robciom
-
Zawartość
0 -
Rejestracja
-
Ostatnio
About Me
W Irlandii, Broadcasting Authority of Ireland określa liczbę ogłoszeń, na przykład filmy reklamowe, na stacjach telewizyjnych komercyjnych i społecznych, a minister komunikacji, energii i zasobów naturalnych jest odpowiedzialny za limitów reklamowych Służb Publicznych Nadawców w telewizji i radiu, a reklama komercyjna radio oraz filmy promocyjne w telewizji są regulowane przez posąg.
Do 2010 nadawców komercyjnych, gdzie dozwolonych maksymalnie 15% czasu reklamowego (w tym filmy szkoleniowe) vs. całkowitego czasu nadawania. W 2010 TV3 poprosił o zwiększenie minut reklamowych ze względu na wysoki poziom konkurencji ze reklamowych wyłączeń wejścia w Irlandii przez satelitę i dostawców płac kabel i także liczbę żywych programów prowadzonych przez TV3 ITV (takich jak The X Factor). BAI zgodził się na zwiększenie liczby reklam na komercyjnych programów telewizyjnych przynieść irlandzkich komercyjnych kanałów telewizyjnych zgodnie z komercyjnych stacji telewizyjnych w Wielkiej Brytanii. The Independent Nadawcy Irlandii lobbował także na podobny wzrost, ale nie był w stanie regulatora wzrostu ich reklamy minut jak te są zapisywane w Statua, co oznacza, że jest obowiązkiem członka parlamentu krajowego (Dom Oireachtasu).