gorus1
Użytkownicy-
Zawartość
52 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Wygrane dni
4
gorus1 wygrał w ostatnim dniu 16 Listopad 2017
gorus1 ma najbardziej lubianą zawartość!
Reputacja
6 NormalnaO gorus1
-
Ranga
Często na forum
-
Jak do zabawy to jak najbardziej, ale na pewno nie do profesjonalnych usług. W specyfikacji tego VPS -a są takie enigmatyczne zapisy typu "Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h" oraz "Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h" co sprawia, że nie można tej usługi traktować poważnie tym bardziej że np. po przekroczeniu takiego dobowego limitu transferu ograniczają do przepustowości 10 Mbps i UWAGA! przywracają dopiero na początku następnego miesiąca (szkoda, że nie roku). Swoja drogą to czy jest to w ogóle zgodne z prawem, bo skoro ma ktoś limit dzienny to wszelkie ograniczenia powinny być stosowane w ujęciu dziennym, a nie w ujęciu miesięcznym - to tak jakby wykorzystać limit dziennych wypłat w bankomacie i nie móc na drugi dzień wypłacić pieniędzy zgodnie z limitem, a dopiero od następnego miesiąca...
-
gorus1 zaczął obserwować Transfer domen (authinfo) - kwestie prawne, VPS nazwa.pl, [Zlecę]Dostosowanie wtyczki sportspress do szablonu i i 3 innych
-
Witam, Na stronie http://ksursynow.com/category/grupy/grupaczerwona/2002/ dane w zakładce KADRA są ręcznie uzupełniane natomiast w zakładce TERMINARZ i TABELE obsługuje wtyczka Sportspress. Chcemy dostosować wtyczkę w taki sposób, aby kadrę i strzelców również można było obsługiwać za pomocą wtyczki, ale z zachowanie takiego layoutu (lub zbliżonego wizualnie) jaki jest obecnie na stronie. Cena do uzgodnienia gdyż nie mam pojęcia ile to może kosztować.
-
Masz na myśli landing page czy jakieś inne rozwiązanie?
-
Witam, Dwie firmy się ze sobą porozumiały w sprawie pozyskiwania klientów i dogadały w taki sposób, że powiedzmy jedna z nich od teraz będzie prowadzić działalności dla grupy 21 - 40 lat, a druga dla grupy wiekowej 41 - 60 lat. Obydwie mają swoje witryny i co za tym idzie różne domeny, przy których chcą pozostać. Ponadto obydwie witryny są oparte o CMS wordpress. Założenie jest takie, że po wejściu na każdą z tych domen najpierw pojawia się info (jakiś banner bądź popoup - przynajmniej ja tak to widzę), który wyświetli dwa kafelki z tymi kategoriami wiekowymi i po kliknięciu, na któryś z nich nastąpi przekierowanie na odpowiednią domenę. Moje pytanie brzmi czy taki popoup da się do tego założenia przystosować - jeśli nie jak osiągnąć powyższe założenie?
-
Witam, Czy jest jakaś możliwość, aby dana domena na serwerze vps (dbian8 z directadminem) komunikowała się (najlepiej jakimś skryptem) z zewnętrznym hostem (windows, linux) i automatycznie ustawiała rekord A dla tej domeny na IP publiczne tego hosta? Coś na zasadzie działania DynDns.org lub noip.pl
-
Dzięki za odpowiedzi, faktycznie - nawet nielimitowany transfer w tej najniższej opcji z OVH. Pozdr
-
Witam, jak w temacie szukam taniego i stabilnego VPS wyłącznie pod usługę openvpn. - 1 publiczny IP - dysk nawet 1 GB wystarczy - RAM 2 GB powinno wystarczyć - procek to jakieś tam 2 rdzenie - beż żadnych paneli itp. - debian 8 Opłata z góry roczna.
-
Odniósłbyś się lepiej do wytłuszczonego pytania.
-
Myślisz, że te wszystkie wyłudzenia kredytów to niby w jaki sposób się odbywają? Poczytaj w linku powyżej, a przekonasz się, że większość oszustów posługuje się takimi skanami. Taka naiwna wiara, że dane osobowe są odpowiednio przechowywane może być bardzo zgubna, o czym przekonali się swego czasu użytkownicy PlayStation Network http://www.pcworld.pl/news/PlayStation-Network-jedna-z-najwiekszych-kradziezy-danych-w-historii,369631.html Zresztą takich spraw było już bardzo wiele, a skoro jesteś taki "hardcore" to może wklej w awatar skan swojego dowodu....... Jednak ponawiam pytanie: Co odpowiedziałbyś klientowi, który zgłosiłby się do Ciebie po domenę, a którego pracownik wcześniej zmienił dane domeny za pomocą e cesji????????????????? P.S. z Twoim podejściem kredytu mógłbyś nie dostać, ale mógłbyś go spłacać
-
Twierdzicie Panowie, że HRD wymusza na pośrednikach egzekwowanie od klientów skanów dowodów itp., ale wczoraj skontaktował się ze mną ich rzekomy partner i napisał,że on nie wymaga od swoich klientów żadnych skanów, ew. podpisanie wniosku. Poprosiłem, żeby opisał to w tym temacie, ale powiedział, że z powodu iż jest tu znany tego nie zrobi. Przesłał mi natomiast taki link https://niebezpiecznik.pl/post/w-banku-moga-ci-skserowac-dowod-ale-w-wiezieniu-nie-powinni/ (warto poczytać) Jednak żeby już nie ciągnąć tego tematu w nieskończoność zmierzam do sedna i podam sprawdzony sposób (sam to przetestowałem), aby odejść od aroganckiego partnera HRD. 1. Zakładamy konto https://www.hrd.pl/panel/ 2. Pobieramy kod e cesji u dotychczasowego resellera (pobranie akurat tego kodu odbywa się z automatu bez żadnych skanów itp.) 3. Przenosimy domenę na swoje konto w HRD za pomocą kodu e cesji. Najciekawsze jest jednak to, że w procedurze z pkt. 1 nie jest wymagane nic poza wnioskiem online więc teoretycznie (czego nie polecam i nie sugeruję) można założyć takie konto na firmę, której nie jesteśmy właścicielami z danych ogólnodostępnych np. takich https://hitme.pl/kontakt/ o ile oczywiście taka firma nie współpracuje już z HRD Moje (retoryczne) pytanie zatem: czy na pewno wymaganie tych skanów jest w celach bezpieczeństwa? Drugie pytanie jest takie: co HRD lub ich partner odpowiedzieliby klientowi,którego pracowni wg. powyższych podpunktów zrobiłby psikusa swojemu pracodawcy zmieniając właściciela domeny za pomocą e cesji?????????????????
-
Wszędzie tam, gdzie nikt tego nie weryfikuje.
-
Nie dyskutujemy tu o usługach typu "face to face", ale o usługach online i jak ktoś np. w allegro klika "kup teraz" produkt za 10 tys. to allegro nie weryfikuje czy to właściciel konta kliknął czy też Pani Krysia z Magazynu, której pracodawca udostępnił dane logowania. @kafi - twoje porównanie z przeniesieniem numeru można raczej odnieść do sytuacji gdzie np. chcę dokonać zmian na koncie abonenckim u operatora komórkowego zmieniając abonament - wtedy wystarczy,że znam hasło abonenckie (ew. PIN, PUK) i dzwonię z odpowiedniego numeru, a dokonam wymaganych zmian. Poza tym zauważ subtelną różnicę, że operatorzy telefonii wymagają autoryzacji już przy zakupie usług, a rejestratorzy domen dają możliwość zakupu na fikcyjne dane, co moim zdaniem potem nie uprawnia ich do stawiania innych wymogów autoryzacji od tych,które wymagano przy rejestracji domeny. Pragnę zwrócić uwagę na to jakie dane są wymagane przy założeniu konta partnera np.w HRD https://www.hrd.pl/panel/ Więc to w hrd mogę zostać partnerem na fikcyjne dane tj. dane firmy, której nie jestem właścicielem? Może to jest sposób na przejęcie domen metodą e cesji...????????????
-
Różne są formy współpracy, pracownicy mają dostępy do różnego rodzaju usług swoich pracodawców (konta bankowe, sklepy internetowe, aukcje itp.). Jednak poważne podmioty jak powyżej nie wnikają jakie kto i z kim umowy zawiera. Takie regulacje powinna zawierać umowa pomiędzy pracodawcą, a pracownikiem, a jeżeli pracodawca nie potrafi o to zadbać to jego strata... Jak już wcześniej wspomniałem "nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności". Wiadomo, że jak nie wiadomo o co chodzi..., gdyby takie allegro na każdym kroku weryfikowało użytkowników to dochody by im spadły, a przecież przypadków przejęcia kont czy podszywania się pod kogoś jest zdecydowanie więcej, o czym słychać w mediach. Np. o przypadku nielegalnego przejęcia domeny (być może były) nie słyszałem w mediach typu tv czy radio, a o allegro co chwila słychać. @strefapc wspomniał, o klientach z obszaru gier, a może jakieś przykłady klientów z obszaru bankowego, rządowego (choć to może zły przykład), medycznego lub dużych sieci handlowych... Czy słyszał ktoś o poważnej firmie, która straciła domenę (oczywiście w okresie, kiedy authinfo było z automatu)? Takich przypadków nie ma bądź są sporadyczne z tego względu, że takie firmy potrafią zadbać o swoją własność.
-
Nie no, nikogo nie traktuję jak wroga - nawet swojego rejestratora(w przeciwnym razie dawno napisałbym, kto nim jest) ale wydaje mi się, że w Twoim poście ukryte było lekkie zdziwienie faktem udowodnienia przesłania potwierdzenia, o czym pisał @wladcapierscieni . Co do tej procedury nie ujętej w regulaminach to sam jestem ciekaw jak to interpretować i dlatego założyłem ten temat. Moim zdaniem jest to zmiana warunków umowy ponieważ zmianie uległ sposób pozyskiwania kodów, który można również uznać za usługę. Można to interpretować w ten sposób, że usługa automatycznego pozyskiwania kodów authinfo uległa zmianie, a tak właściwie to wygasła, bo już de facto jej nie ma.
-
HRD mógł informować, ale swoich partnerów, którzy z kolei nie poinformowali swoich klientów - przynajmniej nie wszyscy.