Skocz do zawartości

virooz

Użytkownicy
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Posty napisane przez virooz


  1.  

    Czy po roku liczona jest cena standardowa czy cena 'promocyjna'?

    Chodzi nam o najwyższy pakiet z tej oferty.

     

    Spokojnie wystarczy na dobry VPS w biznes-host.pl z panelem DA, ale jeżeli nie chcesz się pchać od razu w VPS to sprawdź ofertę: https://biznes-host.pl/?s=hosting-bh - Reseller (200% ceny)

     

    Rok, może dwa lata temu, miałem okazję kupić VPS w BH kiedy to jeszcze nazywali się vps-host bodajże. Niestety sposób w jaki tam traktowano klienta nie spodobał mi się i jak dla mnie zostało wewnętrzne FUJ co do tej firmy.

     

    NETDC - oferta jest ciekawa, miałem okazję niedawno testować konto u Was. Nie ukrywam że przy tej cenie można znaleźć transfer 'bez limitu' - wiem wiem... nie wierzę też w totalnie nielimitowane zasoby ani nic z tych rzeczy, lecz może się zdarzyć miesiąc że akurat nam kilku GB braknie i będzie problem...

     

     

    Co myślicie o ofercie firmy PROGRESO?

     

    Czekam na odpowiedź właścicieli o konta reseller...


  2. Witajcie, poszukujemy do naszej firmy dobrego hostingu reseller, który będzie przeznaczony tylko dla nas oraz naszych klientów (nie sprzedajemy hostingu, tworzymy WWW i małe sklepy internetowe).

     

    Potrzebujemy konta najlepiej z serwerami w Polsce, oraz możliwie dużym (lub nielimitowanym) transferem (drugi zakres działalności to fotografia, więc pewnie i jakieś galerie internetowe tworzyć będziemy)..

     

    Hosting potrzebujemy na około (na początek) 10 małych stron internetowych (~ 1000 unikalnych w miesiącu)

     

    Budżet jaki chcemy przeznaczyć to między 400 a 500 zł brutto / rok

     

    ps. nie pogardzimy opcją typu white-label :)

     

     

    Proszę o propozycje, dziękuję i pozdrawiam, Paweł


  3. A ja sam nie wiem co napisać... Dziś skorzystałem z opcji zamówienia w promocji serwera, skuszony ceną i niezłymi opiniami tutaj - wydawałoby się że wszystko będzie super.

     

    I w sumie by tak było.

     

    Zakup kuponu promocyjnego w mig, płatność odnotowana.

    Serwer założony(*), w chwileczkę później otrzymuję informację o założonym serwerze.

     

    Przy próbie logowania do CP oczom mym ukazuje się 'błąd logowania', myślę błąd systemu[...], zmieniam hasło dwa razy, za trzecim - voila! działa...

     

    Dlaczego więc mieszane uczucie? Rozwinę popularną - (*)

     

     

    (*)- Serwer założony, da się zalogować, w spisie usług widnieje jako usługa opłacona od dziś do 15-02-2013, natomiast nie da się tą usługą zarządzać, w panelu praktycznie każda opcja jest nieaktywna, lub w ogóle się nie ładuje..

     

    Od rana próbuję się skontaktować z BOK, telefon - kilkakrotnie, nikt nie odbiera;

    pomoc online, wszyscy konsultanci zajęci, po chwili skrypt przełącza do wysyłki maila z zapytaniem - wysyłam, nic;

    potem ticket poprzez ichniejszy 'helpdesk' - do teraz cisza...

     

    Dobrze że hosting kupiłem dosłownie na próbę i za niewielkie pieniążki, kolejny raz, jak wszyscy tutaj, potwierdzam - nie kuście się na mega promocje, zniżki, rabaty.

     

    Pewnie mają teraz masę zamówień i nie są w stanie ich ogarnąć - ani oni, ani ich serwery

     

     

    Pozdrawiam :)

    • Upvote 1

  4. Witam, od wczoraj duże problemy z hostingami w 8p.pl

     

     

    C:\Documents and Settings\Paweł>tracert fenixbis.com
    Nie można rozpoznać nazwy systemu docelowego fenixbis.com.
    

     

    Mam tam wykupione dwa różne pakiety.

    Serwer ma problemy od wczorajszych godzin porannych (około 9.oo)

     

    Dziś zupełnie nie działa, ani ich strona, ani żadne konto. Pingi nie dolatują, nazwy domen nie są rozwiązywane.

     

    Czy ktoś ma jakieś informacje w tym temacie?


  5. Witam. Ja zainteresowałem się wraz z kolegą ofertą group5.pl.

     

     

    Ze względu na czasową ogromną odwiedzalność (np. galerie internetowe z wydarzeń kulturalnych, wydarzeń w kraju itp), poszukujemy hostingu który nie będzie jednoznacznie 'limitował' miesięcznego transferu.

    Chodzi po prostu o to, że w jednym miesiącu mamy transfer na poziomie 5GB, ale np. ten miesiąc mamy około 150GB ze względu na umieszczenie galerii którą odwiedzało nawet 5tys osób dziennie (galeria 400zdjęć).

    Nie tworzymy tego projektu komercyjnie, tylko z pasji do fotografii, tak więc nie mamy wielkiego zasobu portfela (piszę o tym bo wiem że powinniśmy najlepiej wykupić 'Dedyka').

     

     

    Po kontakcie - z zapytaniami o wyjaśnienie kwestii regulaminowych - do firmy group5 mamy bardzo mieszane uczucia. W sumie to sami nie wiemy czy tworzenie galerii internetowych jest w tym hostingu dozwolone czy nie...

     

    Po głębszym zastanowieniu prawdopodobnie nie skorzystamy z usług firmy Group5.


  6. No i kolejny raz przewija się prze zemnie spazm negatywnych emocji w temacie firmy hostpark (dawny cyberdusk). Support to chyba jest, tylko z nazwy... Jakość usług które są świadczone, mniej więcej są adekwatne do ceny, lecz support, zdecydowanie nie. Ktoś chyba zapomniał o klientach którzy rzetelnie z nimi współpracują od 4lat. Nie rozumiem takiego podejścia...

     

     

    Zdecydowanie NIE POLECAM.

     

     

    pozdrawiam


  7. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Czy ktoś może napisać jak się ma sprawa odnośnie hostingu w w/w firmie? Właśnie zarejestrowałem konto testowe i jak narazie działa bez zarzutu (tj. ftp działa bardzo płynnie i szybko, strona ładuje się szybko - skrypt wordpress). Czy ktoś korzysta obecnie z tego hostingu i może konstruktywnie napisać czy warto czy nie? Dodam że zainteresowany jestem kontem w2gb.

     

     

    Dzięki i pozdrawiam!


  8. Witam wszystkich bardzo serdecznie.

     

    Od kilkunastu dni próbuję się skontaktować z kimś "zarządzającym" bądź administratorem firmy CYBERDUSK.pl - niestety bezskutecznie :P

     

    Z hostingiem ostatnio same problemy, strasznie wolne działanie, całkowity brak supportu, do połowy lutego mam u nich opłacony hosting, więc mogę zmienić firmę bez problemów, póki jeszcze moje dane są dostępne ( a zaczynam się o nie bać ! ).

     

    Czy ktoś z obecnych forumowiczów również korzysta z usług W/W firmy ? Bardzo proszę o kontakt jeżeli taka osoba to przeczyta.

     

    Pytanie natomiast, co robić z taką firmą "krzakiem" - bo takiego określenia można już chyba użyć ? Nie miałem nigdy jakiś wielkich problemów z ich serwerami, natomiast brak kontaktu w tej chwili nieco wybił mnie z równowagi...

     

     

    dziękuję i pozdrawiam, paweł


  9. niestety informacji o blokadzie nie otrzymałem, a od wczoraj od godziny 20 kontaktu ani e-mail ani telefonicznego nie uzyskałem.

    Bardzo zależało mi na czasie w tym przypadku, dlatego starałem się dodzwonić...

     

    edit...

     

    chyba faktycznie pospieszyłem się z opinią, niestety była ona spowodowana tym iż poczta o2.pl ostatnio nie działa jak należy ;)

    w tym miejscu chciałbym również przeprosić Administracje firmy XON.pl za bezpodstawne zarzuty z mojej strony.

     

     

    Dziękuję i pozdrawiam

     

     

    ps. temat można zamknąć


  10. Witam wszystkich serdecznie. Jestem tutaj nowy, tak więc proszę o wyrozumiałość...

     

    Piszę bardziej w akcie desperacji i uprzedzenia co do firmy XON.pl , z którą od około miesiąca mam dość poważne problemy - niestety ;)

     

    używam Ich hostingu od około roku, nigdy nie miałem z niczym problemów, natomiast ostatnio jestem totalnie zlewany, odpowiedzi na maile otrzymuje po dwóch tygodniach, telefon administratora nie odpowiada (nikt nie odbiera)...

    a moje konto zostało.... zablokowane :/

     

    Co w takiej sytuacji czynić ?

    Od 2dni nie mam jakiegokolwiek dostępu do konta, konto zostało zablokowane.

    W próbie kontaktu, niestety brak rezultatu :/

    Sytuacja jest o tyle patowa, że mam na swoim koncie forum, na którym są ważne dla mnie rzeczy (prowadzimy ze znajomymi grupę fotograficzną).

     

     

    Proszę o rady... ;)

×