Na linuxpl.com utrzymujemy strony od mniej więcej 2009 roku. Kilka moich spostrzeżeń, to co mogę powiedzieć to że błyskawicznie odpowiadają na pytania (live chat na stronie jak i kontakt do admina), jeśli są problemy ze stroną rozwiązuje je całkiem szybko, albo przynajmniej dają feedback co nie działa. To co wręcz zachwyca to dostęp do basha - mamy w firmie hostingi za które płacimy znacznie więcej, a nie dają takiego dostępu.
Jeśli ktoś kiedyś z jakiegoś powodu będzie miał do usunięcia np. kilkaset tysięcy plików (np. wiadomości emai) bash jest nieoceniony w tej kwestii
Zatem:
- na ogół nie ma żadnych problemów, a dostępność w ciągu roku (na naszych stronach to na ogół granice 100%)
- kiedy jest problem, jest też szybki kontakt i informacja co nie działa
- jeśli administrator nie pomoże rozwiązać problemu, masz dostęp do basha, który znacznie ułatwia/przyśpiesza jego rozwiązanie