Domenoman
Użytkownicy-
Zawartość
8 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
0 NormalnaO Domenoman
-
Ranga
Nowy użytkownik
Informacje osobiste
-
Firma
TROLL
-
Imię
Trolek
-
Nazwisko
Troliński
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Mam nadzieje że zmarnowałem sporo waszego czasu i jadu. Pozdrawiam hieny :*
-
Polonista się znalazł ...
-
widzę że rozumiesz tylko to co chcesz zrozumieć , zgłaszało incydenty he he człowieku jak firma zgłasza że traci klientów bo uti zadzwoniło to chyba jej problem nie ? klienci zgłaszają ? w takim razie nie skorzystali z naszej propozycji więc w czym problem? Obetnijcie ceny może wtedy przestaną odchodzić. Z oVH uda się raz na miesiąc jakąś domenę przenieść bo są tańsze o parę złotych od nas i klientowi sie średnio to opłaca chyba że ma kilkaset domen wtedy możemy negocjować, ale jak się ma pośredników z marżami to wtedy klienta cena już nie jest taka atrakcyjna i tu was boli. Co do oskarżeń jakoby firma sugerowała upadek jakiejkolwiek firmy stanowczo zaprzeczam no może oprócz ADWEB ale to już inna bajka i w sumie po fakcie bo większość klientów sama pouciekała do innych operatorów.
-
jestem tylko pracownikiem którego dziwią wasze komentarze w mojej grupie nikt nigdy nic takiego nie robił powiem więcej od roku praktycznie po takich firmach jak CS, ovh , albo inne które maja trudne metody przejścia do nas nie dzwonimy po co czas marnować skoro kilka milionów domen czeka w home nazwa i az. Trzeba też zauważyć że firma nie może odpowiadać być może bo wcale nie twierdzę ze tak było za techniki manipulacyjne jakiegoś pracownika. nie oficjalna jestem pracownikiem nie prezesem standardowa formułka to : zbliża się koniec okresu rozliczeniowego dla państwa domeny niedługo otrzymają państwo proformę na kwotę ok. 100 zł proponujemy obniżenie kosztów do..... i tyle jeśli są państwo zainteresowani rekomendujemy również porównanie oferty hostingowej. - co ci nie pasuje w tego typu zwrocie ja tak mówię od 2 lat mniej więcej w skrócie skoro tak twierdzisz to na pewno oceniasz firmę po jednej geniuszce która może była na okresie próbnym ? cały czas mamy rekrutacje bo otwieramy nowe zespoły więc nie zawsze jest to wina firmy czasami pracownik mimo przeszkolenia jak ma mówić idzie własnym torem staramy się to wyłapywać ale nie ogarniesz rozmów tylu pracowników. Zawsze mogłeś zgłosić skargę na nasz bok jeśli poczułeś się urażony.
-
Klient nasz pan to on decyduje, ma prawo sprawdzić informacje więc w czym problem? Jak wspominałem nikt go nie zmusza jest tylko propozycja zawsze może powiedzieć że nie jest zainteresowany nikt od nas do niego już nie zadzwoni
-
informowaliśmy tylko co zresztą było prawdą że firma ADWEB straciła partnerstwo z NASK w wyniku zaniedbań ze swojej strony serwery i tak nie działały nawet nie było czego przenosić.
-
sprawa ADWEB jak mniemam? inaczej to stek bzdur, proponujemy tańsze serwery jeśli klient płaci drożej u konkurencji ale to prawo każdej firmy zaprezentować swoją ofertę
-
obserwujemy.... spokojnie ...