pejot
Użytkownicy-
Zawartość
5 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Opinia nrm-a na temat ovh jest mi dobrze znana, chociażby z blipa i rozumiem, że w jego przypadku cierpliwość ma swoje granice :-) Interesuje mnie ovh bo ich serwery są niedrogie i mają całkiem przyzwoite parametry ale na pewno nie chciałbym się użerać i czekać aż mi ktoś raczy odpowiedzieć. Ja też mogę coś polecić - Server4you.net z USA (filia Server4you.de) ... i tylko S4Y z USA. Mają rewelacyjny, błyskawiczny support. Jeżeli się ładnie poprosi a nie zażąda to wskoczą na serwer, zdiagnozują, naprawią za free. W ofercie serwery premium i economy. Economy raczej nie polecam. Mam tam dwa serwery od 5 lat (po drodze zmieniałem na lepsze konfiguracje) i przezylem do tej pory jedną awarie dysku (na samym poczatku, z 4 lata temu). Oprócz tego zdażały się przeciążenia, awarie software'owe, błędy... i za każdym razem mogłem liczyć na pomoc supportu. Prawie za każdym razem szli mi na rękę i w 95% miałem pomoc kompetentnego admina. No i ciekawostka - wiem, że pracują tam też Polacy. Dzięki za propozycje tego hetzner.de ...i chętnie bym skorzystał ale obawiam się, że może być problemem bariera językowa jeżeli nie mówią po angielsku
-
No właśnie, tutaj można wyciągnąć zły los. Moje doświadczenia z innej firmy są takie, że kiedyś zdarzył mi się pad dysku ale jakoś udało się supportowi odtworzyć zawartość i przenieść na nowy sprzęt. Kolejny serwer, który wziąłem był już z innej półki, tzn. z nowej oferty i problemów nie mam od dawna. Może po prostu receptą na niezawodny hardware jest branie sprzętu z wyższej półki a nie tej, z której korzysta większość budżetowych projektów i jest często używany? Czyli z supportem nie jest tak źle jak mówią?
-
tylko WWW. Pewniejesze, a jakie np?
-
Witajcie, Jak to właściwie jest z OVH.pl? Planuję zakup serwera dedykowanego w OVH.pl (np. http://www.ovh.pl/produkty/eg_best_of.xml) i chciałbym poczytać trochę dobrych opinii od osób, które posiadają już u nich taki serwer ... Dlaczego dobrych? Ludzie z reguły piszą źle by przestrzec i wyładować frustrację ale czy tak naprawdę ktoś potrafi się obiektywnie o tej firmie wypowiedzieć? Co prawda zdążyłem już wyczytać między wierszami, że nie wszyscy mają problemy i dotyczy to obsługi technicznej, która nie odpowiada na pytania we właściwy sposób, ale ... no chyba jest coś dobrego w usługach tej firmy poza przystępną ceną ;-) ? Może w ogóle jest ktoś zadowolonym klientem i chciałby się podzielić swoimi uwagami + / i ? Zachęcam
-
Krypton, można zrobić wiele, choć dDOS jest trudny do odparcia. Przede wszystkim - pierwszą czynnością powinno być zgłoszenie tego do administratora sieci. Atak dDOS nie dotyczy tylko Twojej maszyny a i cala infrastruktura na tym cierpi, więc firma powinna się tym zainteresować. Polecam następujące FAQi, które pozwolą Ci (A) - zdiagnozować i częściowo zapobiec, i ( - częściowo zapobiec (A) - http://www.eth0.us/ddos ( - http://www.eth0.us/mod_evasive w przypadku B - bardzo polecam mod_evasive - instaluje się jako modul Apache'a Powodzenia!