Witam,
Na wstępie zaznaczę, że może być to nietypowe, ale opinia od nowego użytkownika będzie pochlebna, bez niepotrzebnego hejtu.
Jeżeli według kogoś to jest dziwne, nienormalne, nietypowe, cokolwiek - trudno. Jestem świeżym użytkownikiem WHT i nie miałem potrzeby się wypowiadać, dość informacji wyciągałem z czytania wątków, nie uczestniczenia w nich.
I nastąpiła taka, chyba nadal dość rzadka sytuacja w polskim Internecie sytuacja, że chcę wstawić się za kimś, zamiast się na niego żalić Zwłaszcza, że ten wątek jakoś nie zachęca.
Od kilku lat współpracuję z firmą Host1 przy kilku portalach - jeden ponad milion UU, drugi 500k, inne to jakiś mały ruch - "kwoty" nie są tu aż tak istotne, generalnie są to od małych stronek po nieźle odwiedzalne sajty.
Sytuacje wiadomo bywają różne - są sytuacje losowe, DDoSy, etc., które mają wpływ na dostępność. Te były konsekwentnie (wiadomo, że dla nas jako klienta zawsze za wolno ) rozwiązywane, dostawaliśmy stosowne raporty i informacje na ten temat.
W tym poście chciałbym jednak podkreślić jedną rzecz - w długotrwałej współpracy Host1 to solidny PARTNER, który potrafi rozmawiać, zaproponować alternatywy, znaleźć rozwiązania. Do dnia dzisiejszego mamy okazję współpracować, a ostatnie kilka dni przypomniało mi, jak potrafi wyglądać inny hostingodawca, gdy przyzwyczaisz się do pewnych standardów.
Po doszlifowaniu naszego nieskazitelnego brylantu, pewnie warto przypomnieć sobie stare rysy! ...otóż teraz uważam, że nie warto. Krótkotrwałe problemy mogą być szybko rozwiązane, nie warto ich pamiętać. Piszę tę recenzję szczerze i podkreślam - po kilku latach współpracy.
Nie wiem jak to wygląda w jednomiesięcznych przygodach na postawienie bloga, mówię z doświadczenia za miesiące, kilka lat wspólnej pracy - warto postawić na Host1 ;-)