Witam, kupiłem sobie w niedzielę (05.10.2014) serwer dedykowany "standard" z dodatkowymi 48gb ramu. Gdy zapytałem się w poniedziałek kiedy serwer będzie aktywny dostałem następującą odpowiedź "Najmocniej przepraszamy - serwer będzie aktywny w piątek.", w piątek zapytałem się czy serwer będzie dzisiaj aktywny otrzymałem odpowiedź, że tak. W sobotę rano zobaczyłem że serwera nadal nie posiadam, napisałem kolejny ticket.
Poprosiłem więc o anulowanie tego zamówienia i kupiłbym 2 serwery po 32gb ramu, ponieważ dowiedziałem się, że cała oferta działa maksymalnie z 32gb ramu. Pan z supportu odpisał mi że nie ma problemu i że w poniedziałek 2 wstawią. Zapytałem się jeszcze czy mam coś anulować w panelu, ale odpowiedzi nie uzyskałem do dziś. Na serwer czekam 9dni, a na razie dostałem tylko niespełnione obietnice co do terminu.