Flantive
Użytkownicy-
Zawartość
0 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
[Współpraca] - prowadzenie i rozwój gry online
Flantive odpisał Flantive na temat w Oferty Pracy / Zlecenia
Jak jesteś zainteresowany współpracą, to zapraszam do kontaktu. Jeśli współpraca ta okaże sie możliwa, to z pewnością dowiesz się czego można oczekiwać od strony finansowej. -
[Współpraca] - prowadzenie i rozwój gry online
Flantive odpisał Flantive na temat w Oferty Pracy / Zlecenia
Projektem zająłem się "na poważnie" dopiero od połowy lipca, a wystartowałem w połowie sierpnia. Daje to tylko nieco ponad 2 miesiące na stwierdzenie iż gra nie generuje strat, a zyski na chwilę obecną uniemożliwiają zatrudnienie pracownika. Uważam jednak, że gra ma potencjał, dlatego szukam kogoś, z kim ten potencjał mógłbym wykorzystać. -
Cześć, mam na imię Mateusz i od dłuższego czasu pracuję nad grą online na przeglądarkę. Na chwilę obecną pracuję sam, a jak zapewne część z Was wie lub potrafi sobie wyobrazić - robiąc wszystko, na wszystko brakuje czasu. Właśnie dlatego postanowiłem poszukać wspólników, dla których tworzenie gier jest pasją. Ludzi podobnych do mnie, którzy swoją przyszłość wiążą z branżą gier. Najważniejsze informacje dot. gry: - gra działa i jest obecnie w wersji beta. - aktualnie aktywne są 2 serwery (światy) gry. Pierwszy uruchomiony w listopadzie 2014 roku i drugi uruchomiony w sierpniu 2015 roku. Planowane jest uruchomienie trzeciego serwera w listopadzie br. - gra istnieje tak na prawdę od 2008 roku, jednak najnowsza jej wersja (całkowity rework) została opublikowana w listopadzie 2014 roku (pierwszy serwer nowej odsłony). Do lipca 2015 roku gra była projektem bardziej hobbystycznym, jednak od tego czasu stała się projektem, który w niedalekiej przyszłości ma szansę ewoluować w biznes umożliwiający tworzenie i zarządzanie większą ilością gier tego typu. - typ gry: strategiczno-ekonomiczna gra czasu rzeczywistego na przeglądarkę. - do listopada 2014 roku gra była prywatnym serwerem gry Ogame, jednak została przerobiona na nowo i obecnie istnieje niewiele elementów, które łączą obie gry. - krótki opis: rozgrywka odbywa się w przyszłości, gracz startuje mając do dyspozycji planetę, na której buduje infrastrukturę, odkrywa nowe technologie oraz konstruuje flotę. W trakcie rozgrywki gracz zatrudnia dowódców, których zadaniem jest dowodzenie flotą w walkach i innych dostępnych misjach. Gracz walczy z piratami i innymi graczami, szkoli dowódców, zdobywa cenne obiekty w galaktyce, itp. Adres gry: Gorwen.pl Informacje techniczne: - gra po stronie serwera napisana jest w całości w PHP (framework Yii 1.1), jednak w niedalekiej przyszłości niektóre systemy zostaną przeniesione na node.js (np. chat). - baza danych: PostgreSQL - po stronie klienta HTML5, CSS3 + JS z frameworkiem jQuery. - system kontroli wersji: GIT Obecnie wszystkimi rzeczami związanymi z grą zajmuję się osobiście, jednak jest wiele zajęć, które ktoś mógłby zrobić szybciej i lepiej. Kogo szukam? - osoby, która pomoże mi tworzyć nową i ulepszać istniejącą grafikę w grze. - osoby, która pomoże mi w wymyślaniu, projektowaniu i tworzeniu nowych systemów. - osoby, która pomoże mi w reklamie gry. - osoby, która pomoże mi w opiece nad grą (pisanie opisów, artykułów, poradników, tworzenie fabuły, organizowanie konkursów, interakcja z użytkownikami, itp.). Najbardziej na chwilę obecną brakuje osoby od grafiki i frontend’u. Czego oczekuję? - posiadasz wiedzę i doświadczenie, aby pomóc w jednej (a najlepiej wielu) rzeczy z powyższej listy. - można na Tobie polegać i jesteś w stanie poświęcić na współpracę minimum 80 godzin miesięcznie (ja pracuję po 100-200 godzin miesięcznie). - nie liczysz na łatwy zysk - wiesz, że bez ciężkiej pracy nie ma szans na powodzenie w tej branży. - jesteś otwarty na krytykę, ale nie boisz się krytykować (oczywiście z uzasadnieniem). Co oferuję? Nie jest to oferta o pracę, a o współpracę, dlatego oferuję procent z zysków. Mówiąc zysków mam na myśli zarobków pomniejszonych o koszty działania (utrzymanie serwera, księgowość, ewentualne płatne reklamy, itp.). Ustalanie procentów z zysków polegać będzie na porównaniu ilości przepracowanych godzin. Osobiście na rozwój gry poświęciłem ok. 1500 godzin pracy (codziennie piszę ile pracowałem i co robiłem). Prosty przykład takiego rozliczenia: - dołączasz w listopadzie i przepracowujesz 100 godzin. - ja mam 1500 godzin i w listopadzie przepracowałem również 100 godzin. - pod koniec listopada mamy: 1600 godzin (ja) i 100 godzin (Ty), co odpowiednio wynosi 94% i 6% całości przepracowanych godzin. - zyskiem z listopada dzielimy się więc w proporcjach 94% - 6% - w grudniu pracujemy po 150 godzin i mamy: 1750h (87,5%) i 250h (12,5%) - zyskiem z grudnia dzielimy się w proporcjach: 87,5% - 12,5% Taki podział zysków wydaje się najbardziej sprawiedliwy oraz nagradza za zaangażowanie (im więcej pracujesz tym większą cześć zysków otrzymasz). Jeśli jesteś zainteresowany współpracą lub masz więcej pytań, to zapraszam do kontaktu pod adresem email: mateusz.kmiecik@gorwen.pl