nicel
Użytkownicy-
Zawartość
21 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Typ zawartości
Profile
Fora
Katalog firm
Wszystko napisane przez nicel
-
Przepraszam, że odkopuję. @Tomasz: Aktualnie to wygląda tak, że dla firm powstałych w tym roku, które przekroczą obrót 20.000 PLN, muszą już działać na kasie fiskalnej. Chyba, że nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. Dla firm powstałych w roku 2006 - limit 40.000 PLN . Nie wiem jak to jest dokładnie z hostingiem. Można go podciągnąć pod 64.2 (usługi telekomunikacyjne) ale niekoniecznie... Zwolnienie dla 64.2 obowiązuje jak dobrze pamiętam do końca września. Więcej: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2007/0804.htm
-
Technicy serwerydedykowane.pl też chyba uczą się na błędach. Przez 1,5 tygodnia miałem kompilowany kernel. Sam nie mogłem tego wykonać - brak możliwości podłączenia KVM i restartera. Serwer przez tydzień był restartowany nawet 5 razy dziennie z downtime po 15 minut. Oczywiście wszystko zostało wykonywane nieodpłatnie - w końcu nie dostałem w pełni gotowej maszyny do pracy - brak poprawnych sterowników do większości urządzeń (system nie pokazywał poprawnie ilości RAMu, dysk SCSI pracował tak jakby nie chciał). Przysiadało się chyba do tego 3 techników. W końcu jeden z nich wpadł na pomysł, żeby skopiować kernel z innej mojej maszyny (o podobnych parametrach) na której samodzielnie wykonałem kompilację. Poskutkowało, ale takie wyjście świadczy jedynie o ich wiedzy, czy tam niewiedzy... Z dyżurów weekendowych, czy całej pomocy technicznej korzystałem sporadycznie, bo mają/mieli niezłe zamieszanie i 0 rekacji dla zgłaszanej sprawy. Problemy kieruję prosto 'do góry'.
-
Ja chciałbym tylko nadmienić, że shou.pl od sporo sporo czasu nie ma już nic wspólnego z gamepad.pl . Nick osoby 'gamepad' po prostu tutaj pozostał - osoba ta pomagała w rozwoju gamepad.pl . Gamepad.pl jest jednoosobową działalnością. -- UPDATE: Miałem napisać z konta 'gamepad.pl-tom' , ale niestety pomyliłem się przy logowaniu. -- Z poważaniem, Tomasz Kurek, Gamepad.pl
-
Tak, poczta przysla. Rok temu zamawialem tam serwer. Na kod czekalem od 2 tyg. Moze teraz cos szybciej dziala. Po zamowieniu serwera rozliczasz sie dopiero poczatkiem miecha, czyli pierw serwer potem kasa - bynajmniej jak tak mialem przy platnosci karta.
-
Bez naszych 'uporczywości' i wstępnych ustaleń z ATM do niczego by nie doszło. Głowy nie dam uciąć, ale raczej całe SD korzysta już z TPSA via ATM.
-
Wsio OK. Od jakiegoś czasu TP SA dla SD na łączu premium leci przez ATM
-
Zlecę wykonanie systemu zarządzania stroną hostingową (nie jest tu mowa o panelu typu cPanel). Chodzi o sam CMS pod stronę hostingową, który będzie m.in. realizował zamówienie, dodawał nowe plany, zarządzał płatnościami, dwa poziomy logowania (admin, klient) i itp. Mogę odkupić od aktualnej firmy hostingowej lub jeśli ktoś się czuje na siłach zapłacić za napisanie od podstaw. Zainteresowanych zapraszam początkowo na PW.
-
Bo po 30 minutach przywrócili zasilanie w pewnej części Warszawy, do godziny reszcie .
-
Jakie 30 minut? Pad prądu w Warszawie był o 14:37 i o tej godzinie padły mi serwery Akurat pisałem z Panami z SD w sprawie kolokacji, część oferty (wyrywek): gratis - UPS gratis - agregat pradotworczy Może się to tyczy tylko kolokacji, ale wątpię
-
-
Z tego, co wyczytałem na onecie pad prądu w Warszawie był o 14:37 i o tej godzinie padły serwery... Co z UPSami i agregatem? Fikcja ?
-
Witam, Tak jak wcześniej napisałem, ceny i zarazem aktualna oferta Premium Traffic nie jest dla mnie problemem (ceny owszem atrakcyjne - wreszcie znikają lossy z Premium Trafficu). W tym temacie poruszam tylko mój przypadek, opinię i zachowanie firmy. Premium Traffic nie wiem czy jest takie młode... Posiadam od początku dnia wykupienia pierwszego serwera, czyli na oko 4 miesiące. Co do zmian, to MUSIELIŚCIE jakieś wprowadzać na korzyść Klientów, bo nie jeden Klient stracił na Was przez częste awarie od początku roku.
-
Nikt tutaj nie krzyczy, że nie było umowy. Chciałem ukazać tylko sam sposób zachowania się firmy. Nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem, że jakaś firma tak robi, nawet przy umowach na czas nieokreślony (nie mówie tu o drobnych zmianach, czy podwyżkach).
-
Z tego co się dowiadywałem, ATM może zaoferować kolokację za 500zł netto/mc (5mbps - 500gb/mc) , ale wiadomo jakie warunki! Jest to tylko informacja, nie oferta. ATM tworzy tylko indywidualne oferty.
-
A mieliście w ogóle jakies 'warunki'? Tak jak wspomniałem wiecie, że przy serwerach gier jest wymygany bardzo niskie ping. Jestem w sytuacji bez wyjścia, gdyż nawet przejście do innej serwerowni jest wykluczone ze względu na zmianę numeracji IP - jak wiemy numerki IP są bardzo ważne w serwerach gier, gdyż rzadko kiedy ktoś korzysta z DNS - już widzę oburzenie Klientów po zmianie IP, a wy równie dobrze o tym wiecie i sądze, że to wykorzystujecie i udajecie nieugiętych, gdyż w końcu i tak muszę zostać. W tym sęk, że tu nie ma żadnych umów. Jest wykupiona dana usługa o danych parametrach na miesiąc i tyle. Gdzie w moim wypadku jest rozwiązanie na moją korzyść ? Nawet nie interesuje Was żadna z moich propozycji, bo zawsze coś Wam nie pasuje.
-
Moim zdaniem 14 dni to nic. Dobrze wiecie ile mam serwerów - 5 , a jeszcze tym bardziej 3 dni przed tą informacją opłaciłem nowy serwer wraz z jego uruchomieniem. I co, jeśli przejdę na inna numerację, to mam postąpić z moimi Klientami tak jak Wy ze mną ? Dobrze wiadomo, że ping w serwerach gier online jest najważniejszy! Chciałem wykupić od Was serwery i przejść z nich na kolokację, jednak otrzymuję informację, że kolokacja nie jest dostępna: Niestety obecnie nie ma mozliwosci kolokacji w jakiejkolwiek formie - nawet wykupienia serwera i 'przejscia'. Kolokacja bedzie dopiero dostepna w nowej czesci w Gdansku, ktora jest obecnie przygotowywana. Przecież serwery byłyby w tych samych miejscach , zmieniła by się jedynie forma usługi. Dostaję kolejną informację: dostałem inforamcje, że ze względu na opóźnienia przy realizacji drugiej części gdańska, cała możliwa przestrzeń jest zarezerwowana dla serwerów dedykowanych, które sa usługą priorytetową. Rozumiem, że dla nowych Klientów mogą nie realizować kolokacji, ale nawet w tej niezręcznej sytuacji mają aktualnego Klienta w 'dupie' (przepraszam za wyrażenie). Morały: 1) Ostre łatanie dziur w kapitale firmy i bardzo szybkie - czyżby firma narobiła sobie długów u operatorów? 2) Znów ukazuje się brak poszanowania dla Klienta. Nie mozna jednak oczekiwac od nas doplacania kilku tysiecy zl miesiecznie do uslugi, jest to wrecz zabronione prawem - dumping:). Trzeba było wcześniej myśleć!
-
Oczywiście, zrozumiałem, ale akurat zachowanie tej firmy na rynku jest bolesne. Ja osobiście rzadko spotkałem się z takimi 'numerami' a mam/miałem hosting/serwer w nie jednej polskiej, czy zagranicznej firmie. Firma również nie jest młoda, bo znamy ją również jako Prosperita, SuperHost. Dziś mogą pisać tak, a za miesiąc, dwa znów mogą zwiększyć ceny o 100% , bo coś im nie będzie pasować. Nigdy już z tą firmą nie będę czuł się pewnie, chyba, że wszystko będzie na umowie.
-
Na cenę łącz nie narzekam, ale... no właśnie... aktualnie za samą dzierżawę serwera bez łącza wychodzi przypuśćmy 500zł/mc . Koszt takiej maszyny to max. 1200-1500 zł - prawdopodobnie wszystkie ich 'serwery' są oparte o zwykły sprzęt PC, moje na pewno . Jeśli ktoś bierze serwer non premium, owszem, wówczas ceny są jak najbardziej OK, gdyż mamy wliczony transfer oraz opłatę za łącze non-premium. Moim skromnym zdaniem powinni oferować inne ceny za dzierżawę serwerów przy łączu Premium. Od tego się przygotowuje biznesplan,a nie , że mówią Klientowi, że wczoraj sprawdzali jakość usług i doszli do wniosku, że tracą na tym i muszą zmienić całą politykę łącz premium. Również powinni się zachować odpowiednio dla aktualnych Klientów i stworzyć im odpowiednie warunki w takiej sytuacji.
-
Nie ma tu czego wymieniać. CYTAT(SerweryDedykowane.pl @ 10.10.2006, 00:10) * Chcialbym dodac jeszcze, iz bez wzgledu na to po czyjej stronie lezy wina, zawsze w pierwszej kolejnosci nalezy kontaktowac sie z nami. Wszelkie spory staramy sie rozwiazywac zawsze na korzysc klienta. Po prostu ja nie mam żadnych korzyści wynikających z tej sytuacji, a jakaś strona musi mieć. W tym wypadku oni. Zgadzam się z Tobą i polityką bezumowną, ale nagłe powiększenie cen w moim wypadku +100% na maszynie to przesadyzm. Nie sądzisz?
-
Fakt faktem, cena nie jest zbyt wygórowana, natomiast samo zachowanie firmy jest irytujące i żałosne. Wcześniej ktoś z SD, wypowiedział się pisząc, że ważne jest porozumienie obu stron, aby nikt nie ucierpniał. I gdzie to porozumienie/poszanowanie jest dla Klienta w tym wypadku? Całe korzyści przechodzą dla nich, a Klientem w tym wypadku się nie interesują i w żaden sposób nie chcą pójść na kompromis.
-
Domniewam, że pewnie tych osób było mało, ale prawdopodobnie je czeka podobna sytuacja.
-
Chyba w końcu nadszedł czas, abym w końcu ja się wypowiedział na temat tej firmy. Jestem ich klientem od dłuższego czasu, posiadam aktualnie 5 maszyn. Wszystkie serwery są na łączu premium traffic. Czasem były małe problemy, przed wprowadzeniem BGP - problemy z łączem, po ze sprzętem, ale przymykałem na to oko, zawsze chciałem iść na ugodę i wyrażałem zrozumienie. W poniedziałek dokupilem nowy serwer. Miałem coraz mniej do zarzucenia tej firmie. A tu co? Dziś dostaję e-mail: W związku z rekonstrukcją naszej oferty niestety łącze premium juz nie będzie mogło funkcjonować w obecnej postaci. Obecna forma usługi to brak limitu transferu oraz opłata miesięczna za dedykowaną prędkość portu. Cena wynosi 99pln per mbit. Proszę o informacje czy chcecie Państwo dalej używać łącza premium - w takim wypadku proszę o podanie informacji jakiej prędkości łącze mamy zestawić do każdego z serwerów. Czyli podsumuwując. Dotychczas używałem średnio 500gb/mc trafficu na maszynę, łącze w szczycie max. 4mbps (rzadko kiedy). Po rozmowie telefonicznej, niestety nic ciekawego się nie dowiedziałem. Za serwer będę teraz musiał płacić cenę z cennika za dzierżawę danego serwera (nieważne, że ma wliczone w sobie 500gb trafficu, czy 1500gb) to jeszcze + 396 zł/mc (za łącze 4mbps ). W sumie nie dziwi mnie to, bo większość data center w Polsce tak ma, lub rozliczenia za transfer. Zdziwiło mnie w tym wszystkim tylko wprost 'szczeniackie' zachowanie tejże firmy. Rozmawiałem praktycznie dzień w dzień przez telefon z głównym Administratorem, Panem Dariuszem Machem i nawet nie wspomniał o takim poczynaniu. Z dwa miesiące temu mówiono, że premium traffic będzie jeszcze darmowe, z czasem. A tu co? Dziś w rozmowie zapytałem, dlaczego nie zostałem poinformowany wcześniej? Dostałem odpowiedź, że po prostu wczoraj sprawdzali jakości usług i doszli do wniosku, że im się to nie opłaca , bo muszą jeszcze dopłacać (praktycznie tak Pan Darek powiedział mi wprost), więc trzeba zmienić politykę premium i jeszcze chcą teraz wiedzieć, czy chcę mieć premium czy nie. Co to w ogóle jest za polityka firmy? Gdzie tu jest poszanowanie Klienta ? Nie miałem żadnych problemów z płatnościami, mam 5 maszyn, z czasem będzie więcej(liczba jest sukcesywnie zwiększana), a tu nawet nie można liczyć na polubowne załatwienie sprawy? Przecież aktualna cena za serwery oparte o premium jest porównywalna do takich firm jak ATM (tam przynajmniej uwzględnią, ile mam wykupionych maszyn i przygotują odpowiednią ofertę, a co najważniejsze, przynajmniej sprzęt będzie porządny i w 1U). I jeszcze gdyby bramki pl-ixa dla Prosperity się nie zapychały w godzinach szczytu i pingi nie skakały do niektórych sieci (mowa oczywiście o premium)...Może dlatego te zmiany? Nie chcę być w żaden sposób 'wredny' pisząc powyższą opinię, ale po prostu wyrażam swoje zdanie. Jednym słowem zawiodłem się. Co będzie dalej, okaże się. -- Z poważaniem, Tomasz.