Witam, zamówiłem niedawno serwer w firmie hekko.p , plan easyPack. jako że kończyła mi się umowa z poprzednim serwerem, musiałem w miarę szybko dokonać transferu danych, i uaktywnienia poczty na nowym hostingu. w niedzielę wieczorem skonfigurowałem adresy dns na serwery hekko, natomiast rano w panelu direct admin dodałem domenę do konta. Efekt był bardzo szybki już po chwili domena zaczęła wskazywać na mój serwer, a narzędzia do sprawdzania propagacji domen pokazywały że wszystko jest ok.
Niestety jednak problem pojawił się przy poczcie - żadne maile nie dochodzą do nowo stworzonych skrzynek - nie dostaję również maila zwrotnego z błędem, giną gdzieś po drodze. sytuacja niezmiennie ta sama od 7 rano, hekko uparcie twierdzi ze od 7 MUSI minąć 24 godziny żeby wszystko działało bo domeny sie propagują, a moja firma ponosi straty ponieważ nie mam kontaktu z klientami,
Proszę uprzejmie o poradę, bo coś czuję że jutro o 7 problem nie zniknie...
domena to multilazienki.pl
status i rekordy sprawdzałem między innymi na:
https://www.whatsmydns.net/#NS/
http://checkdnspropagation.com/
http://viewdns.info/propagation/
http://mxtoolbox.com/
wszędzie pokazuje że jest ok.
nie wiem czy ma to związek z tematem, ale nie mogę też zalogować się na żadne konto z poziomu roundcube, wyświetla się "błąd połączenia z serwerem"
squirrel mail i afterlogic pozwalają na logowanie - maile wychodzące docierają.
proszę o opinie w tej sprawie
Serdecznie pozdrawiam, Jakub.