Skocz do zawartości

peekock

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O peekock

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Specjalnie zarejestrowałem się aby wyrazić moją opinię, ponieważ po prostu "żyłka mi pękła" od czytanie niektórych komentarzy. Wątek ten obserwuje od 3 miesięcy i właśnie dzięki niemu zdecydowałem się skorzystać z hostingu i365.pl, wątek ten zmienił jednak charakter (od peanów na cześć firmy) do żalów nowych klientów. Okres ten wiąże się z przeniesieniem stron klientów do Europy lub też z promocją Hot Server (serwer s9), z którego także ja skorzystałem. Problem występuje u wielu osób, także u mnie i nie jest to przypadek czy wina skryptów. W tej chwili na moim koncie zainstalowałem prostego autorskiego CMSa (4 zapytania do bazy, zero treści, menu to 5 linków, stronę oglądam tylko ja). Właśnie go uruchomiłem i oto czasy: Time: 2.5854 s całkowity skryptu Time (Load): 1.29 s ładowanie modułów SQL count: 4 SQL time: 0.6722 suma czasów zapytań Jest bardzo słabo, na innych hostingach ten czas wynosi 0.05s Ale nie to jest najgorsze, najgorsze jest to ze na pojawienie się strony czekałem 15 sekund!!! W tym czasie pasek statusu przeglądarki powolutku ładował się i nic się nie działo. A teraz najlepsze: Tyle samo czasu oczekuje na załadowanie się zwykłego HTML, standardowej planszy informacyjnej: Witamy w i365.pl... która znajduje się standardowo w katalogu głównym. Bywa czasami, że strony ładują się migiem: 0.5 - 1 sek. Pisze to nie dlatego aby się wyżalić czy też walczyć o swoje (już dawno wykupiłem konto u konkurencji), ale obserwując ten wątek nie mogłem już znieść jak ciągle parę osób neguje istnienie tego problemu (zgłaszanego przez różnych użytkowników) i zwala go na cenę, TP i inne rzeczy. Problem jest i to nie podlega dyskusji. Wątek ten przeglądam regularnie, właśnie z nadzieją że obsługa z i365pl przyjmie to do wiadomości i coś zaradzi bo chyba nie warto negować problem i czekać jak opinia o firmie spada. Trzeba uczciwie powiedzieć że parametry konta są bardzo dobre, kontakt i obsługa klienta - wzorowe, ale te potworne lagi dyskwalifikują ten hosting jako podstawę pod poważny serwis firmowy czy informacyjny. Szanowny kolego, od hostingu za 130 zł nie oczekuję backupów co godzinę, uptime 100%, pingu 8ms, odpowiedzi na pytania mailowe po minucie i tak dalej. Ale niezależnie czy płacę 5zł czy 300zł oczekuję że zwykła strona HTML załaduje się w czasie krótszym niż 2sek, bo to jest podstawa działania hostingu. Na koniec jeszcze raz apeluję: możę coś z DNS, może za dużo kont na tym serwerze s9 - myślę, że warto poszukać problemu i odbudować zaufanie klientów. Pozdrawiam
×