Witam serdecznie.
Chciałbym odnieść się w umieniu Unizeto Technologies do przedstawionej tutaj sprawy.
Oczywiście nie wnikając w szczegóły sprawy (te zostały omówione z naszym Klientem w bezpośredniej rozmowie) chciałbym raz jeszcze i tutaj przeprosić Pana Krzysztofa w imieniu Unizeto Technologies za zaistniałą sytuacje.
Faktycznie realizowaliśmy dosyć obszerne prace techniczne w ramach aplikacji naszego sklepu. Mimo wielu tygodni testów jak widac nie udało się uniknąć sytuacji, które zaskutkowały choćby opisywaną w tym wątku sprawą. Warto zwrócić uwagę, że niedogodność dotyczyła aplikacji sklepu nie zaś nieprawidłowego działania samych certyfikatów - choć oczywiście i to nie powinno mieć miejsca.
Dziękuje przy okazji naszym Partnerom za dobre słowa - jak zwykle zapraszamy do kontaktu z nami.
Reasumujac - żałujemy, że taka sytuacja miała miejsce i raz jeszcze przepraszamy. Gdyby jednak zechciałby Pan skorzystać z propozycji, które przedstawił nasz menadżer lub przekazać jakiekolwiek uwagi serdecznie zapraszam do kontaktu ze mną.
Jan Zaborowski
Unizeto Technologies