Skocz do zawartości

Godefroy

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Godefroy

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [Opinia] nazwa.pl

    Nie twierdzę, że w regulaminie zabrakło jasnej informacji, może była czerwona i pulsująca na całym ekranie. Problem w tym, że na potwierdzeniu przyjęcia zamówienia (w myśl art. 2 ust. 2 Dz. U. z dnia 5 września 2002 r. ‘sprzedawca jest obowiązany potwierdzić na piśmie wszystkie istotne postanowienia zawartej umowy’) jest termin płatności 14 dni, a BOK odpowiada bez udawanej nawet skruchy, że ich ten problem nie dotyczy.
  2. [Opinia] nazwa.pl

    Jeszcze niedawno dołączyłbym do fali zachwytów nad profesjonalizmem nazwa.pl, ale dopadła mnie rzecz zupełnie ludzka – skorzystałem z promocji, której nazwa.pl nie szczędziła w ostatnim okresie. Dnia 27 lutego o godzinie 20:43 skorzystałem z promocji „Ścinamy ceny”, zamówiłem domenę mając utrwalone w pamięci inne promocje, w których wystarczyło zdążyć z zamówieniem przed podaną datą zakończenia promocji (podobna zasada obowiązuje obecnie z obniżonymi cenami na serwery). Jakież było moje zdziwienie, kiedy 28 lutego (niecałe dziewiętnaście godzin później) otrzymałem informacje, że do godziny 15:00 nie odnotowano wpłaty za zamówioną domenę i cena została przeliczona wg standardowego cennika. Pewnie przekląłbym szpetnie i sobie darował, gdyby nie potwierdzenie przyjęcia zamówienia z terminem płatności określonym na 13 marca, które otrzymałem zaraz po rejestracji zamówienia (nie mówiąc o fakturze proforma). Ufny w świadomość rynkową dostawcy poprosiłem o rozważenie stanowiska w związku z przedstawionymi argumentami. W odpowiedzi profesjonalna nieprzemakalność – promocja skończona, regulamin niedostępny, daty na potwierdzeniu i fakturze pozostawione bez komentarza, nieważne, że podajemy sprzeczne informacje, korzystamy z tych, które są nam wygodniejsze. Pewnie Wasze serwery będą działać fenomenalnie, ale mojego zaufania to nie przywróci.
×