-
Zawartość
10 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
RobimySEO zaczął obserwować Michał Kordulewski
-
Michał Kordulewski zaczął obserwować RobimySEO
-
Shive, nie demonizuj handlu dziełami sztuki. Wbrew pozorom to normalne zajęcie zwykłych ludzi. Na brak wolnej gotówki istnieje bardzo skuteczna strategia - trzeba kupić tanio a sprzedać drogo. W porównaniu chodziło głównie o brak płynności i niewielką grupę podmiotów zainteresowanych.
-
Myślę, panowie, że od giełdy lepszym porównaniem będą inwestycje w dzieła sztuki, w ostateczności nieruchomości.
-
Progreso lepsze od Home ?
Michał Kordulewski odpisał Kris na temat w Informacje o firmach hostingowych
To dołączę małą pochwalę dla obu firm. Właśnie zalogowałem się na posiadane konta (w H i P), które to niebawem wygasną (pierwsze za 10 drugie za 40 dni). Akurat to konta, które dość rzadko doglądam. I na obu zonk - na obu przekroczony limit transferu o kilkadziesiąt procent. Miłe i raczej profesjonalne, że nie została zablokowana obsługa. Trochę dziwne, że nie zostałem poinformowany o tym fakcie i jednocześnie nie został skrócony okres abonamentowy ani wystawiona faktura. Info poszło także na helpdesk, bo w obu firmach posiadam inne konta i może to błąd. Edit 2007.07.05 ok. g.9.50: Jak głosi pradawne chińskie przysłowie "nie chwal hostingu przed zachodem słońca". Właśnie otrzymałem informację, że P nie jest zainteresowane dalszym świadczeniem usług. Z tym, że nie zrywają umowy a nie są zainteresowani przedłużeniem na kolejny okres rozliczeniowy. W chwili obecnej usługa jest realizowana. Pal licho, jak na razie obie spółki polecam a z niejednego pieca hosting miałem. -
-
Muszę przestrzec przed błędem w formularzach rejestracyjnych domen gdy korzysta się w przeglądarce z kilku paneli. Jednym zdaniem - dane podczas kilku kroków rejestracji są przechowywane jako dane sesji a nie w formularzu. Wystarczy prowadzić rejestrację na kilka paneli (np. kopiując dane) i zatrzymywać się na drugim kroku operacji (weryfikacja danych przed rejestracją) - wpisane dane będą się nadpisywać, choć treść strony sugeruje, że dane są zawarte w formularzu i jest wszystko OK. Po dokończeniu rejestracje zostaną nieprawidłowo wykonane z danymi z ostatniego wypełnionego formularza. Rejestrując trzeba wszystkie kroki prowadzić od początku do końca osobno dla każdej z domen. Po korespondencji z obsługą rejestratora otrzymałem odpowiedź, że według nich jest OK. No cóż, osobiście jestem innego zdania, choćby z tego powodu, że dość często rejestruję na wiele paneli. Dlatego też sugeruję ostrożność.
-
Koniecznie w 3 egzemplarzach, z życiorysem świadczącym o nieposzlakowanym użytkowaniu serwerów i opinią Kółka Informatycznego. Czy home.pl ma swoich klientów za idiotów? Nie wiem jak można inaczej wytłumaczyć te pomysły.
-
A ja myślę, że po części trzeba być wdzięcznym spółce home.pl. Dała czytelny sygnał, że w razie swoich problemów nie powstrzyma się przed niewywiązaniem z umów, choć ma możliwości techniczne i ekonomiczne. Osobiście wiele dało mi to do myślenia, bo rozglądałem się za dedykowanymi z najwyższej półki. edit: To taka siła samoregulującego się rynku. Tak jak dzieci z Allegro przez swoje dość specyficzne oferty określają dla kogo są ich usługi, tak home.pl właśnie określiło jak traktuje swoich klientów i kogo by chciało obsługiwać.
-
No cóż, Kodeks Karny i Kodek Cywilny dość jednoznacznie tę kwestię reguluje, tak więc tych rozwiązań w ogóle nie biorę pod uwagę. Myślę, że należałoby to powiedzieć wprost - rozwiązanie wprowadzone przez Home.pl było tylko o tyle dobre, że nie oparło się wprost na wyłudzeniu nienależnego abonamentu. Więc nie nazwałbym tego wybitnie komfortowym rozwiązaniem. Komfortowe to miało być wyświadczenie usług.
-
Ależ właśnie hosting jest poważnym problemem. A dokładniej jest problem... gdy są z nim problemy. Co było wartościowego w ofercie Home.pl? Imho: 1. 'zrób i zapomnij' - wysoka jakość, pewność utrzymania; 2. dobre parametry (nominalnie!); I za te właśnie wartości warto było zapłacić. Jeśli zastanowimy się nad tym w obecnym kontekście to okazuje się, że pierwsza cecha już nie jest taka wartościowa, bo nie można być pewnym stałości oferty i wywiązania się z niej. I analogicznie druga cecha się relatywizuje, gdyż się okazuje, że podane parametry nie są wyłącznymi decydującymi o wywiązaniu z umowy. W tym momencie co pozostaje? Wysoka jakość za wysoką cenę ale bez żadnych gwarancji. Czyli taki Allegro Hosting de Luxe. BS PRO to 900zł netto/rok (1000zł netto/rok przy płatnościach półrocznych), co daje 75 (83) zł netto/m. A to nie jest kilkanaście złotych miesięcznie tylko poważna kwota jeśli chodzi o hosting, wkracza w obszar VPSów. Myślę, że nikt nie ma pretensji o to, że oferta jest nieopłacalna dla spółki Home.pl. Za to z pewnością klienci zapamiętają to, że bezpodstawnie zmieniono warunki w czasie gry i do tego wmawiano, że to wina klientów. Nieoptymalne skrypty i wykorzystanie kont to rzecz powszechna (niestety). Można zrozumieć, że starano się tę sprawę zmienić, ale zrobiono to w fatalny sposób (także niestety).
-
Nie zauważyłem, by ktokolwiek chciał zostać na siłę. Za to wiele osób porusza sprawę niewywiązania z zobowiązań. Czy jeśli zostaniesz oszukany przez developera przy budowie domu/mieszkania i będzie to polegało na wprowadzeniu w błąd i niewywiązaniu z umowy, to dalej będziesz twierdził, że pal licho stracony czas i pieniądze, bo przecież można zacząć wszystko od początku? Kategorie prawne niewiele się różnią, różna jest tylko wartość sporu.
-
To zbyt daleka interpretacja. Home.pl dość skrupulatnie w marketingu i PR wykorzytuje autorskie rozwiązania i bogate zaplecze, za to w ogóle nie informuje o ograniczeniach. I to zarówno pod względem czysto prawnym jak i technicznym. A więc to strzał we własną stopę - chcieliby stworzyć wrażenie Biznes Serwerów PRO CoToWszystkoUdźwigną i nie informować o ograniczeniach. Wzróć uwagę, że wiele w materiałach Home.pl jest o wysokich parametrach a w ogóle nie ma o rzeczywistych możliwościach. Myślę, że po prostu spółka sama doprowadziła do wrażenia, że jej serwery są z gumy. Wyhodowała sobie klientów, którzy nawet jeśli by chcieli zadbać o optymalne wykorzystanie konta, to po prostu nie mogą - nie ma materiałów, nie było wcześniej informacji indywidualnych, nie ma narzędzi. Dobitnie świadczy o tym choćby wypowiedź Stevena, który ujawnił, że przenoszono trudnych klientów na osobne serwery. A to tylko pogarszało sytuację, bo klienci wciąż nie wiedzieli o sytuacji i swobodnie wykorzystywali serwery, bo jedyne wiążące parametry na to pozwalały. Edit: Wybrana taktyka niestety nie prowadzi do żadnego konstruktywnego rozwiązania. Ani oferta ani regulamin nie zostały urealnione, nie wprowadzono żadnych narzędzi by klienci mogli zaradzić podobnym problemom w przyszłości, nie wprowadzono w bogatych materiałach informacyjnych żadnej (sic!) informacji dla obecnych i przyszłych klientów. Zastosowano amputację kończyny, która sprawiała ból bez wnikania w przyczyny. No cóż, chwilowa ulga.