Skocz do zawartości

zgred

Moderatorzy
  • Zawartość

    230
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

zgred wygrał w ostatnim dniu 25 Wrzesień 2019

zgred ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

7 Normalna

1 obserwujący

O zgred

  • Ranga
    Stały użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    Semgence sp zoo
  • Imię
    Paweł
  • Nazwisko
    Gontarek

Metody kontaktu

  • GG
    779519
  • Strona WWW
    https://www.zgred.pl/

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    [DC]
  • Zainteresowania
    SEO/SEM/UX/Turystyka

Ostatnio na profilu byli

12194 wyświetleń profilu
  1. Ale czytałeś manual do INP? Jak nei to czas zacząć. Z drugiej storny nikt do tej pory jeszcze nie doktoryzował się z tego wspołczynnika - nie mniej w miarę możliwosci warto poczytać i poprawić.
  2. Raczej nie dożyjesz. Taki mamy biznes i klimat. Teraz człowieki wymyślili audyt SXO j jest to kompletnie nieprawidłowo pokazywane. Nowy slogan sprzedażowy - IMHO.
  3. Do pobrania ebook co powinien zawierać audyt SEO. blisko 160 stron 32 punkty jakie powinien zawierać audyt seo ogromna liczba odnośników do różnych treści To jest mniej więcej wiedza, którą zdobywa sie w ciagu 2-3 lat pracy nad serwisami. Link: https://www.zgred.pl/zgredia/co-powinien-zawierac-audyt-seo/ - można pobierać. Serio - bez mejla, opłaty czy czegokolwiek. Dostosowane do urządzeń mobilnych, możliwe iż na czytnikach też ładnie się wyświetli.
  4. Powielanie opisow

    A proszę - miło mi poznań. Chodziło o kanibalizację słów kluczowych - wyjaśniając.
  5. Powielanie opisow

    Skoro publikujesz sporo w necie to wiesz co działa a co nie działa. Kopiowanie opisów jest nagminne i jakoś sonie google z tym radzi więc wystarczy odpowiedni trick np. recenzje, aby tej duplikacji uniknąć. Można tez sterowac canonical'em. Zjadanie nawzajem to kanibalizacja. Słowa kluczowe nie tracą na wartości. W jednej wypowiedzi az 5 różnych wątków poruszyc - szacun. To pytanie: publikujesz często? Analizujesz często? Bo skoro publikujesz tzn że nie analizujesz tego o czym piszesz
  6. Albo chcesz jeździc maluchem albo mercedesem. Proste. Im taniej tym gorzej. Najtaniej jest zrobić SEO samodzielnie. Tylko najpierw trzeba przez 2 lata tego się nauczyć
  7. @mobilny skorzystaj z tego formularza https://support.google.com/websearch/troubleshooter/3111061?hl=pl
  8. Zrobiłem trudną grę mobilną :)

    chcesz złotą czy diamentową łopatę?
  9. NIe. To oznacza, że wklejasz adres URL bez slasha i następuje przekierowanie na adres ze slashem. Objaw jest prawidłowy - GSC nei widzi takiego adresu (tego beez slasha) ale sprawdza, ze jest ustawione 301 na adres ze slashem i to Ci komunikuje. Wszystko jeest OK. Wklejaj adresy takie jakimi są - skoro masz adres ze slashem na koncu, sprawdzaj adresy ze slashem.
  10. Proszę powiedz za jakiej weryfikacji korzystasz? W takim sensie czy masz zweryfikowaną wersję HTTP czy HTTPS czy HTTP+WWW czy HTTP+BEZ WWW itd. Dla Google to dwie rózne storny a zkomunikatu wnioskuję, że skoro masz przekierowanie to możliwe, iż patrzysz nie na teen serwis co potrzeba. Dla przykładu wkleje Ci swoje - każda taka weryfikacja to osobna usługa dla Google i tak samo to osobny serwis dla Google: I jeeszcze jedno - wklejasz adres URL bez slasha a masz przekierowanie na "ze slashem" na koncu zwróc na to uwagęe.
  11. Jest zaindeksowane - komenda SITEE pokazuje wynik:
  12. Jest od tego stosowny dział do zleceń.
  13. Jak na 12 lat doświadczenia słabo zaczynacie szeptankę
  14. Potrzebny jest self-canonical - powinno rozwiązać problem
  15. To są fragmenty rozszerzobe i zawierają one ostrzeżenia (dlatego są na zółto). Jeśli sprzedajesz rzeczywiscie produkty to trzeba po protu uzupełnić pola, których brakuje.
×