Skocz do zawartości

kbrs

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O kbrs

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Transfer domeny

    Ja to rozumiem, tylko tutaj był problem że dostawca nie odpisywał na maile, nie odbierał poczty poleconej czy telefonow. Jak juz się odezwali to chcieli zeby jakiejs dodatkowe umowy podpisywać, inaczej kodow nie wydadza. No i byłem ciekawy co wtedy, gdzie sie zgłosić, co zrobic, czytalem ze w przypadku domen .pl ich obowiązkiem jest wydanie kodów, chciałem sie upewnić czy w przypadku innych domen sprawa wygląda tak samo. edit: O właśnie, zacząłem pisać posta zanim zobaczyłem dwie ostatnie odpowiedzi. W przypadku domeny .eu mamy dostep do maila to spróbujemy i mam nadzieje nie bedzie z tym problemu. W przypadku .com to eurodns, niestety w przypadku domeny .de nie ma w ogóle pola 'Registrar' ani zadnego maila, jedynie informacje o adwebie.
  2. Transfer domeny

    Cześć. Mam taki problem, nie mogę wyciagnąć authcode od 2be (pewnie wszyscy kojarza o co chodzi) żeby przetransferowac domeny. Chcą jakichś dodatkowych umów, zrzekania się odpowiedzialności itp. na co nie chce się godzić (decyzja nie zalezy ode mnie zresztą). Auth-info do domeny .pl dostałem przez NASK i nie było z tym problemu, jednak są jeszcze domeny .eu, de. i .com i nie bardzo wiem do kogo się z tym zgłosić kiedy mamy problem z poprzednim usługodawcą. Z tego co przeczytałem 2be nie ma prawa do dodatkowych żądań w przypadku wysłaniu kodu auth-info, czy taka sama zasada występuję w przypadku innych, zagranicznych czy ogolnoswiatowych domen? Jeśli tak to co można zrobić, gdzie się zgłosić?
×