Skocz do zawartości

Widoczni

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Normalna

O Widoczni

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    Widoczni
  1. Określenie strategii wymaga większej ilości informacji, jednak z naszego doświadczenia wynika, że w pierwszej kolejności warto skupić się na frazach lokalnych, które mają szansę zacząć pojawiać się w wyszukiwarce znacznie szybciej oraz tych z długiego ogona (więcej o pozycjonowaniu lokalnym można przeczytać tutaj https://widoczni.com/pozycjonowanie-stron/kampanie-seo/lokalne/) Po jakimś czasie, gdy popularność strony będzie rosła dobrym pomysłem będzie skupienie się na frazach ogólnopolskich, których wypozycjonowanie zajmuje z reguły więcej czasu.
  2. W świetle ostatnich zmian w Google, lepiej nie ryzykować tylko rozejrzeć się za firmą, która wszystkie działania SEO wykonuje ręcznie (naturalnie) i tak jak wspomnieli przedmówcy - osiąga efekty, np. udokumentowane referencjami od klientów, czy historiami sukcesu. A jeszcze zanim wybierzesz jakąś firmę, warto zapoznać się przynajmniej na podstawowym poziomie z tematyką pozycjonowania, żeby przeglądać oferty ze zrozumieniem poniżej podrzucam przykładowe artykuły na takie podstawowe tematy związane z szukaniem odpowiedniej agencji: https://widoczni.pl/blog/pytania-do-agencji/ https://widoczni.pl/blog/10-pytan-do-agencji-seo-cz-2/ https://widoczni.pl/blog/10-pytan-do-agencji-seo-cz-1/
  3. Problem z lekturami w temacie pozycjonowania jest taki, że szybko się dezaktualizują, także przy nauce pozycjonowania książki raczej można sobie odpuścić. Do wszystkiego o czym wspomniał mój przedmówca dodam jeszcze tylko regularne czytanie blogów branżowych - to bardziej przystępna i uporządkowana wiedza niż na forach. Zacznij regularnie odwiedzać planetę seo
  4. Dla większości firm, nie tylko lokalnych, warto nie tylko utworzyć konto, ale też prowadzić i zbierać oceny klientów w profilu Google Moja Firma. Dodatkowo zazwyczaj przy okazji założenia takiego konta, przysyłają kupon na 200-300 zł do wykorzystania w AdWords, jeśli wcześniej firma z takiego nie korzystała. Ale z tymi kuponami jest pewien haczyk - najpierw musisz wykorzystać taka kwotę w ciągu miesiąca, a potem dopiero drugie tyle dostaniesz z powrotem na konto, do wykorzystania.
  5. Nie ma pozycjonowania bez budowy profilu linków przychodzących, ale jednocześnie linkowanie nie jest samo w sobie metodą pozycjonowania. Jest jednym z ważnych czynników rankingujących. Dlatego odpowiadając na Twoje pytanie - tak można skorzystać z usług firm pozycjonujących, które wykonują swoje usługi bezpiecznie. Oczywiście przed wyborem konkretnej agencji trzeba upewnić się, że prowadzi swoje działania zgodnie z wytycznymi Google, czyli bezpiecznie. W związku z tym, przy wyborze agencji bardzo przydatna jest chociaż podstawowa wiedza z zakresu pozycjonowania, dlatego odsyłam do artykułu na ten temat: https://widoczni.pl/blog/6-faktow-o-pozycjonowaniu-ktore-musisz-znac/
×