-
Zawartość
29 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
1 lub 2 lub 3 opcja do wyboru: 1. Jeżeli chce pozostawić w Consulting Service to wypełniasz cesję / załączasz dokumenty (wszystko możesz przesłać na info@hrd.pl lub do fc.pl) pamietaj o tym że nowy właściciel musi posiadać konto w serwisie Consulting Service (fc.pl, rejestracjadomen.pl, itd...) 2. Wydajesz auth-info, kupujący przenosi domene do innego rejestratora np. do OVH, potem wypełniacie cesję, przesyłacie wraz z wydrukiem dokumentów (zazwyczaj pocztą lub faxem). 3. Jeżeli to rejestratora takiego jak dropped.pl i kilku innych auth-info + mail lub zmiana w panelu wystarczy aby zmienić właściciela domeny.
-
I jak, żadnych ofert? Straszne będę musiał napisać lub zlecić napisanie. Moim zdaniem globalne trzeba rozważyć - czy interesuje nas stabilna cena w hrd (i wszystko w jednym), czy pewna niepewność i depozyty w directi (jest też enom).
-
adminpanel.pl czy jakaś alternatywa do niego ?
Luke odpisał wyjadacz na temat w Panele Administracyjne
W takim wypadku mam pytanie gdzie to można znaleźć, jak to dostać, jaki jest tego koszt? -
adminpanel.pl czy jakaś alternatywa do niego ?
Luke odpisał wyjadacz na temat w Panele Administracyjne
Nie mam doświadczenia z żadnych z wymienionych systemów. Adminpanel nie jest dużo tańszy od whmcs.com. Natomiast ma kilka przydatnych w Polsce modów mi. hrd.pl i płatności. Whmcs wydaje się dużo bardziej porządnym systemem natomiast te mody i konieczność tłumaczenia (bo chyba nie ma polskiego tłumaczenia). Kiedyś spotkałem się z http://www.futureworks.pl/produkty/onyxcms jest nawet to system sprzedawany przez mojego znajomego, szkoda że cena jest moim zdaniem zbyt wysoka no i system nie jest rozbudowywany. Wizualnie moim zdaniem świetny. -
No cóż jeżeli chodzi o kontakt z data centre to jednak lepiej mimo wszystko robić to samemu - unika się poślizgów czasowych (oczywiście jeżeli ktoś posługuje się angielskim lub niemieckim). Ok w takim razie dodam że co do netdirekt.de to ze strony polskiego pośrednika, pomoc techniczna to zazwyczaj opóźnianie wszystkiego. Oczywiście można otrzymać fakturę z 22% VAT no i czasem nawet po negocjacjach otrzymać niższą cenę, na Direct Admin .
-
Moje opinie związane z home.pl Plusy: Korzystając z promocji 0zł itp. nawet akceptowalna cena i dobra oferta (jedynie ilość baz MySQL w Starterze jest zbyt niski). Szybka odpowiedź na wszelkie pytania, czasem kontakt telefoniczny z Ich strony (1. gdy nie zaplacilem za coś 2. gdy nie przesłałem skanu dokumentu do Cesji). Bezpieczne i stabilne serwery. Gratisy w tym kupon Google, zniżka na antywirus. Minusy: Cena domen, tu polecam innego oligopolistę. Odpowiedź na chacie - wklejane odpowiedzi oczywiście ograniczając czas konieczny na obsługę klienta - ale są niezwykle denerwujące (mogły by być przesyłane po wcześniejszym uprzedzeniu o wklejeniu odpowiedzi na standardowo zadane pytanie). Serwer zbyt obciążony (lub zbyt małe zasoby) szczególnie widoczne w działaniu MySQL. Wspomniana ilość baz MySQL Cena - dla stałych klientów, brak zniżek rabatów. Wysoka cena przedłużania domen - w porównaniu z konkurencją (np. ovh.pl). Niewątpliwie oferta dobra dla firm, nie posiadających zbyt rozbudowanych portali/serwisów.
-
Witam Polecam www.netdirekt.de - mam bardzo dobre doświadczenie z serwerownią, nie wiem czy ciągle przekierowywują klientów do http://www.dediserv.pl/ - jest to dobra oferta. lub Hetzner.de też ma bardzo dobre opinie, nie licząc osób którym zablokowano serwer z uwagi na Abuse np. DDoS (choć to rzadkie przypadki). W netdirekt.de po DDoS na mój serwer nie został zablokowany. Dlaczego polecacie korzystanie z Hetzner.de przez pośredników?
-
Też nie lubię kiedy ktoś mija się z prawdą http://www.resellerdomainmaker.republika.pl/ Moim zdaniem to był zdecydowanie stanowczy ton, to byla informacja a nie propozycja, a że po wysłuchaniu opinii klientów, pewnie też po otrzymaniu wielu wniosków o wydanie Auth-Info (a może także o rezygnacji z współpracy) postanowiliście Państwo wstrzymać te dzwine zmiany to całkiem inna sprawa.
-
ad. 1) Moim zdaniem na początek jak najbardziej wystarczy 1Mb, później zwiększane oczywiście systematycznie w miarę wyczerpywania się limitu czyli postawienia "kilku" kont Oczywiście tylko w wypadku możliwości zwiększenia przepustowości tegoż łącza, tudzież podpięcia innego.
-
Moim zdaniem wizualnie dużo lepiej - czytelnej
-
Czy wiecie czym były spowodowany "downtime" na forall.pl ? Szczegóły mnie nie interesują tylko fakt czy to wina admina/serwera, czy sieci hetzner.de?
-
Hmm zachwalał nie będę tylko przedstawie ofertę Miracle Systems to stosunkowo młoda firma i jeszcze nie zdążyła sobie zapracować na Markę/Renomę, ale już wkrótce - narazie podobno wszyscy klienci są zadowoleni z obsługi i serwera (a te 2 rzeczy sa chyba najwazniejsze) no i ceny, coprawda nie jesteśmy najtańszą firmą - ceny są jednak atrakcyjne w porównaniu do jakości usług. hmm okazałem się niesłowny i zachwalałem Oferty nie ma na naszej stronie Miracle.pl - strona z resellerami i innymi usługami powstanie w maju. Oferta: Reseller na Direct Adminie 5GB miejsca / 50 GB transferu - miesięcznie bez ograniczeń bazy MySQL, domeny itd... Serwery w Niemczech ping bardzo niski Cena 45zł netto 54,9 brutto /miesiac 549 zł brutto / rok W przypadku niezainteresowania ofertą : FC.pl ma serwery w Holandii polecam też iSerwer.PL również Holandia
-
Domena musi zostać dodana na serwerze, aby wskazywała na odpowiedni katalog. Nie wiem gdzie masz hosting ale jesli masz Panel, to pewnie jest możliwośc dodania domenki. W przeciwnym wypadku sugeruje kontakt z adminem
-
Z tego co widzę już jest Ok
-
Niemożliwe? A jednak oczywiście także moim zdaniem jest to próba naciągania osób które nie mają zbyt dużego pojęcia o domenach/ hostingu itd. NASK powinien dbać o swoje "dobre" imię i zająć się procederem chyba prawnie nie jest to zabronione o ile opłacona usluga zostanie zrealizowana jednak napewno nie wpłynie dobrze na opinię o w.w. firmie Ciekawe tylko jakie korzyści przyniosło/przyniesie im takie postępowanie. Nie są jednymi z pierwszych partnerów NASK, a rynek usług internetowych jest rynkiem dość dużym i napewno trudnym - jak prawie wszystko w dzisiejszych czasach Możliwe że straty dobrego imienia jednak nie są istotne na tle korzyści