Dzień dobry,
Nazywam się Andrzej Umel, pracuję w firmie Polrentier Sp. z o. o.
Piszę to dlatego ponieważ jesteśmy jednym z wielu oszukanych przez firmę Sync.pl (o ile można ich nazwać firmą) ! Najważniejsze zarzuty:
1) w naszym przypadku nie dostaliśmy serwera, który zakupiliśmy ani zwrotu gotówki (od ponad miesiąca),
2) rozmowa z nimi wygląda tak jakby rozmawiało się z jakimś "niedorozwiniętym" człowiekiem, zawsze są jakieś niedopowiedzenia, zawsze mają dziwne wytłumaczenie typu "Wasz serwer działał ale teraz jest jakiś problem", "serwer Nask nie działa więc nie mogliśmy tego zrobić", "nie ze mną Pan poprzednio rozmawiał, więc proszę o ponowne przedstawienie problemu", "przekażę pana zarzuty odpowiedniej osobie", "przekażę problem do działu technicznego" i tak wkoło macieju, nigdy rozmowa z firmą Sync.pl nie jest sensowna,
3) faktury nigdy nie otrzymacie ! Nawet na Wasze monity w tej sprawie otrzymacie odpowiedź, że właśnie zostałą wysłana, lub dzisiaj ją wysłaliśmy, itp., itd.
4) Sync.pl nie ma żadnych partnerów a Logo rzekomych partnerów zostało bez ich wiedzy i autoryzacji wstawione na stronę www.sync.pl. Oczywiście sprawa jest wyjaśniana przez samych zainteresowanych.
5) napisano już wiele ostrzeżeń na temat firmy sync.pl na wielu forach dyskusyjnych,
6) Allegro ciągle zawiesza konta związane z firmą sync.pl którzy zakładają nowe konta uzykowników: sync.pl; grupa-sync.pl; it-hosting
Więcej informacji nie ma sensu pisać bo na wielu forach dyskusyjnych już to napisano.
Dlatego ostrzegam wszystkich przed Sync.pl !!!!
z szacunkiem
Andrzej Umel
Manager sieci sprzedaży w firmie Polrentier Sp. z o. o.
www.polrentier.pl