Skocz do zawartości

jacekk

Użytkownicy
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

jacekk wygrał w ostatnim dniu 28 Kwiecień 2017

jacekk ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Normalna

1 obserwujący

O jacekk

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Usuwanie konta

    Witam, Nie widzę w profilu nigdzie możliwosci usunięcia konta. Jest to gdzieś tu na wht opisane? pozdrawiam.
  2. biznes-host leży

    Jasne, że tak. Poprzednikowi chodziło o to, żeby ten system w DA wyłaczyć, skoro BH go nie monitoruje. Wyłaczając można włączyć przekierowanie dla tych, którzy koniecznie chcieliby z tego skorzystać w DA. Zostaną skierowani do firmowego, jedynego systemu i tyle. Ważny jest kontekst tej dyskusji.
  3. biznes-host leży

    System Ticketów można wyłączyć z poziomu Resselera /CMD_TICKET_MANAGE (jest taka opcja) i zastapić linkiem do własnego systemu zgłoszeń (o ile ma się działający). Uzytkownik po wejsciu w "Dodaj zgłoszenie" zobaczy komunikat z linkiem. Roboty na aż 5 minut.
  4. biznes-host leży

    Dziekuję, tak, tyle to wiem. Doprecyzuję: dostaję potwierdzenie z automatu i nie otrzymuję odpowiedzi. Wysyłam kolejne zgłoszenie na bok@netdc.pl i nie dostaję żadnej odpowiedzi. I dalej już nie wysyłam kolejnych emaili na to konto uznając, że poza automatem nikt tego nie weryfikował. A ponieważ mam do zgłoszenia kolejną awarię, którą może usunąć administrator, to ja się pytam - jaką metodą to zgłosić: email - takie pisanie, możę coś się kiedyś wydarzy telefon - milczy WHT - działa, mozna tu pisać posty FB - nie mam konta, więc nie am jak napisać u nich na stronie, zresztą FB jest tak samo dobry jak Twitter, Pinterest czy Forum dla Blondynek. Napiszę sobie jeszcze maila (nawet kilka), przecież nie będę spamował WHT. To tyle. pozdrawiam, PS. Teraz widzę, że jest formularz kontaktowy z głównej strony, a nie widziałem go dzisiaj (czy był?) Ten formularz jest spięty z systemem ticketów, czyli teoretycznie wszystko powinno być dobrze, jesli skorzysta się od razu z formularza.
  5. biznes-host leży

    Cieszyłem się jednak krótko. Awaria baz danych, która została usunięta (po awarii prądu) okazał się przywróceniem baz sql z jakiegoś poprzedniego okresu. Informatyk ktory od rana pracował dopiero dzisiaj odkrył, że pliki są wczorajsze a bazy przedwczorajsze. Domyślam się, ze support postawił bazy przywracająć uszkodzone pliki. Domyslam się, ponieważ nie ma systemu zgłoszeń w NetDC (gdzie jestem) i nigdy tam nie działał, a w BH też nie ma (może ktoś znajdzie, ja nie widze nawet po zalogowaniu się w Panelu BH i w NetDC). Po zgłoszeniu awarii dostałem tylko informację z bok@netdc.pl: "Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. To jest automatyczna odpowiedź potwierdzającą otrzymanie zgłoszenia. Nasz zespół zajmie się sprawą jak najszybciej. Podczas odpowiedzi prosimy o zachowanie numeru zgłoszenia w temacie wiadomości. ID zgłoszenia: GUH-275-72585 Subject: (no subject) Pozdrawiamy" i nie ma jak ciągnąć tematu dalej - nie ma kanału i nie ma z kim. Rozumiem, że awaria, ale brak komunikacji z Klientem? Wysługiwanie się WHT jest jedynym rozwiążaniem, ale przyznacie że niepoważnym z punktu widzenia obsługi klienta. Mam kolejny problem - odmontował się dysk (taka awaria, takie skutki, jeszcze nic nie robiłem!) system quota leży. Piszę tu, bo nie mam już siły kopać się z koniem. Po 3 latach wspólpracy nie mam mozliwości skontaktować się z supportem? (telefon oczywiscie milczy). Wiecie gdzie jestem? W czarnej d.... Po prostu sami jesteśmy sobie winni za podejmowanie takich decyzji jak współpraca z hostingiem, który nie potrafił przez 2 lata zreperować swojego systemu zgłoszeń. To powinno już być powodem odejścia. Po prostu dzisiaj już nie mam siły na słuchanie od Klientów, co jest położone nie mając możliwości wspólpracy z moim usługodawcą..... to jest koniec.
  6. biznes-host leży

    Ruszyło, sql działa, strony tez. Co ciekawe, klienci, którzy korzystają z poczty przez www też byli odcięci od poczty. Niby nie działał tylko sql a dla paru osób "nie działała" jeszcze poczta. Dziekuję, mam nadzieje, że to już koniec awarii.
  7. biznes-host leży

    Pisałem na system zgłoszeń, ale oczywiscie - vz133 185.25.150.250 Dziękuję. (gdybym wiedział jak to ruszyć przez ssh to już bym to dawno zrobił... :-( )
  8. biznes-host leży

    Nie jest dobrze, (czytaj:jest bardzo źle) sql leży nadal po całości, coś tam więc chodzi ale bez sql. To już 5 godzin awarii i co najgorsze.. końca nie widać.
  9. Dokładnie od 12:15 leży po całości. Infomacje już poszły, w takich sytuacjach nawet drogą oficjalną nie ma jak zgłosić, dlatego uważam że firmy hostingowe powinny mieć kontakt na innym adresie np gmail.com i telefony ratują sytuację (FB, VIBER, Whatsapp i inne platformy, nie powiązane z danym hostingiem). I u nas też tak zrobię, jak to wszystko się podniesie. Życzę powodzenia w walce z usterką, bo to jest informatykom teraz najbardziej potrzebne a Klientom spokoju i cierpliwości.
  10. [dyskusje] dhosting.pl

    Podanie informacji o awarii nie jest jak piszesz "zdziczałym atakiem hejtu". Skąd Ci coś takiego w ogóle przyszło do głowy? Może wskaż miejsce, gdzie taki atak miał miejsce. Samo odnotowanie awarii jako faktu, który wystapił może być różnie interpretowane, to jeszcze mogę zrozumiec, ale żeby tak dalece posunąć się w nadintepretacji to juz jest niepojęte. Wygląda na to, że niektórzy userzy są tak rozemocjonowani, że lepiej wógle tu nic nie pisać w obawie przed takim właśnie "zdziczałym atakiem hejtu".
  11. [dyskusje] dhosting.pl

    Dhosting.pl ma właśnie problem. https://dpanel.pl - padł. Strony nie działają, brak mojego IP [109.95.158.1] na pingu . Nie ma nic. Ciekawe, ile to potrwa....
  12. W czwartek miałem duży klopot i musiałem kontaktować się z NetDC. Musisz wiedzieć, że to co Twoim zdaniem nie działa, to tak po prostu działa. Pomocy 24h nie ma, to fikcja. Czas odpowiedzi na zgłoszenia od 4 do 24 godzin z przerwą na weekend. System zgłoszeń to gorzej niż fikcja, bo jest niedziałający od 2 lat. To co napisane jest na stronie głównej NetDC jest świadomym wprowadzaniem potencjalnych Klientów w błąd. Sprawdźcie jak wygląda POMOC: https://www.netdc.pl/pomoc "Oddajemy do Państwa dyspozycji pomoc techniczną dostępną 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu! Każdy klient po zamówieniu usługi otrzyma indywidualny numer telefonu opiekuna, który pomoże rozwiązać każdy problem z usługą." System zgłoszeń oczywiscie nie działa od dawna. https://www.netdc.pl/support/view.php Tu po prostu nie ma takiego systemu, był, działał, ale dawno i już chyba sam właściciel nie wie jak to dzialało ani jak to zreperować (!). Śmieszne, prawda? Fragment stopki emaila zwrotnego: -- Mamy nadzieję, że udzielone informacje wyczerpują zadane przez Państwa pytania. Celem dalszej komunikacji prosimy o skorzystanie z funkcji odpowiedzi lub przejście do Centrum pomocy 24h/7: https://www.netdc.pl/support/login.php?e=emaill&t=5118551 Numer identyfikacyjny Państwa zgłoszenia: #5118551 Po kliknięciu w link pojawi się: "Operacja nie powiodła się W związku z modernizacją systemu pomocy, dostęp do podglądu zgłoszeń z pozycji witryny został czasowo wyłączony. Przepraszamy za utrudnienia. Planowana data przywrócenia funckjonalności: 20-12-2015" Kopie zapasowe? .... ech.... Udało mi się ustalić - w praktyce - wykonywane kopie nie zawierają baz SQL, więc nie ma co liczyć na cuda, trzeba robić sobie wszystko samemu. I druga sprawa - kpie nie są wykonywane co 2 dni, jak piszą, lecz co 7 dni. To nie jest kwestia niskich opłat w NetDC, tylko oferty i wprowadzania Klientów w błąd poprzez formułowanie takiej oferty, w której obiecuje się różne rzeczy (support, opiekunów, działanie, wsparcie, komunikację itd), podczas gdy firma doskonale wie, że nie realizuje tego o czym pisze. Reasumując: w NetDC nie działa system pomocy, ticketów, nie działa telefon, nie ma opiekunów, nie ma pełnych kopii bezpieczeństwa i nie co 2 dni. Tak to działa i moim zdaniem warto o tym pisać. Teksty z oferty są bez pokrycia, wprowadzając Klientów w błąd i powinny być ze stron usunięte, w przeciwnym razie nie mogę tego nazwać inaczej jak próbą oszustwa (lub wprost oszustwem, bo oszukuje ten, kto wie o tym, że to robi). Tu nie ma przypadku, niezamierzonego działania, sytuacji chwilowej, wyjątkowej. To jest standard w tej firmie, tak to działa. Kontakt - telefon zgłosił mi się w czwartek raz, ale to był jakiś fart. nie licz na to, że ktoś go odbierze. Systemu zgłoszeń - piszesz i czekasz, dostaniesz numer zgłoszenia. W trakcie korespondencji z supportem nie będzie w odpowiedzi treści pytania, więc za bardzo się nie rozpędzaj z pytaniami, bo przy jednolinijkowych odpowiedziach szybko zrozumiesz, że się niepotrzebnie spalasz..... PS. O co chodzi Panie Marku z tą pomocą na priv? Udzielał mi Pan tą pomoc w NetDC jako ich pracownik Marek Drzewiecki NetDC.pl Sp z o.o -- Mamy nadzieję, że udzielone informacje wyczerpują zadane przez Państwa pytania. Celem dalszej komunikacji prosimy o skorzystanie z funkcji odpowiedzi lub przejście do Centrum pomocy 24h/7: Czyżby Kolega Pyfree nie zasługiwał na odpowiedź po linii NetDC? Dlaczego Pan jako pracownik NetDC firmuje się jako pracownik Biznes-Host ale nie NetDC? Wypadałoby moim zdaniem uzupełnić, że chodzi o ta samą i jedną firmę, tych samych pracowników i nie robić na Forum dobrego wrażenia tylko po prostu odpowiadać na zgłoszenia (ja na swoje pytania z piątku, powtórzone w poniedziałek jeszcze się nie doczekałem... (nr #680057 jeśli to coś pomoże). I wytłumaczyc Klientowi Pyrfree by zaprzestał dzwonienia do NetDc jako bezskuteczną metodę kontaktu. Pan to wie, on nie. Pomogłoby mu. Z drugiej strony to czy wiecie tam w tym NetDC, że ten system pomocy Wam nie działa? (pisałem Wam, pytałem dlaczego was to nie interesuje, czy potraficie to naprawić - bez odpowiedzi). Może jest tam ktoś kto potrafi uruchomić system ticketów (w NetDC i w Biznes-Host). Nie jest to nic trudnego, wydawałoby się.... a jednak leży ten system i kwiczy,
  13. Niedawno zawiesiło mi się wszystko (!) z powodu osiągnięcia limitu dysku - jeden telefon w godzinach przedpołudniowych, odbiór, rozmowa, szybka reacja i dobry dalszy kontakt emailowy. Pytanie o rozszerzenie oferty i szybka odpowiedź, dobra oferta. Chociaż lubię ponarzekać to niestety, nie moge, nie mam na co :-)
  14. Netdc.pl padł

    Mógłbyś rozwinąć swoją myśl? Czy to wpis z kategorii wyśmiewania się z wszystkich, komu się trafi awaria? Jeśli tak, to nic tylko usiądź wygodnie w fotelu i czekaj na oklaski, za wpis.
  15. Netdc.pl padł

    Jaki start? NetDC działa długo i przez jakiś dłuższy okres czasu nie działo się NIC. Taka awaria to okrasa życia, inaczej byłoby nudno i przestalibyśmy robić kopie zapasowe. A tak to wiadomo przynajmniej, że trzeba ćwiczyć sytuacje kryzysowe (w tym naszą skołataną życiem psychikę ;-) Więcej optymizmu. Mam nadzieję, że NetDC poradzi sobie z tymi w sumie co jakiś czas nawracającymi problemami.
×