Skocz do zawartości

dni77493@euaqa.com

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

O dni77493@euaqa.com

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Dedykowany serwer pocztowy

    Witaj, z problemem spotykam się coraz częściej, klientom zaczyna to przeszkadzać w codziennej pracy. Treść zwrotki to: <*****@***.de>: Sorry, I wasn't able to establish an SMTP connection. (#4.4.1) I'm not going to try again; this message has been in the queue too long. Ponadto kontaktowałem się z administratorem jednego z zagranicznych serwerów. Oto odpowiedź:
  2. Dedykowany serwer pocztowy

    Witam, obecnie moi klienci korzystają z moich hostingów współdzielonych (www, bazy danych, poczta) typu nazwa.pl. Mam klientów, którzy wysyłają e-maile do zagranicznych partnerów. Serwery pocztowe tych partnerów odrzucają wiadomości moich klientów, ponieważ PTR współdzielonego serwera pocztowego nie wskazuje na domenę danego klienta. Będę wdzięczny za wskazówki najlepszej strategii w takim przypadku: Czy (i ew. gdzie) polecacie zakup dedykowanych serwerów pocztowych z panelem administracyjnym do zarządzania kontami pocztowymi? Wymagany poprawny rekord PTR oraz DKIM, DMARC. Jakie to są koszty? Być może lepiej kupić VPS dla każdego klienta i postawić własny serwer pocztowy? Być może inne rozwiązanie (np. konto Resellerskie i w nim możliwość postawienia serwerów pocztowych z możliwością skonfigurowania PTR)? Z góry dzięki.
×