Skocz do zawartości

pecado

Użytkownicy
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O pecado

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://www.knives.pl/

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  1. [opinia] Xxl-web.com

    Mam tylko doświadczenia z VPS i w tej usłudze nie widzę problemu, żeby to samemu zrobić... Znaczy widzę problem, bo musiałbym to przećwiczyć itp, a chwilowo nie mam susła pod ręką do treningów, ale... po to ma się dostęp do roota i kompilatorów, żeby nie polegać na innych
  2. [opinia] Xxl-web.com

    Zacznijmy od tego z jakiej usługi korzystasz - shared hosting czy VPS?
  3. [opinia] Xxl-web.com

    Ano w taki, że pod pojęciem domeny rozumie się osobne serwisy. Alias domeny jest skojarzony z jednym serwisem i nie ma własnej fizycznej instancji na serwerze. Np. mamy serwis w domenie knives.pl a oprócz tego dodajemy do niego alias na domenie knives.com.pl. Ta druga nie stanowi osobnego serwisu, a wskazuje na "główną" domenę. No i takich aliasów można dodać do bólu. Podobnie subdomeny. P.S. Miałem zdać relację po posiedzeniu jakiś czas na vPowerServer30. Relacja jest krótka - na miarę zasobów nie mam zastrzeżeń
  4. [opinia] Xxl-web.com

    Pozwolę sobie skontaktować się w tej sprawie na GG, będzie mi łatwiej omówić kilka detali techniczno organizacyjnych. Poziom ciśnienia jaki mam przez te łącza osiąga już apogeum. Kolegom, którzy czytają ten wątek obiecuję relację z nowego miejsca zamieszkania, jak już tam trochę posiedzę
  5. [opinia] Xxl-web.com

    nikt tu nie pisał, że łącze się przytyka. Ja napisałem, że ono pada, ma kompletną awarię, a nie duże lagi/mały transfer. Nie mylmy pojęć :-) Odpukać - od kilku dni jest cisza i spokój :-) A na dedyk przyjdzie pora, ino budżet trza wypracować ;-)
  6. [opinia] Xxl-web.com

    Na tyle na ile rozumiem nie przechodzi przez żaden z powyższych. Resztę proponuję na PW, bo to odbiega nieco od tematyki wątku.
  7. [opinia] Xxl-web.com

    Oj, tego nie wiem :/ Wczoraj wieczorem około kilkunastu minut, po 1.30 kilka godzin. Taki kilkunasto-kilkudziesięcio minutowy jest minimum raz dziennie.
  8. [opinia] Xxl-web.com

    Nie będę otwierał kolejnego wątku, ale pozwolę sobie odgrzać ten. Opinia nie dotyczy samej firmy jako takiej, ale łączy do serwerowni. W zeszłym tygodniu mieliśmy pad dostępu minimum 2 razy dziennie. Wali się kabel po stronie niemieckiej - nie ma dostępu do serwerów z Netii, TPSA, Crowleya, Futuro, również przez Nask/Geant się nie turla. Cholera mnie trafia, bo nie dość, że sprawcy tego bajzlu pozostaną anonimowi, ja tracę z trudem zdobywaną satysfakcję użytkowników to tak naprawdę jestem mocno uziemiony - serwisy przez ilość i wielkość + cała poczta użytkowników - to daje ogromną bezwładność. Niestety firma xxl-web.com pozostaje tu w roli panienki w kasie - nic nie może, ale kolejka petentów na niej się wyżywa. Co nie zmienia faktu, że taka sytuacja dorosła już do skali, którą muszę nazwać nagminną i zdecydowanie obniża wartość skądinąd niezłej oferty firmy. Co mi jednak po niej skoro ktoś notorycznie wyciąga kabel ze switcha.
  9. Home Mowi Papa

    O ile wiem to były stosowane oba warianty, więc niestety chyba jest.
  10. Home Mowi Papa

    Dotknęliście ważnego problemu - skoro jeden operator robi overselling to reszta by ich reklamy nie wyglądały gorzej musi również wpisać się w ten trend. Być może zamiast pogrążać się w coraz bardziej abstrakcyjnych ofertach warto byłoby zmienić strategię i zamiast wydumanych parametrów podać prawdziwe? Tak jak piszesz - jest (spora moim zdaniem) szansa, że reszta operatorów, nie chcąc wyjść na "ściemniaczy" dołączy się i do tego szeregu - (raczej) wcześniej czy później... Dobry marketing i PR potrafią nawet z tak delikatnego tematu uczynić sukces i siłę firmy/marki. Pytanie jak dobre są te zespoły w (na przykład) home.pl. Czy potrafią wyjść ponad kolejny baner z Pudzianem i zasypywanie nim wszystkich możliwych stron i czasopism...
  11. Home Mowi Papa

    77, my od 31 grudnia podajemy content z Niemiec (pozdrowienia dla p. Jacka Bargiela )
  12. Home Mowi Papa

    To że home.pl w sprawie posłużyło się wątpliwej jakości podstawą regulaminu to jedno. Istotne jest to, w jakim stylu to załatwiło oraz - co moim zdaniem jest najważniejsze - iż wytypowanie "ciężkich" klientów opierało się na delikatnie rzecz ujmując wyjątkowo niemiarodajnych podstawach (legendarny już slow-log). Jak już wiele osób wspomniało - slow-log nie jest miarodajny, z czego chyba home.pl zdaje sobie sprawę. Jeśli istniały jakiekolwiek inne przesłanki - choćby zapis utylizacji zasobów typu czas procesora - czy ktokolwiek otrzymał takie dane ze strony home.pl? My nie Odnośnie zwielakratniania abonamentu przy przekroczeniu limitu transferu w okresie krótszym niż rok - jedna odpowiedź spowodowała zmianę kontekstu i chyba niezrozumienie. Wali mnie to, czy takie rozwiązanie jest tańsze w perspektywie roku. Nie w tym rzecz. Istotne jest to, że przekraczając limity transferu dane konto jest opłacane częściej (a więc na wyższe kwoty roczne), stąd - można by przypuszczać, że taki klient zostanie potraktowany trochę poważniej (zwłaszcza jak płaci bez szemrania). Tu mieliśmy do czynienia z sytuacją, gdy duży klient = zły klient. I mnie osobiście mocno to dziwi. Chyba, że wewnętrzna interpretacja home.pl dot. pojęcia duży klient sprowadza się do takiej firmy, która nie stawia dużych serwisów, a dużo serwisów
  13. Home Mowi Papa

    Gdyby te logi były jeszcze wiarygodne to sam osobiście posłałbym chłopakom z zespołu adminów flaszkę. Niestety te logi są jedynie świadectwem tego co się działo w czasie "zmulenia", a nie co było jego przyczyną. Stąd mogą (i tak się zresztą dzieje) znaleźć zapisy "niewinnych" zapytań, które miały po prostu pecha. To ma być dowód w sprawie? Obawiam się, że każdy średniorozgarnięty rzeczoznawca zakwestionuje je na pierwszej rozprawie i będzie miał niestety rację. Co wówczas pozostanie jako argument w rękach home.pl? Ponadto poruszany był wątek (również przeze mnie), że duży klient płaci tyle co mały, a płaci tyle samo. Tak do końca nie jest. Ponieważ w home.pl nie można (albo przeoczyłem taką możliwość) dokupienia transferu, więc wraz z wyczerpaniem limitu trzeba wykupić nowy roczny abonament. Niezależnie od tego czy limit wyczerpało się w 2, 7, 9 miesiącu, czy 364 dniu roku abonamentowego. Taka sytuacja dotyczyła również naszego serwisu, gdzie w ostatnich dwóch latach płaciliśmy częściej niż co rok, za rok. Nie, nie mam pretensji i nie skarżę się, ale.. skoro płacę więcej niż posiadacz wizytówki to może fajnie byłoby zrobić gest wobec takiego klienta, który - owszem - ma wyższe wymagania, ale też płaci częściej (podkreślmy - płaci, bez gadania). Choćby przez przerzucenie jego konta na mniej obciążoną maszynkę. Owszem, wobec przyjętych w home.pl biznesplanów takie działanie może nadal być nierentowne (za dedyk płaci się więcej), ale jak wskazuje ten i wiele podobnych wątków efekt jest taki, że Ci "upierdliwi" klienci wraz ze swoimi wymagającymi serwisami po prostu odeszli. Obawiam się po prostu, że w home.pl zwyciężyła opcja robienia kasy za wszelką cenę, nawet opinii o firmie. Świadczy o tym tak przyjęte postępowanie, jak i sposób załatwienia sprawy (styl). Być może firma stoi na stanowisku, że nasz kilkunastu, kilkudziesięciu osób głos jest całkowicie pomijalny i nie będzie miał przełożenia na opinię osób, które skuszone "No. 1 w Polsce" zareagują na reklamę, a nie nasze zdanie. Wobec 32 tys klientów, nasza garstka wyrzuconych "malkonentów" jest po prostu głosem wołającego na puszczy, który można zlać sikiem prostym, koherentnym. I tak się to obawiam skończy.
  14. Home Mowi Papa

    To wcale nie jest powiedziane - na "normalnym" serwerze ciągle może "buszować" faktyczny winowajca, więc powrót na to środowisko może zaowocować powrotem 503 w serwisie qnia. Moje doświadczenia wskazują, że w takiej sytuacji interwencja kolegi zaowocuje kolejnymi zarzutami o nieoptymalny serwis. U nas działało to tak - jak były błędy i siedzieliśmy cicho - nikt do nas nie pisał. Jak napisałem, że są błędy to okazało się, że to nasza wina Niestety jakość korespondencji i sposoby unikania odpowiedzi są bardzo zbliżone do tego co przechowuję w swojej poczcie... /edzia Z innej beczki. Możliwe, że maszyny używane przez home.pl nie są po prostu w stanie unieść 200 serwisów większych od statycznej "wizytówki". Tym samym jakikolwiek rozrost nawet niszowego tematycznie vortalu może (i pewno tak się stanie) doprowadzić do przeciążenia danego sprzętu - mogą o tym świadczyć głosy kolegów, którzy otrzymali ostrzeżenia a prowadzą relatywnie niewielkie serwisy. Może to nie użytkownicy za szybko rosną tylko sprzęt nie nadąża za działem sprzedaży/marketingu home.pl który rozdyma ofertę zapominając o tym, że nie tylko nowych trzeba przyjąć, ale i istniejących dopieścić. Na ogół jest tak, że dużego, stabilnego klienta się dopieszcza. W home.pl - wyrzuca Szkoda, bo od strony technicznej jest tam naprawdę fajnie
  15. Daleko nie szukając... http://www.webhostingtalk.pl/index.php?sho...6529&st=60#
×