Skocz do zawartości

WebLion

Użytkownicy
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O WebLion

  • Ranga
    Czasami na forum

Informacje osobiste

  • Firma
    Red. InterPatrol.pl
  • Imię
    Artur

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://www.weblion.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Toruń
  • Zainteresowania
    Psychologia człowieka
  1. śmiech na sali - to nie firma

    Wiem, że wątek toczył się w maju, jednak strona istnieje, a o sprawie dowiedziałem się z dzisiejszej poczty. Mnie ciekawi, jak wygląda tryb reklamacyjny w przedmiotowej firmie? - gdyż w Regulaminie http://proserwer.pl/?d=regulamin w podpunkcie "Reklamacje" nie został opisany No i oprócz warunków zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną powinny w Regulaminie być zawarte warunki rozwiązywania tychże umów - też nie widziałem zapisu... Często po samym regulaminie usług widać, czy warto inwestować choćby zetę...
  2. Http://soursense.eu/

    Jakiś czas temu napisałem: Do tej pory w sprawie "soursense.eu" dotarło do nas jedno podparte dokumentami zgłoszenie oraz jedno, gdzie umowa była zawarta na tzw. "gębę". Kwoty są dość spore, ale liczyliśmy na więcej zgłoszeń. Póki co, sprawy nie zamykamy. Zaczekamy jeszcze trochę na ewentualnych pokrzywdzonych. Pozostaje mieć nadzieję, że reszta osób wypowiadających się w Internecie, które nie są zadowolone z usług "soursense.eu", które nie otrzymały zwrotu środków finansowych za niewykorzystaną, bądź w ogóle niezrealizowaną usługę, zgłosiły się po prostu na policję.
  3. Http://soursense.eu/

    Dotarłem do tego wątku, gdyż dziś, na adres InterPatrol.pl nadeszła trzecia informacja dotycząca soursense.eu - za wszystkie oczywiście dziękuję. Do zajęcia się sprawą, gdy chodzi o firmy związane z hostingiem, serwerami itp., potrzeba nam trzech zgłoszeń od różnych osób - taki sposób działania ma swoje uzasadnienie, a wymusiła go na nas praktyka Planowałem przeczytać cały wątek, ale poległem na dziewiątej stronie. Pokonały mnie wątpliwej jakości posty m.in. użytkownika podpisującego się jako Zen... Resztę przeczytam po konsultacji z redaktorami InterPatrol.pl, o ile sprawa będzie rozwojowa. Przeanalizujemy ewentualne zebrane materiały i zobaczymy, co z tego wyjdzie. Dlaczego napisałem "o ile sprawa będzie rozwojowa"? Często jest tak, że głośne głosy na listach i forach dyskusyjnych milkną, gdy słowa trzeba zamienić w czyny. Na 10 rozpoczętych spraw, aż 8 kończy się jedynie gadaniem, co strasznie irytuje redaktorów InterPatrol.pl, gdyż czas poświęcony dla tych ośmiu spraw, moglibyśmy przeznaczyć na inne - a kolejka w poczcie mailowej jest długa... Otrzymane sygnały - w skrócie: Po pierwsze - firma. Czy soursense.eu jest jednocześnie nazwą firmy, czy jedynie adresem strony internetowej? Dla porządku jednak, w dalszej części niniejszego posta, ciąg znaków "soursense.eu" oznaczał będzie nazwę firmy. Proszę osoby, które czują się pokrzywdzone, o nadesłanie na adres 1. kopii umów zawartych między "soursense.eu", a konkretnym klientem (o ile ktoś takową posiada); 2. kopii przelewów bankowych / przekazów pocztowych na rzecz "soursense.eu"; 3. kopii faktur pro-forma lub VAT za usługi "soursense.eu" (bez względu na to, czy są prawdziwe, czy - jak sugerują nasi respondenci - fałszywe); 4. w treści wiadomości e-mail należy jasno określić, czy nadawca jest stroną pokrzywdzoną przez "soursense.eu" i czy będzie domagał się postępowania w sprawie, prowadzonego przez policję; 5. jeżeli zaistniała między "soursense.eu", a klientem korespondencja wysłana pocztą tradycyjną to w swoim czasie poproszę o kopię owej korespondencji, jak również kopię wierzchniej strony koperty, w której korespondencja nadeszła; 6. w pliku tekstowym *.txt proszę zamieścić pełną - bez edycji(!) - historię rozmów prowadzonych przez komunikatory internetowe; 7. jako załączniki proszę dołączyć do wiadomości e-mail całą korespondencję mailową z osobami podającymi się za pracowników "soursense.eu". Strona internetowa obecnie nie działa. Z tego co wyczytałem, więcej nie działała niż była dostępna. Nie jest ona nam jednak potrzebna. Na korespondencję od pokrzywdzonych zaczekam około dwa tygodnie. Wtedy dam znać na WHT, ile osób skontaktowało się nami w sprawie "soursense.eu" i... co dalej Póki co, dobrze będzie, jeżeli wszyscy przedmówcy powstrzymają się od jakichkolwiek wniosków - faktem jest jedynie to, że wśród tych zadowolonych z usług "soursense.eu" są osoby/klienci niezadowoleni. Ferowanie wyroków - nawet w przypadkach, gdy sprawa wydaje się być oczywista - nie jest niczym dobrym. Proszę pamiętać również o tym, że gniew jest zawsze złym doradcą.
  4. Dokładnie, chodziło mi o weryfikację tychże numerów. Nie wiem, czy to nowość, czy nie, ale dotarłem do numeru telefonu stacjonarnego Łukasza L., osoby, która jawi się jako właściciel Host4ever.Pl Wykonałem telefon celem umówienia się na "dziś pytanie, dziś odpowiedź", ale połączenie odebrała siostra Łukasza L. Zostawiłem jednak swoje namiary. Zobaczymy, może ma coś ciekawego do powiedzenia. InterPatrol.pl wspierany jest od jakiegoś czasu przez wywiadownię gospodarczą. Już wiem, że numery NIP i Regon są poprawne. Jeszcze tylko muszę dowiedzieć się, do jakiej firmy należą i co mają wpisane w przedmiocie działalności...
  5. A czy ktoś na WHT sprawdził już numery NIP i Regon, jakie były wypisane na tej jego firmowej stronie?
  6. Host4ever

    Masz, a jak Powinno być również prawidłowe kodowanie, a i ręka silniejsza w ortografii... W większości znanych mi przypadków, autorami takich "stron firmowych" jest wczesna, a często bardzo wczesna młodzież (przykład: sync.pl z Chełmży), która pod szyldem firmy rodzica (NIP, REGON), prowadzi własny "biznes" (o którym rodzic często nic nie wie, jak w przywołanym przypadku sync.pl). Kiedy do nieprofesjonalnej strony internetowej dochodzi jeszcze nieprofesjonalna obsługa klienta i regulamin jak na stronie: http://host4ever.pl/regulamin.php - nie możemy spodziewać się wysokiej jakości świadczonej usługi...
  7. Lerkins Group - Naciągacze

    Jak chcesz poznać stanowisko NASK lub otrzymane ostatnio w sprawie Lerkins stanowisko Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów to zapraszam...
  8. Poszukuje Wspoładmina Do Hostingu

    No ładne cacko i to publicznie na Forum Myślę, że kolega musi się jeszcze sporo nauczyć zanim z jakąkolwiek ofertą wyjdzie do ludzi... Na nie/szczęście w Internecie jest już cała masa osób, które miały doczynienia z podobnymi Tobie przedsiębiorcami i wiedzą jak podejść do tego rodzaju ofert. Nie twierdzę, że masz złe zamiary, ale z pewnością nie jesteś jeszcze gotów, aby zająć się tego typu usługami. User doopy zadał Ci dość istotne pytania - czy doczekamy się odpowiedzi?
  9. Zazwyczaj w treści umowy abonenckiej lub regulaminie świadczenia usług, będącym integralną częścią umowy są jakieś zapisy odnośnie świadczenia usługi, a przyjmując, że była to umowa poprawnie sporządzona był tam zapewne zapis mniej więcej taki: A z czego? - skoro sami nie wiedzą, czy odzyskają dane... Admin foxnet.pl powinien zrobić wszystko, aby dogadać się w sprawie odblokowania jego serwerów. Brak słów...
  10. Adminie Foxnet.pl, ci z którymi mieliście podpisane umowy abonenckie, powinni wystąpić na drogę prawną, gdyż takie podejście do sprawy jest karygodne - nic nie dzieje się bez przyczyny(!).
  11. A chcesz o tym porozmawiać?I komu to się argumenty skończyły? Naprawdę myślisz, że to ja wychodzę z opresji? Gratuluję
  12. Jeżeli ja wychodzę na cyrkowca, to jakie określenie przewidujesz dla siebie? Wszak to Ty się rozpisałeś o treści, których nie oczekiwałem Tak, faktycznie. Twoje wystąpienie np. żartem nie jest, więc cieszę się, że nie jestem Twoim/Waszym klientem I ja Ci życzę dobrej nocy.
  13. Jest, jest, jest - dziękuję za odpowiedź Bardzo bym Cię prosił, abyś tak mnie nie nazywał - co sobie ludzie pomyślą? No i jeszcze Katolicy mogą się poczuć dotknięci :)Mów mi zwyczajnie po imieniu To co? - idziemy w końcu zgrywać ucho z poduszką? Wiem, że i Ty jesteś po ciężkim dniu...
  14. Przerzuciłem przedmiotowy cytat z poprzedniej strony, abyś wiedział do czego się w moim poście odnoszę - wolę uważać Dlaczego Ty cały czas myślisz, że snuję jakieś teorie spiskowe przeciwko CP? Ile razy mam jeszcze napisać, że chodzi przede wszystkim o brak regulaminu PP, o który zapytał jeden z internautów? Sorry stary, ale to Ty wystawiasz sobie i t-h.net świadectwo
  15. Fujara, zacytowałeś moje słowa: Człowieku! Cytat z telefonem i faxem to wolna myśl, a nie narzucanie czegokolwiek... Ten wątek z jednej strony zaczyna mnie już bawić, a z drugiej nużyć. I pomyśleć, że chciałem jedynie zapytać o nieistniejący Regulamin Programu Partnerskiego i potwierdzić jedną z informacji... P.S. Obiecuję, że w wolnej chwili poczytam sobie Twój post. Właśnie szukając jednego cytatu trafiłem na: Dobre! Ja jestem anonimowy Nawiasem pisząc, ciekawych rzeczy się dowiaduję Firma, która nie przewiduje kontaktu face to face - OK, ale nie komentuję, bo napiszesz, że znów próbuję coś narzucać Ja naprawdę życzę taniemu-hostingowi.net sukcesów.
×