Czy tak wygląda profesjonalizm ?
Jestem wściekły na firmę zajmującą się „profesjonalnym” hostingiem, na ciągłe pady serwera. Korzystam z usług firmy około 2 miesiące - i w przeciągu tego okresu czasu miały miejsce:
- zła konfiguracja maila - brak możliwości odbioru poczty ( awaria została po interwencji szybko usunięta )
- 3 pady serwera
- brak odpowiedzi na g-g ( 5 dni pisania pod nr suportu firmy – zero odpowiedzi )
- mail - który wysłałem został zwrócony jako nie doręczony
- nierzetelne informacje na temat padów hostingu ( sprzeczność ostatniej informacji która z jednej strony mówiła o padzie łącza, a podczas rozmowy telefonicznej kiedy w końcu po kilkunastu próbach w przeciągu kilku godzin udało mi się dodzwonić – usłyszałem ze serwer w serwerowi został sformatowany ŁoŁ )
- niekompetentne zachowanie osoby odbierającej telefon - kiedy zapytałem dlaczego nikt nie odpisuje na g-g, i dlaczego info o „awarii” serwera została podana ( w statusie g-g ) dopiero po 3 dniach – osoba odbierająca telefon się rozłączyła bez słowa
- brak szybkiej informacji z jakich powodów nastąpiły pady serwera
do powyższych moge dodać fakt - że konto moje może i już i w pełni działa - ale jak narazie ( na dzien 22.05.2006 ) wciąż nikt nie przywrócił moich stron które były zamieszczone na serwerze bluehost.pl ( oczywiście mogę sam się pobawić trochę czasu i przywrócić strony www – ale chyba nie o to chodzi w „profesjonalnym” hostingu ).
Bluehost miała możliwośc zrobienia backupu danych ( na serwerze bluehost ) nawiasem zrobiłem i na serwerze backup – ale po co robic backup na serwerze skoro „serwerownia go sformatowała” ???
poniżej fragm. rozmowy z suportem bluehost.pl
jmx 21:11:22
pytam po raz trzeci: kiedy wrócą strony www które były na serwerze ?
bluehost.pl 21:12:18
nie jestem w stanie panu na to odpowiedzieć, serwerownia nie odpsiuje, nie jest pewne czy dane wrócą
Na stronie bluehost.pl bylo napisane ze firma prowadzi profesjonalny hosting. Postanowiłem to sprawdzić i wykupiłem konto.
W powyższym zachowaniu, działaniu hostingu niema ani krzty profesjonalnosci, no bo jak wytłumaczyć fakt, ze informację o awarii zamieszcza sie po trzech dniach, na g-g sie nie odpisuje, mail - wraca jako niedoręczony, i nie istnieje backup danych.
Reasumując – chciałbym zobaczyć w końcu rzetelną informację ze strony właścicieli hostingu bluehost.pl czy to na stronie bluehost czy na tym forum,
A potencjalnym użytkownikom hostingu bluehost.pl – ODRADZAM korzystanie z usług tej firmy, szkoda kasy, czasu i nerwów.