Skocz do zawartości

umedia

Użytkownicy
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O umedia

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Nie wiem jak reszta ale ja prowadzę biznes od 2009 roku A co do MicroVPS i komentarzy innych ich klientów, to dziwi mnie to, że nie zrobili tak samo jak ja - gdy przekonałem się, że support olewa klientów zmieniłem po prostu hosting Po cholerę bić pianę, wyżywać się na innych i dalej w to brnąć? Nie pasuje, zmieńcie hosting. Im więcej tego typu zachowań, tym mniej amatorów na rynku. Ludzie w końcu zrozumieją, że jeśli stracą 90% klientów, to nie przez zazdrość tylko przez to, że coś jest nie halo z nimi. Miłego wieczoru.
  2. Jak się jest dobrym w tym co się robi i robi się to rzetelnie, profesjonalnie i przede wszystkim na pierwszym miejscu stawia się dobro swoich klientów, nie potrzeba otwierać wielu biznesów żeby utrzymać się na rynku. Ta dyskusja jest bezprzedmiotowa, bo Wam się wydaje, że to ludzie są złośliwi, a Wy jesteście super i nie macie sobie niczego do zarzucenia. Wszystkie krytyczne uwagi podyktowane są zazdrością itd. Tak patrzą tylko osoby zapatrzone tylko w siebie i nie dostrzegające bardzo cennych uwag. Trochę skromności i pokory, a przede wszystkim szacunku do ludzi. Bez tego nie dacie rady. Powodzenia! Wasz były klient.
  3. Wykupiłem i przyznałem się do błędu (naucz się proszę czytać ze zrozumieniem) ale napisałem, że podyktowane było to wyłącznie dobrymi opiniami jakie wtedy były na forach. Gdy tylko dowiedziałem się w co wdepnąłem, z miejsca przeniosłem się do konkurencji. Teraz z wielką satysfakcją przestrzegam wszystkich przed pochopnymi decyzjami, bo najlepiej uczyć się na cudzych błędach. Nazywaj to sobie jak chcesz. Skoro tak Ci to przeszkadza, napisz coś konkretnego w ich obronie ale niech to będą konkrety poparte ostatnimi rzetelnymi opiniami.
  4. Z drugiej strony to czego Wy się spodziewacie? 1. Siedziba firmy w bloku albo może nawet i w tym samym budynku co Rossman i monopolowy, choć stawiam na blok (można to sprawdzić na Street View)... 2. Nie chcą podawać numeru telefonu 3. Ceny podejrzanie niskie 4. Prawdopodobnie działalność jednoosobowa 5. Opinie - na Webhostingtalk i nawet na ich profilu FB ostatnio ludzie coraz częściej skarżą się, że serwery padają i support ma gdzieś klientów 6. Brak certyfikatu SSL przy domenie Mnie na początku skusiły same pozytywne opinie, bo jeszcze pół roku temu firma działała jak należy, choć już wtedy martwił mnie brak kontaktu tel. i lokalizacja firmy. Miałem tam dwa serwery Play i kiedy zauważyłem po raz pierwszy, że serwery padły i support nie odpowiada godzinami, to zaraz po pierwszym starcie moich serwerów zwinąłem się czym prędzej. Przestańcie pisać głupoty, że wszystko wam działa i firma cudowna i jechać po ludziach, którzy przelewają tu swoje żale! Tak, właśnie każdy na każdym możliwym forum powinien płakać, że im nie działa coś, za co zapłacił, choć nie ważne ile zapłacił. Trzeba przestrzegać wszystkich dookoła, żeby nie wpuścili się w takie szambo. Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii i pomagania innym. Pewnie, że każdy ma też swój rozum i to, że serwer kosztuje 10 zł to już powinno dać sygnał, że coś jest nie halo ale tak jak napisałem - opinie o firmie na początku były wyłącznie pozytywne. Jeśli nikt się nie będzie udzielał i "płakał", zostaną same pozytywne opinie, choć nie będą już aktualne. A tu znajduje się wspomniana firma:
  5. http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/382-microvps-pl/ Tu można wyrazić swoją opinię ;-)
  6. trochę Wam się dziwię, że jeszcze tam siedzicie, to przecież jedna wielka loteria - działa/nie działa, może dzisiaj nie padnie, a może jutro? Nie namawiam do żadnej konkretnej firmy bo by zaraz się posypały posty, że piszę w imieniu konkurencji ale dobrze Wam radzę - przemyślcie to Wystarczy spojrzeć na opinie.
  7. To ja tych wielbicieli hostingu microVPS też chciałbym sprowadzić trochę na ziemię. Korzystałem z ich usług przez pół roku - owszem support na początku w razie problemów odpisywał od razu, w ciągu 5 minut ale po kilku miesiącach (pewnie gdy pojawiło się więcej problemów) totalnie zaczęli zlewać klientów. Tu nie tylko o działanie serwera chodzi tylko o podejście do klienta. Serwery padły, nie działały przez kilkanaście godzin, a na stronie żadnego numeru telefonu, brak odpowiedzi na maila, brak odpowiedzi na tickety - totalna zlewka! Cieszę się, że w porę zrezygnowałem i przeniosłem się do innego operatora bo teraz na ich profilu FB czytam o kolejnych awariach... a o najlepszym poziomie świadczy również fakt, że chwalą się stroną httpS://microvps.pl, która nie jest zabezpieczona certyfikatem SSL Przestrzegam wszystkich dookoła, żeby omijała takie firmy z daleka. Szkoda nerwów - lepiej nie ryzykować, dopłacić parę groszy więcej i mieć przynajmniej kontakt telefoniczny w razie, gdy coś padnie. Miłego dnia wszystkim życzę!
  8. Monitorowałem, miałem dostawać powiadomienia SMS gdy serwer jest niedostępny ale z tamtej strony też coś poszło nie tak. A tak w ogóle to po co te złośliwości? Support nie odpisuje na zgłoszenia i olewa klientów, a na stronie nie jest podany żaden numer telefonu kontaktowego i taki jest fakt, nie ma o czym dyskutować. Rozumiem, że mogą być różne sytuacje; zdarzenia losowe, ataki DDos, problemy z siecią etc. ale szacunek do klienta to rzecz święta, bo zaufanie buduje się latami, a można je stracić w jednej chwili. Mogę mieć tylko do siebie pretensje, że byłem na tyle głupi, żeby dać się skusić na taniochę u tzw. Januszów biznesu, którzy mają gdzieś swoich klientów i dla świętego spokoju nie chcą udostępniać kontaktu telefonicznego. Mimo, że mam dopiero co opłacony abonament na cały kolejny miesiąc dzisiaj deleguję domeny do NetDC - oni przynajmniej mają podany telefon, który odbierają. A wszystkich dookoła będę przestrzegał przed MicroVPS!
  9. Szanowni Państwo, skoro nie kwapicie się do udzielenia odpowiedzi na zgłoszony dziś rano ticket, od rana nie odpisujecie również na maila, którego przesłałem do Państwa, może więc na forum publicznym uzyskam informacji dlaczego moje serwery #2275 i #2277 w usłudze "umedia" nie chodzą i nie mam dostępu do swoich stron? Dlaczego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi od supportu? Dlaczego mój serwer #2275 był wyłączony przez 17 dni i do wczoraj nikt tego nie zauważył? Po dokonaniu wczorajszej płatności za kolejny okres rozliczeniowy, dziś rano obydwa serwery są niedostępne, a support milczy na zgłoszenia. Tak się traktuje starych klientów? Proszę o zajęcie stanowiska w sprawie i natychmiastowego rozwiązania moich problemów.
×