Skocz do zawartości

rittersport

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O rittersport

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Konta pocztowe dla firmy

    Zapewne postępujący spadek jakości usług w home.pl, w szczególności nieustanne przygody z dostępnością webpoczty w nowej odsłonie (OX).
  2. Problemy z home.pl

    Usługa jest utrzymywana na hostingu współdzielonym, a w home.pl nie ma dostępu do plików z pocztą - nie bardzo sobie wyobrażam instruowanie prawie setki użytkowników żeby przenosili pocztę między serwerami na własną rękę.
  3. Problemy z home.pl

    Niestety informacje dostępne na stronach home.pl sugerują, że przenosząc DNS na zewnątrz odetnę także pocztę - co jest trudne do zaakceptowania. Gdyby to była tylko kwestia witryny, to już dawno stałaby gdzie indziej przekierowana przez CloudFlare. Przekazane, proszę o weryfikację.
  4. Problemy z home.pl

    Hej, rozmowy z konsultantami home.pl mam już za sobą, nie potrafili nic doradzić w temacie CloudFlare, choć widać że nie jestem pierwszy który się z tym boryka. Na ich oficjalnym forum: W panelu CloudFlare można ręcznie ustawić rekordy NS i wtedy pokazuje się "NS domena.pl managed by dns.home.pl" - tylko czy takie rozwiązanie w ogóle ma sens, skoro u registrara ustawiamy autorytatywne NS na adresy typu xxx.ns.cloudflare.com? No chyba, że CloudFlare zadziała tutaj jako proxy(?). Byłbym nawet gotów to przetestować, tylko jeśli skończy się to uwaleniem setki skrzynek pocztowych bo się to home.pl nie spodobało, to już wolę nadal nie mieć dostępu do www
  5. Problemy z home.pl

    Witajcie, Pozwolę sobie pociągnąć ten wątek, problemy jakby znajome: home.pl zablokowało usługę hostingu podając jako przyczynę atak DDoS. Próbą przywrócenia strony do życia mogłoby być CloudFlare - i tu zaczynają się schody: poczta. W home.pl żeby działała, to domena musi być utrzymywana na ich DNS. Przenosiny poczty w tej chwili na inny hosting nie wchodzą w grę. Co byście poradzili?
×