Skocz do zawartości

arekgl00

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O arekgl00

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Witam, mam problem z wysyłaniem maili, część maili mam odbijanych z zewnętrznego serwera z komunikatem: "Helo command rejected: HELO_DYNAMIC_SPLIT_IP Dynamic/residential IP; spam source (dial-up or DSL line). Please use your ISP's SMTP" "wydaje mi się", że to jest problem w reverse IP serwera ns2222222.ip-22-22-22.eu Reguła postfixa na serwerze zewnętrznym, która odrzuca to: /\d+\.\S+\d+[^\d\s]\d+[^\d\s]\d+[^\d\s]/ w pewnej części dopasowuje ona "ns2222222.ip-22-22-22.eu", jednak nie w całej (być może wystarczy to na załapanie się na próg filtra - reguła znaleziona na: http://www.lemat.priv.pl/index.php?m=page&pg_id=90 ) Jednak nie wiem czy na pewno jest to źródło problemu, oraz czy można bezpiecznie zmienić reverse IP w panelu OVH. Jeśli moje przypuszczenia okażą się prawidłowe, 1) Proszę o informację jakie następstwa/niebezpieczeństwa niesie za sobą zmiana reverse w panelu OVH, na taki który nie będzie powodował takich problemów ? 2) W jaki sposób dobrać wybrać taki Revers ? 3) Czy taką zmianę można wykonać bezpiecznie na serwerze produkcyjnym, aby nie zakłócić pracy serwera i usług ? 4) Czy wystarczy zmiana revers wyłącznie w panelu w polu revers, (revers pojawia się także w wielu miejscach na serwerze, dodam że jest to serwer dedykowany) ? Pozdrawiam.
×