ogbud
Użytkownicy-
Zawartość
6 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Z tego co zauważyłem, to pole nie może pozostać puste (a nie każdy wpadnie na to, aby np. wpisać po prostu "-")
-
Bardzo ciekawy sposób na załatwienie klienta: Czyli jak ktoś ma 2 problemy w ciągu dnia to już nie zostanie obsłużony? Ale nie dociekając już czy takie e-maile doszły czy nie to rozumiem klienta, który potrzebuje pomocy i widząc, że Sync.pl odpowiada na forum po prostu tu chciał wyjaśnić sprawę. Idźmy dalej - wypowiedź Widmo wcale nie jest złośliwa, a odpowiedź Sync.pl jest atakiem na osobę swojego klienta. Napiszę jak można to załatwić lepiej - może to pomoże Sync.pl : - z pewnych względów ukazał się post na forum (nienajlepiej świadczący o firmie) - co bym zrobił? 1. na posta na pewno bym nie odpowiedział publicznie (zwłaszcza takim tonem) tylko napisałbym na PW PRZEPRASZAJĄC klienta za niedopatrzenie oraz poprosiłbym o ponowne przedstawienie swoich problemów 2. Potem bym wyjaśnił, że żaden e-mail w takiej sprawie nie dotarł, poprosiłbym o wysłanie kolejnego, aby znaleźć przyczynę dlaczego tak się stało. 3. Oczywiście ekspresowo załatwiłbym sprawę klienta i ostatecznie poprosił o komentarz na forum, że zaszło nieporozumienie lub jeśli dyskusja nie posunęła się dalej po prostu o edycję posta. Po takiej interwencji mamy zadowolonego klienta (nawet mimo problemów jakie wystąpiły wcześniej). Przecież to takie proste. Każdemu przecież mogła się zdarzyć podobna sytuacja, jednak klient nie pojawia się zdenerwowany na publicznym forum - ciekawe dlaczego?? Zasada "klient nasz pan" w tym wypadku powinna być stosowana i nawet czasem jeżeli klient racji nie ma, a wynikłe problemy to jego zaniedbanie - wystarczy to po prostu mu uprzejmie wyjaśnić. Jeśli jakiekolwiek problemy pojawiły się z winy firmy powinna przyznać się do błędu, a co do rekompensaty można zawsze się porozumieć. Ale się rozpisałem , ale mam nadzieję, że to pomoże kilku osobom Pozdrawiam PS. Sync.pl - proszę nieodebrać mojego posta jako atak - tylko życzliwość
-
być może strefa numeracyjna jaka jest w Chełmży nie jest obsługiwana przez tlenofon :wink:
-
przepraszam za mojego posta, ale to mi się naprawdę spodobało
-
HAHAHA - przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać. trzeba było to zostawić dla siebie, aż do zakończenia testu, ale może w ten sposób pan z Sync.pl się postara i za jakiś czas zobaczymy dobrą opinię o tej firmie pozdrawiam
-
Proponuję zrezygnować z usługi (kasę muszą zwrócić) i poszukać normalnego usługodawcy za normalną cenę, a nie wyssaną z palca.
-
Mi się wydaje, że można - po prostu nie kupować ich usług. Dziwi mnie to, że gdzie tylko by nie spojrzeć o sync.pl zawsze pisze to samo, wszędzie jedna opinia, a mimo tego ciągle pojawiają się nowi klienci. Ja się wcale temu nie dziwę - firma sync.pl ma wielu pomocników na wszystkich forach, do których zgłaszają się ich klienci z pytaniami. Więc po co się wysilać :wink:
-
Za pomylke w identyfikacji Pana Bartosa bardzo przepraszam - okazuje sie, ze chyba zmeczenie sprawilo problem u mnie z rozpoznaniem pewnych osob na forum Jeszcze raz przepraszam za blad i prosze o wybaczenie :wink:
-
Witam. Panie Bartos - uważam, że nie ma się czego wstydzić, że nagle Pana firma spadła w rankingu. Czas, w którym okupował Pan pierwsze miejsce i tak w porównaniu z innymi to niezłe osiągnięcie, ale czy ktoś chciałby mieć konto na serwerze bez żadnych aktualizacji?? To jedna sprawa, inna to taka, że na awarie sprzętu nikt nie ma wpływu, a w takich krytycznych momentach liczy się szybkość przywrócenia działania oraz częste backupy, które pozwolą na minimalne straty użytkownikom. Jednak moje zdanie jest takie: jeśli ktoś decyduje się na dopisanie swojej firmy do publicznego (ogólnie dostępnego) rankingu to powinien ponieść konsekwencje padu serwera i nie wstydzić się spadku na dalsze pozycje. (Prawie) każdy wie, że sprawdzanie serwera co 30 minut można nazwać nieporozumieniem, ale większość firm dopisanych do rankingu właśnie jest sprawdzana co taki okres czasu i czasem może to działać na korzyść lub szkodę jego uczestnikom. Tłumaczenie, że kilka firm znikało z rankingu po problemach, a nawet pojawiało się w nim ponownie jest naprawdę nie na miejscu zwłaszcza biorąc pod uwagę firmę 2be.pl, która była kreowana na jedną z czołowych firm hostingowych w Polsce (biorąc pod uwagę jakość usług). Wcale nie twierdzę, że taką nie jest, ponieważ nie znam przyczyn przestojów serwera oraz rozwiązania problemów z tym związanych. Nietrudno zuważyć, że 90% osób piszących na forum hostingowym to właścicele mniejszych lub większych firm tego typu. Proponuję współpracę, a nie wytykanie błędów konkurencji, które każdy może popełnić. Klient i tak wybierze firmę, która odpowiada mu w praktyce, a nie z opinii na forum. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów oraz proszę o traktowanie tego rankingu z (niewielkim) przymrużeniem oka.
-
Widzę, że wypowiadało się tu kilku użytkowników Direct Admina. Mam nadzieję, że ktoś będzie umiał mi pomóc. Jak w tym panelu dodać domenę tak, aby wskazywała na jedną z subdomen. Chodzi mi o coś takiego jak addon domains z cpanela. A żeby było na temat to uważam, że DA jest bardzo dobrym panelem. Urzekła mnie szybkość działania oraz bardzo czytelny układ wszystkich funkcji. Żałuję, że wcześniej się z nim nie zetknąłem.
-
U nas NIP można otrzymać po 2-3 dniach od złożenia wniosku fatygując się po niego do US. Czekając w domu na listonosza na pewno trwa to dłużej (np. 2 tygodnie). A procedura jest taka: przyjmują wniosek, posyłają do Warszawy (tam nadają numerki), nastęnie numerek wędruje spowrotem do US gdzie był złożony wniosek i tam można go odebrać lub czekać na niego w domu (aż listonosz przyniesie). Oczywiście każdy sam może udać się po NIP. - to oczywiście nieprawda. Ece ma rację na 100%.
-
Całe szczęście, że nie kupiłem konta w hee.pl. Być może moja wiedza jest większa w administracji serwerem hee hee hee hehhe niż hee.pl :?