Skocz do zawartości

romanos

Użytkownicy
  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Normalna

O romanos

  • Ranga
    Czasami na forum

Informacje osobiste

  • Imię
    Roman
  1. Potwierdzam, zdecydowanie na nie. Jeśli tak dalej pójdzie to fima padnie. Support beznadziejny a nawet można powiedzieć, że nie ma w ogóle kontaktu. Wygląda na to, że właścicielowi firmy nie zależy na klientach.
  2. [Opinie] SSDCloud.pl

    Nie było mnie jakiś czas na forum bo zajmowałem się innymi sprawami ale dzisiaj zobaczyłem, że pan Przemysław z firmy SSDCloud.pl po przeszło miesiącu raczył odpowiedzieć na moją opinię na temat jego firmy. Zaraz po wystawieniu mojej opinii zaglądałem codziennie na forum ale nie doczekałem się odpowiedzi od właściciela firmy. Ja opinie wystawiłem 18 grudnia 2016 a pan Przemysław odpowiedział dopiero 19 stycznia 2017 roku, zwłaszcza że przesłałem mu bezpośredni link do tematu gdzie mam zamiar wystawić opinię. Długo myślał nad odpowiedzią a jak już coś wymyślił to napisał samą nieprawdę. Tak to jest jak się nie ma argumentów i dowodów to wymyśla się kłamstwa niepoparte faktami, cytuję odpowiedź pana Przemysława: "Jak sprawa wygląda z naszej strony? Nie możemy zaprzeczyć blokady konta użytkownika z powodu infekcji, jednak blokada ta została wykonana po automatycznym powiadomieniu użytkownika przez cPanel o zagrożeniu, na adres e-mail podany w zamówieniu usługi. Moduł ten daje użytkownikowi 2 dni na reakcję, po czym wykonuje automatyczną blokadę konta. Użytkownik oczywiście otrzymał możliwość pobrania całego backup-u, po czym backup ten został trwale usunięty. Nie zależy nam na tworzeniu stron opartych o "kradzionych" użytkownikom skrypty lub pliki stron. Wolimy stworzyć coś, czego nie ma na rynku od podstaw." "Teraz meritum naszej odpowiedzi. Nie zagroziliśmy klientowi skierowaniem sprawy na drogę sądową bezpodstawnie. Klient obrzucał nas błotem, groził i szantażował, dlatego zaoferowaliśmy mu rozwiązanie polubowne lub po prostu skierowanie sprawy na drogę sądową, gdzie może dochodzić swoich praw. Poprosiliśmy go o napisanie całej prawdy, a nie tylko tej "wygodnej" dla niego." Szanowny panie Przemysławie, przecież wie pan dokładnie że wszystko co pan napisał jest kłamstwem. Nie dostałem żadnego powiadomienia od pana ani żadnego powiadomienia automatycznego. Nie było także żadnych wirusów na moim koncie hostingowym. Zablokował mi pan dostęp do konta i nie pozwolił mi pan pobrać kopii. Jest pan żałosny panie Przemysławie. Nie obrzucałem pana błotem, nie groziłem panu ani nie szantażowałem jak pan to napisał no chyba że nazwie pan groźbami i szantażem informację którą do pan wysłałem, że zamierzam opublikować na tym forum opinie o pana firmie. To wszystko jest wierutnym kłamstwem. Mimo ze zablokował mi pan konto to moje e-maile do pana były bardzo kulturalne ale rzeczowe i niestety prawda w nich zawarta przeszkadzała panu więc zablokował mi pan konto aby zatrzeć ślady naszej korespondencji. Nie przewidział pan tylko tego, ze ja zrobię kopie całej naszej korespondencji. W przeciwieństwie do mnie to pan mi groził pozwem do sądu ale jakoś się nie doczekałem. Panie Przemysławie z firmy SSDCloud.pl, aby pisać takie rzeczy jak pan napisał trzeba mieć na to dowody bo tak jak pisałem wcześniej wszystko co pan napisał jest wierutnym kłamstwem i powinien się pan za to wstydzić. Proponuję panu przeglądnąć naszą całą korespondencje gdy jeszcze miałem u pana hosting i jeśli znajdzie pan tam jakieś moje wypowiedzi potwierdzające to co pan napisał to mimo, że jest coś takiego jak tajemnica korespondencji to ja osobiście zwalniam pana z jej przestrzegania i proszę dokładnie przedstawić tu na forum kopie naszej korespondencji. Jeśli nie ma pan kopii to chętnie panu ją udostępnię bo tak jak pisałem wcześniej to posiadam całą kopie naszej korespondencji. Reasumując moją wypowiedź to napisze panu, że na kłamstwie i oszukiwaniu klientów to daleko pan nie zajedzie. Jeśli nie umie pan prowadzić firmy to niech pan zajmie się czymś innym bo i tak wystarczająco się pan ośmieszył.
  3. Transfer domeny do Dynadot.com

    Dzięki serdeczne. Wychodzi na to, że i ja skorzystam.
  4. Transfer domeny do Dynadot.com

    Podejrzewam, że moje dane odnosnie domeny .com nie były widoczne ani 1 minuty bo od razu przy pierwszej rejestracji zamówiłemm maskowanie danych we WHOIS. Czy w takim przypadku jest tez jakies ryzyko?
  5. Transfer domeny do Dynadot.com

    Dzięki za info. Faktycznie taniej bo tutaj maskowanie whois jest za darmo, więc na ten moment oferuja domenę .com za 1/3 ceny z Az.pl. A czy namesilo.com jest sprawdzoną fimą i godną zaufania?
  6. Transfer domeny do Dynadot.com

    Dzięki za informacje, wysłałem Ci też moja wiadomość na PW. Co prawda chciałem dowiedzieć sie coś o Dynadot.com ale niestety nikt sie w tym temacie nie wypowiedział. Dowiedziałem, się za to co innego, więc dobre i tyle. Jeszcze raz Dzięki dla Ciebie SiXwishlist.
  7. Transfer domeny do Dynadot.com

    Na ten moment w panelu domeny nie ma dostępnego kodu EPP i nigdzie nie ma informacji czy transfer jest dostępny czy zablokowany. Jest tylko przycisk Pobierz kod AuthInfo ale na razie nie klikałem bo do 3 stycznia nie chcę nic zmieniać odnośnie tej domeny bo nie mogę teraz mieć żadnych przestojów w działaniu strony na propagację DNS itd Podaj link do firmy gdzie mogę w razie co przetransferować domenę i jak będę juz coś wiedział to wtedy być moze zdecyduję sie na transfer.
  8. Transfer domeny do Dynadot.com

    Dzięki za ten link ale trochę dużo tam jest informacji. A nie dało by się tego jakoś streścić w jednym zdaniu jeśli chodzi o mój przypadek?
  9. Transfer domeny do Dynadot.com

    Nie. Domenę mam zarejestrowaną na siebie juz chyba 4 rok i od poczatku nie było żadnej zmiany.
  10. Transfer domeny do Dynadot.com

    No to teraz jest OK. A teraz pytanie kiedy mogę przetransferować domenę bo przedłuzyłem ją 05.12.2016 a ważna jest do 29.12.2017? Gdzies wyczytałem, że domenę mozna przetransferować dopiero po 60 dniach od odnowienia / rejestacji. Czy to prawda?
  11. Transfer domeny do Dynadot.com

    No to trzeci raz nieźle. Tylko na tych screenach nie zauważyłem opcji tworzenia rekordów DNS. Jest tylko zmiana Name Servers. Czy opcja tworzenia i zarządzania rekordami DNS jest gdzieś ukryta głębiej?
  12. Transfer domeny do Dynadot.com

    No to tez nieźle. A powiedz mi jeszcze czy jest panel kilenta do samodzielnego zarządzania domeną?
  13. Transfer domeny do Dynadot.com

    No to nawet nieźle. A powiedz mi jeszcze czy będzie możliwość tworzenia strefy DNS dla domeny i tworzenie rekordów A, CNAME, MX, TXT itd. ?
  14. Transfer domeny do Dynadot.com

    Cena jest OK ale jest to cena razem z opcją ukrycia danych abonenta czy tylko za domenę?
  15. Transfer domeny do Dynadot.com

    Nie musi być najtańszy rejestrator, aby tylko nie był taki jak AZ.pl bo tam obecnie to jest masakra. Długo trzymałem u nich domeny ale niestety przesadzili i zrobili sobie na źle bo chytry dwa razy traci. Zamiast zarobić więcej to nie zarobią nic. Rozumiem lekką róznicę cen niz u innych ale nie 2 razy drożej za tę samą usługę.
×