dzwoniłem - ze strony obsługi olefka totalna. Kiedy problem pojawiał się przez cały dzień dzwoniłem do nich 4 razy a za czwartym razem gosc mi powiedział ze dziwne to jest bo nie mieli takiego zgłoszenia!!! Zadzwoniłem do pana z BOK który powiedział ze od roku nie mieli zadnej awarii a jakieś 1,5miesiąca temu dostałem tak iticket "Obecnie trwa usuwanie skutków awarii, o zakończeniu prac poinformujemy. Przepraszamy za utrudnienia. " Zadzwoniłem z informacja ze nie dochodza do mnei maile od niektórych osób dostałem info ze nie wiedzą o co chodzi i tyle.olefka Problem jest na tyle męczacy ze umieściłęm tam konta moich klientów którzy dzwonia codziennie do mnie i nazekają bo tamto bo siamto - w sumei się nie dziwie bo mnei też to przeszkadza w pracy! napisałem do easyisp maila z opisem wszystki problemów z datami itd. ze jakoś swiadczonych usług jest nie taka jak miała być i że rezygnuję ze "wspołpracy" i chce zwrotu pieniędzy za niewykozystany okres (przypominam ze chce rozwiązać umowę z winy usługodawcy z powodu częstych awarii nie tylko jednego konta ale kilkunastu - ale ja chcę przenieśc kilka) po czym dostałem odpowiedz - "regulamin nie przewiduje zwrotu opłaty za nie wykorzystany okres usług hostingowych Większość z Pana skarg nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości" Mam prośbę o droadzenie mi czy ktoś z was ma doświadczenai w tego typu sprawach może z ta konkretną firmą gdzie sieodwałać jak działać? (bo czyli co ja tez postawie sobie serwer w domu będe sprzedawał miejsce bede obiecywał gruszki na wierzbie co tam ze nei będzie to działać normalnie ale nie będe musiał oddawać nikomu kasy jak nie będzie to działac jak powinno) Pozdrawiam Adam
×