Skocz do zawartości

jedrzejm

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O jedrzejm

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Oktawave - blokada

    Sa wakacje, a oni ni z tego ni z owego usuwaja konto w ciagu 7 dni bez podania powodu w mailu? No i definicja aktywnosci jest ciekawa, uzywam ich do aplikacji edukacyjnych, nikt w wakacje ich nie uzywa! To co, tydzien/miesiac/dwa bez dostepu do cdn i usuniecie konta?? Na dodatek konto juz teraz mialo tylko cdn, bez virtualek, usunelismy ponad 100G danych w czerwcu, zostalo ok 200M, usuwanie takiego konta po tygodniu/miesiacu/dwoch nie ma sensu. Ale najwyrazniej macie gruby problem z rzeczywistoscia. Edit 1: Co wiecej tytul maila dot. braku srodkow a tego o niskim saldzie jest taki sam. Nikt tego nie zauwaza. Edit 2: Co wiecej okazuje sie, ze operacja usuniecia z OCS plikow (ponad 100G) nie powiodla sie i ciagle tam sa, dlatego w wakacje koszty przerosly stan konta. Ciagle nie moge ich usunac. Przy probie admin sie zawiesza i juz nie odpowiada. To jakis zart? To tez nie jest prawda, bo macie blokade na dostep do OCS jezeli kwota na koncie jest ponizej 0. Wiec nawet nie ma opcji sprawdzic statusu OCS zanim nie dokona sie wplaty. W polaczeniu z tym, ze naliczone oplaty wynikaly z waszego bledu i z tego ze w wakacje w 7 dni usuwanie konto zadam pytanie: czy u was ktokolwiek mysli o uzytkowniku i procedurach obslugi? NIe musicie odpowiadac, wszystko jest jasne.
  2. Oktawave - blokada

    Witam, Oktawave zablokowało nam konto (użytkownikowi z ponad 2 letnim stażem) z tekstem: Problem w tym, ze z supportu nikt nie odpowiada od 4 dni. Czy Oktawave zaczeło pozbywać się klientów w taki sposób?
×