Skocz do zawartości

Pyrfee

Użytkownicy
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez Pyrfee

  1. Czy mógłbym ktoś z NetDC odpowiedzieć mi na ticket #385282 wysłany 12 dni temu? Niestety telefonu pomimo kilkunastu minut czekania nikt nie odbiera, na facebooku po kilku dniach kazano mi kontaktować się przez Tickety pomimo tego, że jestem tam ignorowany. Chciałbym chociaż usłyszeć "Mamy Pana w dupie, proszę sobie znaleźć inny hosting" jeśli sprawiam Wam jakieś kłopoty z którymi nie możecie sobie poradzić. Panowie bawmy się jak dorośli...
  2. Czy ma ktoś jakiś kontakt do firmy NetDC oprócz tego, który jest na stronie? Próbuję skontaktować się z nimi od paru dni bezskutecznie. Mam bardzo ważny problem, a jestem totalnie ignorowany... Po takiej sytuacji trudno będzie odbudować im moje zaufanie do nich.
  3. Czy NetDC nadal się migruje do nowego DC? Czy firma ma tylko jeden numer kontaktowy? Chciałem przetestować usługę ale już na tym etapie nie potrafię się do nich dodzwonić i nie dostaję odpowiedzi na wysłanego maila. Dzisiaj jest Święto więc mógłbym ostatecznie wybaczyć (chociaż piszą 24/7) ale kontakt próbowałem nawiązać wczoraj cały dzień bez skutku. Podoba mi się ich oferta, mają dobre opinie jednak potrzebuję czegoś z szybkim supportem, mam nadzieję, że to chwilowe problemy i rzadko występujące.
  4. Dzień dobry, Poszukuję zaufanej osoby lub firmy, która przeniesie mi wszystkie dane z jednego VPS do drugiego. Usługi są wykupione w firmie provps.pl. Dodatkowo dobrze by było w jakimś stopniu zabezpieczyć serwer przed ogólnie znanymi exploitami itp. Na pierwszym serwerze jest Debian 4 z DirectAdminem 1.44, a na drugim ma być Debian 7 w najnowszej wersji + DA najnowszy. Na serwerze znajdują się wersje produkcyjne sklepów internetowych więc operacja jest dość delikatna ale przymusowa niestety. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale na DA jest główne konto Admina z siedmioma użytkownikami, którzy posiadają łącznie kilkadziesiąt domen. Podpięte jest kilkanaście adresów IP, a ilość zajętego miejsca to 22 GB. Administratorzy provps po przeprowadzce wyłączą stary serwer.
  5. Dziękuję za oferty, znalazłem już odpowiednią osobę.
  6. Sklepy są moje autorskie Powinny bez problemu przyjąć nowe oprogramowanie, jeśli jednak nie to potrafię szybko ogarnąć swój kod
  7. Witajcie, no nie jest tak źle z oprogramowaniem, starałem się aktualizować je w miarę możliwości. PHP 5.4.24 MySQL 5.0.91 tutaj niestety staruszek Apache 2.2.26 Co do ceny to podałem orientacyjnie za dwie godziny, ponieważ nie wiem ile to może zająć. Jakieś minimalne pojęcie o administrowaniu serwerami mam i tutaj można podziałać na kopiach DA, które szybko się zrobi i zaimportuje jednak zdaję sobie sprawę, że może wyniknąć wiele komplikacji z którymi mogę sobie nie poradzić w krótkim czasie, a, że to środowisko produkcyjne to wolę zapłacić komuś kto się na tym zna Co do kompatybilności kodu z np. nowym php czy mysql to już moja głowa i osoba, która będzie to przenosić nie musi się tym przejmować.
  8. Progreso

    Czyżby znowu ataki DDOS? Wszystkie strony leżą...
  9. Wysłałem PW Żeby nie było, że taki maruda jestem i nie na temat piszę to wspomnę, że oprócz problemów z komunikacją wszystko inne działa u mnie bardzo dobrze i jestem zadowolony z hostingu
  10. Czy może ktoś z pracowników progreso skontaktować się ze mna? Próbuję na wszelkie sposoby się z Wami skontaktować w sprawie faktury vat i niestety muszę się poddać, na maile nie dostaje odpowiedzi, na kontakt z formularza na stronie tak samo, gdy dzwonie na 032... dostaje komunikat, że linia abonencka uszkodzona, gdy dzwonię na 0801... nikt nie odbiera i po paru minutach mnie rozłącza... Konto: mk Mam nadzieję, że to jakieś przejściowe problemy z komunikacją.
  11. Jakby co to MySQL w wersji 5 jest już na Progreso, a także PHP 6
  12. Jak dla mnie mają dużo plusów do których można zaliczyć np. - pomocnych administratorów, - shell, który bardzo fajnie działa, - duża elastyczność ( kilka razy już instalowali mi moduły do php o które poprosiłem ), - bardzo czytelny panel zarządzania kontem, Do minusów to zaliczę: - zdarzające się od czasu do czasu zmulenia serwera oraz chwilowe ( parę minut ) pady stron, Teraz przedłużam hosting w progreso bo to chyba najlepszy hosting dla webdevelopera Próbowałem potestować coś na LUNIE w kei.pl to od razu dostałem info, że obciążyłem procesora na 20% :/ W progreso nigdy nic takiego nie miało miejsca.
  13. Progreso

    Nie dostałem takiego maila Właśnie się dziwiłem czemu takie info na maila nie posłali...
  14. Progreso

    Faktycznie, nie zauważyłem tego komunikatu. Zdarza się.
  15. Progreso

    To coś większego chyba bo nawet nie działa strona progreso.pl
  16. A ja jestem całkiem zadowolony Pingi do stron mam średnio 25ms, otwierają się szybko, czasami tylko zdarza się kilku minutowa przerwa. Podoba mi sie panel administracyjny, bardzo optymalny i jest wszystko jasne co jest do czego. Najbardziej jednak sobie cenie elastycznosc Progreso, naprawde mozna wiele A co by sie przydalo: - tworzenie roznych kont z ta sama nazwa dla roznych domen, - wieksze zroznicowanie w ofercie, - wyeliminowanie tych krotkich przerw, ktore czasem wystepuja (chociaz sam nie wiem czy to nie moje lacze, inne strony dzialaja ale kto wie...)
  17. U znajomego w firmie zajmujacej sie pisaniem softu na rozne urzadzenia wybrali na zbieranie logow MYSQL'a po przetestowaniu innych baz danych. Obecnie baza ich zajmuje 12GB i ma ponad 217.000.000 rekordow. Mowil mi, ze dziala znosnie Przepraszam za offtopa
  18. Progreso.pl

    Witam Panie Adamie, jestem na p8 - mk, a problemy opisałem w zgłoszeniu na extranecie. Hosting na progreso bardzo sobie cenię i nie wiem czy bym znalazł drugi taki, który spełniał by moje oczekiwania ( elastyczność, instalowanie dodatkowych modułów php i różne inne akcje Problem z p8 mam nadzieje, że zostanie rozwikłany i wtedy będe całkiem szczęśliwy. A może przesiadka na inny serwer ?
  19. Progreso.pl

    Znowu pad, tym razem nawet extranet i shell nie dziala. Administratorzy od kilku dni nie odpowiadaja :/
  20. Progreso.pl

    Ja mam taki problem prawie codziennie w godzinach wieczornych. Kilkanascie/kilkadziesiat minut przerwy w dzialaniu.
  21. Progreso.pl

    Mi zadna strona na serwerze nie dziala, takze extranet. Ech znowu telefon od klienta :/ serwer p8
  22. Akurat robie przejscie z HOME do PROGRESO (ze wzgledu na ograniczenia, poza tym home bardzo mile) i co mnie zaskoczylo to to, ze nie moge dostac backupu kont pocztowych z mailami w home.pl w zadnej postaci. Odpowiedz operatora home.pl: "Backup jest robiony w takiej formie, ze mozliwe jest jego skopiowanie jedynie do skrzynek pocztowych." oraz "Prosze Pana, nie wykonujemy backupu skrzynek pocztowych w formie dostepnej przez ftp." Bardzo sie tym rozczarowalem, poniewaz przenosze tak konta miedzy roznymi hostingami od 5 lat i nigdy nie bylo problemow... Mam kilkadziesiat kont do przeniesienia wraz z zawartoscia, do 28 i nie wiem teraz co robic :/ Oczywiscie w przypadku PROGRESO to nie byl by problem poniewaz poczta jest dostepna z poziomu ftp. Wiec jesli ktos planuje takie przeniesienia kont niech sie najpierw zastanowi zanim wybierze home.pl.
×