Skocz do zawartości

koem

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O koem

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Mam konto w firmie cyberdusk.pl od prawie roku. Powiem ze wszystko działało bez zarzutu do jakiegoś czasu. Wszystko zaczęło się chyba jakiś miesiąc temu kiedy z mojego konta zniknął katalog public_html. Wysłałem wiadomość do supportu (chyba pierwsza podczas mojego bytowania w tej firmie) i dostałem odpowiedź, że najprawdopodobniej mój klient ftp nie widzi tego katalogu. Spróbowałem innym programem - katalogu brak. Zalogowałem sie do direct admin, sekcja pliki - public_html brak. (pliki na koncie zajmuja 109mb... ale gdzie one są?) Napisałem kolejnego maila w tej sprawie - bez odpowiedzi... Kolejny mail do supportu - bez odpowiedzi... Jakieś dwa dni temu namierzyłem cyberdusk.pl na gg i napisalem do nich tłumacząc problem i ku mojemu zdziwieniu dostałem wiadomość zwrotną - "ok, juz sprawdzam"... i na tym sie skończyło (oczywiście nie jestem zobligowany do stwierdzenia nic nie zrobili - bo może jakiś admin faktycznie sprawdził... ale sprawdził i tyle, a klienta zbył) Wieczorem kolejny raz zapytałem co z moim katalogiem - tym razem już bez odpowiedzi... Oczywiście na dzień dzisiejszy dalej nie ma nic pod moim adresem www... może to jakas innowacja? konto www bez mozliwości posiadania www? Szkoda mi troche bo nie narzekałem. Jak miałem drobny problem przy instalacji CMS'a to pomoc uzyskałem... Może za mało ekploatowałem moje konto i zostałem uznany za zbędnego klienta...
×